Melding ved quote

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Melding ved quote

På forumet er Quote en hyppig brukt funksjon. Ofte quoter man fordi man ønsker å belyse noe et medlem har skrevet for å få vedkommende til å forklare nærmere hva han/hun mente med innlegget. Imidlertid er det ofte at man ikke får med seg at noen har quotet ens innlegg. Derfor har jeg følgende forslag som jeg er usikker på om er gjennomførbart:

Hver quote registreres som et lite "flagg". Man kan så bruke disse "flaggene" til å sende ut mail, generere popups, generere PM eller, som jeg liker best, generere en liten liste liknende oversikten "nye innlegg". I ruten øverst til høyre, under "Private meldinger" kan man få linken "Mine quoter". Når man klikker på den får man et bilde som likner på det man får opp ved å klikke på "Nye innlegg". Alle tråder man er Quotet i, for eksempel de siste 100 Quotene, listes opp her. Alle tråder der man er Quotet etter siste besøk er uthevet mens de man har lest vises uten utheving.

Et annet forslag som henger litt sammen med dette er:
    En som abonnerer på en tråd får jo beskjed når nye innlegg i tråden kommer. Imidlertid er det vanskelig å vite om folk har abonnert på tråden. Dersom man ønsker at en bestemt innlegger som allerede har skrevet i tråden skal svare kan man ha en liten knapp i hvert innlegg med teksten "Notify" eller liknende. Ved å klikke på denne kan man generere en mail til medlemmet som gjør vedkommende oppmerksom på tråden.

En tredje løsning er om man har en rute over/under selve svarvinduet. Her kan man, på samme måte som når man skriver PM, legge inn navn på personer man ønsker skal få melding om innlegget.

Moderator Kokken sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var fristet til å quote her, men jeg lar være...

Som før støtter jeg også dette forslaget og ble minnet på dette forslaget fra samme kar (som ikke er utført av overarbeidede forumbyggere...): http://avforum.no/forum/nye-kategori...-funksjon.html

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, den hadde jeg glemt. Bumpet den jeg så får vi se.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •