Erfaringer med Premium Club

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 6 1 2 3 4 5 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 103
    Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Erfaringer med Premium Club

AVForum har nå fått sin lukket del for alle som er medlemer i Premiun Club. Jeg har selv ikke lagt de kronene som trengs fra tilbudsabonnentet mitt til fullprisabonnentet for og bli medlem. Har hørt litt varierende meninger om denne nye delen av avforum og opplegget til bladet Hjemmekino, og ønsker derfor og høre fra deg som Premuim Club medlem, hvordan du synes dette fungerer.

Hva er det som skjer i den lukkede avdelingen som vi ikke får vite om?
    Er de ekstra kronene verd og betale for og snakke med en liten del av avforum?
    Ser det kommer treff i Hjemmekino`s nye referanskino, hvor Premium Club medlemer har sin fordel med og garantert få plass fremfor ikke medlemer. Hvor mange Premium Club medlemer bor i Oslo og får sjangs til og bli med på slike treff?
    Et eget "AVTorg" er dedikert til Primum Club medlemer. Hvor mange annonser ligger ute i denne lukkede avdelingen?

Selvom man ikke har tilgang til den lukkede forum delen, så har man jo hele 20000 andre medlemer og snakke med, inkludert Premium Club medlemene.
    Treff som kommer i Hjemmekino`s referanse kino har også alle mulighet til og bli med på, så lenge man er tidlig ute. Og bor en plass nær Oslo...
    Et dedikert torg til Premuim Club medlemer...?... jeg velger heller og søke på de tusen andre torg etter godbitter, en og betale for et fåtall av annonser...

Som dere sikkert skjønner, så stiller jeg meg som veldig skeptisk til og betale for disse "fordelene". Jeg kan på ingen måte se at dette er fordeler for meg i det hele tatt. Ønkser som sakt derfor og høre dine erfaringer som Premium Club medlem, for og overbevise meg om at det virkelig er et bra tiltak fra AVForum og bladet Hjemmekino.
    Er sikker på at flere ønsker og få svar på noen av disse spørmålene.
    Om jeg på noen måte har misforstått noe, så gi meg beskjed! Jeg abonnerer selv på bladet Hjemmekino (dog, husker ikke sist jeg fikk et blad...) og er en aktiv bruker av et meget vel fungerende AVForum. Bladet er jeg nok desverre i ferd med og si opp, da jeg opplever kluss med tester i nesten vært eneste blad. Mange flinke skribenter (uten tvil) men leverings tider og en titt gjennom bladet før deadline er etter vært blitt et stort savn...

Så da sier jeg bare, kom igjen Premium Club medlemer! Overbevis meg til og selv bli medlem av Premium Club, samt beholde mitt abonnoment av bladet Hjemmekino!:-D

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror det er litt for tidlig med en evaluering, føles fortsatt som Premium Club er i startgropa. Forums delen er tilnå "kun" ekstra skriveri om tester i bladet. (jeg har ikke behov for noe mer en avforum så dette bryr jeg meg ikke om)
    Når det gjelder anonser på torget så ligger det endel gode produkter som har vert demo komponenter. Penger å spare for de som vil ha noe "nesten nytt".

Jeg ble med pga 2 ting :
    Jeg skulle uansett ha fulltidsab. ,og det ble sagt at det skulle selges billigere HD filmer. (venter fortsatt på sistnevnte, men reiner med det kommer)

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Premium Club er på ingen måte ferdig, og i løpet av året vil det skje mye i så måte. Pr. dato vil jeg si at det utvilsomt er bladet, og bladet alene som bør danne grunnlag for ditt abb. Premium Club kommer heller som en stadig forbedret "bonus".

Jeg må si meg litt uenig i at bladet har blitt veldig mye dårligere i det siste, jeg mener snarere tvert i mot. I motsetning til tidligere synes jeg de har fått et bedre teknisk preg, med flere målinger og generelt høyere troverdighet i testingen, selv om som du sier, det forekommer en skriveleif i ny og ne. Samtidig er det ikke korrektur jeg leser når jeg setter meg ned med bladet, men innholdet det formidler.

Jeg er i det minste overbevist om at det er vel verdt de 500-kronene å abbonnere på Hjemmekino som entusiast innen AV, så får som nevnt heller Premium-Clubben komme som en stadig forbedret bonus oppå det hele!

Flyttet for øvrig denne diskusjonen fra forsiden, der passer den litt dårlig...

Intermediate wizkid sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,436
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med lygren, bladet er enkelt og greit bedre. Skrivefeil har jeg sikkert selv så de få som er i bladet er ikke noe å snakke om. Premiumklubben har jeg ennå stor tålmodighet med, da jeg skjønner at sånn som den er i dag kan den ikke forsette å være. Så da venter jeg, gir de en sjans og vurderer ikke noe mere før til høsten. Syntes ellers de tidlige testene var fin da jeg har ventet lenge nok med å kjøpe sub. Kjøpte i forrige uke på grunnlag fra bl.a. testen i Premium Club. Takk for den. Torget derimot har priser som sikkert er greie, men har man tlf og mail så kan man oppnå tilsvarende priser ved hjelp av vennlig pruting. Det har jeg sett andre steder det er oppgitt innbruddspriser. Ellers er det jo selvfølgelig håp om ennå bedre priser på ennå flere produkter.
    Keep up the good work. Hvis ikke skal jeg nok være mann til å sette på capslock og si ifra.

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt O.T, men hva kan bladet gi meg som ikke har interesse for hjemmekino..? Her går det bare på to-kanalers.. kan bladet gi meg noe? Spørr fordi jeg har nettopp kuttet ut ab. på lyd og bilde, da jeg synes det bladet ikke lenger gav meg så mye.. masse sider om mobil osv..
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jens123, du kan med stor fordel kjøpe bladet i butikken. Fordelen ved å være medlem er kun at du får det hjem i posten. Men det er ofte over en uke etter at det er tilgjengelig i butikkene. Er du medlem får du riktignok tilgang til noe av innholdet på avforum.

Når det gjedler skrivefeil i bladet er ikke det noe jeg leter etter eller irriterer meg over. Men det kan jo skyldes at bladet nå drives av (?) og at skribentene er tidligere fagfolk innen helt andre områder. Det er jo skremmende i seg selv at folk sier opp godt betalte jobber for å satse på hobbyen sin. Selv misliker jeg utviklingen her på forumet det siste året. Alt for mye komersialisering og fokus på spenn.

Nå til det positive: Hvis bladet bir borte, vil du ha tilgang til tester o.l her på forumet. Kjekt i ettertid.

Hvis du bytter ut komponeneter ofte kan du få kjøpt enkelte produkter som er demobrukt til forhldsvis gode priser. Men vi snakker tross alt om BRUKTE varer som er i ferd med å gå ut på dato. Noe er også forholdsvis nytt, men da er jo prisene deretter.

For å summere: Til nå er det ikke noe å stå etter å være medlem av Premium Club. Det som irriterer mest er at man kan få bladet en uke tidligere i butikken. Etter det jeg kjenner til så får man andre ukeblader dagen før de havner i butikken.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoJ
    Litt O.T, men hva kan bladet gi meg som ikke har interesse for hjemmekino..? Her går det bare på to-kanalers.. kan bladet gi meg noe? Spørr fordi jeg har nettopp kuttet ut ab. på lyd og bilde, da jeg synes det bladet ikke lenger gav meg så mye.. masse sider om mobil osv..
    Det er mange tester av utstyr som er aktuelt i stereosammenheng. Høyttalertester f.eks. Der er det gjerne par det er snakk om, og i de tilfeller det er snakk om surroundsett er stereoopplevelse også et tema. Videre testes det CD spillere, forsterkere også.

Kanskje det burde skifte navn til "Hjemmekino & Stereo" ?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate shakudu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Abonnerer ikke på noen men jeg syns Hjemmekino er betydelig mere interessant enn L&B.

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min erfaring med Premium Club er at jeg betalte 549,- den 20. Mars, har ikke fått noe blad denne måneden, og kan ikke se at jeg har tilgang til Premium Club, med mindre linken er gjemt veldig godt.

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beklager litt ot men skulle det kommet ett nytt blad denne måneden ????

Intermediate Hanspf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,722
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Smurfen
    Beklager litt ot men skulle det kommet ett nytt blad denne måneden ????
    kom på fredag

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Konrad
    Fordelen ved å være medlem er kun at du får det hjem i posten. Men det er ofte over en uke etter at det er tilgjengelig i butikkene.
    Synes jeg så et nytt nr i butikken for en uke siden, men har ikke fått noe i posten selv. Er det noen andre som har fått den nye utgaven? Synes vitsen med å abonnement er bort når det dukker opp så alt for sent i posten.....

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk bladet for et par dager siden.

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil påstå at Hjemmekino er endel bedre enn L&B ja...
    Feilen deres er vel at de kanskje har blitt ett blad som prøver å bite over mest mulig og har blitt ett alternativ for "teknokraten" og de som vil vite mest mulig om det siste innen terminologien Lyd og bilde... Men, kanskje att smart valg siden konkurransen ble hardere da HK kom på banen?

Intermediate RS sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    EDIT: Spekulasjoner og negative uttalelser som dette skal vi ikke ha noe av.

Intermediate wizkid sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,436
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nytt blad? Javel, akkurat. Da får vi håpe det kommer frem iallefall.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av John P.
    Min erfaring med Premium Club er at jeg betalte 549,- den 20. Mars, har ikke fått noe blad denne måneden, og kan ikke se at jeg har tilgang til Premium Club, med mindre linken er gjemt veldig godt.
    Dette gjelder meg også (samt en kollega på jobben). Hater egentlig å sutre, men dette er for dårlig. Bladet burde i hvertfall komme etter at man har betalt overpris (Premium price).

Intermediate pmo sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    560
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sa i sin tid opp L&B da jeg iriterte meg over sammenblandingen mellom "DVD klubb" og blad. Tror man er tjent med å konsentrere seg om å utgi et blad. Jeg ønsker ikke å melde meg inn i noen klubb.

Jeg må føye til at jeg synes bladet har blitt mye bedre. Det er mere fakta og teknisk informasjon og det liker jeg. Jeg gleder meg til hvert nummer og vil heller betale litt mer for å støtte opp om bladet enn å la pengene gå til en klubb på av-forum, men det er kansje samme sak ?

Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis man abonnerer er det uansett billigere enn hvis man kjøper bladet i butikk, men det skulle bare mangle
    Ikke det at prisen irriterer meg mest, men at jeg ikke får bladet_før_ det er ute i butikken. Er rimelig sikker på jeg så et sted at vi som abonnerte skulle få bladet et par dager før det faktisk kom ut i butikken.

Jeg kommer til å abonnere på bladet i et år nå, premium club blir for meg da bare en ekstra greie =D

Kommer til å kjøpe en del BDfilmer i nærmeste fremtid, så det er er flott tiltak fra 'HjemmeKino' sin del at de har/skal lage billigopplegg for oss i Clubben

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Negative spekulasjoner og uttalelser om AVforum/Hjemmekino som går utover innhold og utforming av tjenesten skal vi ikke ha noe av i denne type tråder. Jamretråder har lite for seg hvis de ikke forholder seg konstruktive.

Spekulasjoner rundt "snikinnføring av betaling" osv. får en heller kritisere hvis dette faktisk blir tilfelle. Pr. i dag gjør en ALT gratis her inne, og vi dekker kostnader til server, utvikling og drift, flere hundre tusen årlig. Når en sitter her inne og begynner å syte over reklame og at vi har blitt "kommersielle" synes jeg en utviser en stor grad av utakknemlighet. Ingen har tjent seg rike på AVforum, og hadde vi gjort det; ja da hadde vi ærlig talt, etter 7 års hardt arbeid, fortjent et klapp på skulderen fremfor kritikk for nettopp dette. Norge er og blir et janteland dessverre, men føler en for å bli jantete får en utfolde seg et annet sted enn her inne, for den type smålighet får en holde for seg selv!

Side 1 av 6 1 2 3 4 5 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •