Erfaringer med Premium Club - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6
Viser resultater 101 til 103 av 103
    Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av jfinneru
    Skrivefeil har vel lite med erfaringer med premiumclub å gjøre egentlig. Både premiumclub og rettskrivning kan åpenbart bli bedre, også korrekturlesing. Vi sliter som mange andre med tidsklemma. Vi trenger derfor en skribent til, for å lette trykket litt på oss andre, så vi får bedre tid til å faktisk lage bladet. Når det gjelder premiumclub, så vil vi prøve å arrangere kurs også andre steder i Norge, i samarbeid med en butikkkjede.
    Det var jo nettopp derfor jeg koblet bla. skrivefeil og mangel på tilbud til premium club medlemmene. Som jeg selv sa ser det jo ut som det i stor grad er deg og Atle som som står for testene. Hvis det stemmer er det da forståelig At døgnet ikke får nok timer...
    Men dere kan vel sjekke tekst for skrivefeil i word?
    Lykke til vidre med hjemmekino.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jfinneru
    Når det gjelder premiumclub, så vil vi prøve å arrangere kurs også andre steder i Norge, i samarbeid med en butikkkjede.
    Det hadde vært genialt for oss som bor noe unna hovedstaden.

Jeg sliter i tillegg med at det er 20mil pluss noen ferger/bomstasjoner unna nærmeste kjhedebutikk, men det går det an å kombinere med andre ærend.

Kune f.eks. tenkt meg et subkalibreringskurs slik som det som skal arrangeres, og lignende.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    Det var jo nettopp derfor jeg koblet bla. skrivefeil og mangel på tilbud til premium club medlemmene. Som jeg selv sa ser det jo ut som det i stor grad er deg og Atle som som står for testene. Hvis det stemmer er det da forståelig At døgnet ikke får nok timer...
    Men dere kan vel sjekke tekst for skrivefeil i word?
    Lykke til vidre med hjemmekino.
    Er vel forholdsvis naturlig at medlemmer av redaksjonen, som har dette som en fulltidsjobb, leverer en større mengde stoff til et blad enn freelanceskribentene som har dette som en bigeskjeft...

Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •