Erfaringer med Premium Club - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 103
    Active Motoman sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    335
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av audunth
    Når de ikke klarer å dra igang NOEN av premium club-fordelene på et halvt år, så bør de forlenge abonnementet tilsvarende prisforskjellen mellom fullpris og tilbudsabonnement. Vi har tross alt betalt for noe vi ikke har fått.
    Helt enig i dette! Føler vel nå etter så lang tid at dette er på grensen til lureri. En eller annen form for kompensasjon er synest jeg at vi har krav på. Spesielt når Hjemmekino reklamerer så mye for et "produkt" de ikke klarer å levere. Hjemmekino - Lyd | Bilde | Digital home | Gadgets | Film | Musikk

Kan vi få en kommentar på dette?

Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lurte bare på et generelt spørsmål med abn.: Var det meningen at vi ikke skulle få 'hjemmekino spesial'? Jeg har ikke sett noe til det, så jeg kjøpte det like så greit.

EDIT: Så denne nettopp på 1. siden. http://avforum.no/forum/generelle-pr...o-spesial.html

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På tide med litt positiv tilbakemelding også
    At PremiumClub medlemmer kan bli med på Subwooferkalibrerings kurset gratis er jo kjempebra!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hmmm...

Først må jeg si at jeg ikke er Premium medlem, selvom jeg faktisk vurderer det, til tross for at tjenesten ikke er helt oppe og går!
    Interessant å lese at folk holder på å "gå i taket" av at tjenesten ikke fungerer helt optimalt...her bruker vi altså tusener på tusener av kroner hvert år for å oppgradere utstyret vårt og så skal vi syte og klage fordi vi har brukt 500 kr ekstra på at bladet ikke kommer helt presis. Jeg ville også lurt på dette, men når det kommer en forklaring fra flere hold på at Posten ikke klarer jobben (tom en som jobber der), da velger iallefall jeg å støtte meg til det. Dere tror vel ikke seriøst at drifterene av AVForum ønsker at en sånn situasjon skal oppstå? Selvfølgelig kan det hende at AVForum bare kunne kommet med en beklagelse på at ting ikke har gått helt etter planen, så ville kanskje denne diskusjonen vært ute av verden..Ofte er det nok heller slik at det er her inne de får tilbakemelding...rett fra kundene..da kan det sikkert gå litt fort i svingene for enhver før sakene er oppklart.
    Litt OT kanskje, men jeg er selvstendig næringsdrivende og vet at nye prosjekter tar tid...ofte mye mer enn man tror!
    Jeg må si at jeg gir et STORT klapp på skulderen til Lygren og AVForum og alle moderatorene her inne som gjør en fabelaktig jobb! Jeg har spart tusenvis av kroner på å lese byggelogger (så fukten ikke tar kjelleren min), kjøp av brukt utstyr, testomtaler for å kunne vurdere hvilket utstyr jeg vil investere i etc. Jeg tør nesten gå så langt som å si at hadde jeg ikke hatt dette forumet (og et par andre), ville jeg ikke vært i nærheten av det lyd og bilde nirvanaet jeg nå nærmer meg! Skulle det være noe tvil om mine intensjoner eller motiv kan jeg lett donere en halv høvding for å være medlem her inne...for å kunne dra nytte av all den, til tider utrolige blandete og høye kompetansen folk innehar, for å kunne gjøre min egen (og andre som ikke vet at det går ann..venner, kone etc.) opplevelse av denne hobbyen enda bedre :-D

Prøver bare å sette ting litt i perspektiv her...

Mvh Chris

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi har ikke betalt 500 ekstra. Jeg har betalt ordinær abbonementspris, men siden jeg også "tilfeldigvis" er medlem av AVforrum er jeg automatisk med i Premium Club.
    Alternativet mitt hadde vært å spare rundt 200,- (omtrent det samme som en ny CD) og ikke hatt de mulighetene som jeg muligens kan få med Premium Club.

Foreløpig har jeg ikke hatt bruk for noe av det, men hadde jeg bodd noe mer sentralt har jeg meldt meg på "sub-kurs" og pengene jeg hadde lagt i dette ville ha vært spart inn, faktisk nesten hele abbonementet.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sannax: Det ble vel nevt av en moderator/en som driver bladet at de la 'hjemmekino' i trykken tidligere enn vanlig denne måneden. Det resulterte at jeg fikk bladet mitt én dag før official release.

Akkurat slik jeg liker det

fortsatt, når man har betalt for noe man ikke har "fått", så har man betalt for noe man ikke har "fått"

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig enige med dere to Sannax og jakv: folk overdriver en god del og klager alt for mye her synes jeg. Det er tros alt bare 200,- !!!
    Jeg synes også at Akto, Lygren og de andre i Hjemmkino og AVForum gjør en knall jobb men de lover kanskje litt mer enn det de klarer ... Dette blir vel bedre med tiden

Active Motoman sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    335
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jerome
    Veldig enige med dere to Sannax og jakv: folk overdriver en god del og klager alt for mye her synes jeg. Det er tros alt bare 200,- !!!
    Det er ikke pengene det handler om, men prinsippet. :? I hvilken som helst annen sammenheng tror jeg absolutt alle brukerene her inne ikke hadde godtatt å betale for en vare uten å få noe tilbake. Men nå ser det ut som det tar seg opp, så for min egen del legger jeg saken død.

Intermediate bler sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    580
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har nå bestilt meg ett abbonnement på Hjemmekino for å få tilgang til Premium Club og hvis bladet kommer ut noen dager før i butikk så skal jeg nok overleve det. Gleder meg til å bruke noen av disse fordelene dette innebærer. Og hvis ikke det innfrir mine forventninger kommer ikke det til å rasere min verden. Det er snakk om 550,- i året.

Newcomer StianLarsen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    223
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil det si at siden jeg mottar Hjemmekino i posten OG er medlem i Avforum at jeg automatisk er medlem i Premium Club?

Evt. hvordan melder man seg inn Premium Club? (AV-mafiaen?)

Jeg setter naturligvis stor pris på kvaliteten av både AVforum og bladet Hjemmekino.

Jeg vil også være med på Sub-kurset i Desember..

Intermediate bler sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    580
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Først og fremst tror jeg du må betale for ett full-pris abonnement på Hjemmekino. Hvis du allerede har dette så skal du bare legge inn medlems (abonnements) nummeret ditt på prfilen din. (under "endre valgmuligheter") Da skal det komme av seg selv etterhvert!

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva blir igjen til de medlemene av Premium Club som bor utenfor Oslo gryta egentlig?. Der er det subwoofer kurs og ymse demoer av hotte produkter som egentlig er kun forbeholdt de som bor i nærheten av demo rommet. Hva kan dere tilby til oss som bor på andre kanter av landet hvis vi skulle ønske å melde oss inn..?

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "premium club" hørtes nok fint på redaktør møte. Noe annet er å kunne ha kapasitet til å gjøre noe ekstra for de som er premium medlemer. Jeg er jo som kjent ganske så lunken til bladet Hjemmekino, men ender alikevel som oftest opp med å kjøpe de fleste nummerene. Er det bare meg som legger merke til at det i hovedsak er Jørn og Akto som "skriver" bladet?
    Demoer osv. i hjemmekino sine lokaler er som Antiloop skriver et tilbud som i praksis kun kan benyttes av de som bor i eller i nærheten av Oslo.
    Det er mange ting hjemmekino kan gjøre for premium medlemene sine, den beste løsningen ville vel ha vært at disse medlemene fikk tilgang på flere tester osv enn hva som publiseres i bladutgaven. Hjemmekino kunne f.eks publisert minitestene (som det etterhvert er mange av...) kun for premium kundene og forbeholdt bladet for skikkelige tester. En nyhetstjeneste med daglige/ukentlige oppdateringer alà de første sidene inne i bladet kunne også vært et greit tiltak.
    Ellers så må jeg si at jeg generelt sett er spent på hvilken rettning bladet har tenkt å gå. Personlig så føler jeg ikke noen kvalitetsheving etter navneskiftet. Det virker også som den lille redaksjonen og dets sammarbeidspartnere begrenser litt hva slags produkter som blir tilgjengelig for test.
    Layoutmessig er det fortsatt rotete, det er mange skrivefeil og dårlige settninger. Jeg savner også second opinions og en bedre presentasjon av journalistene og deres bakgrunn og preferanser. Akto tar fine bilder, det bør han få lov til å fortsette med, kanskje han kunne begynne å ta alle produktbildene også?
    Håper fortsatt på skikkelige messespesialer etter store messer som CES, CEDIA osv.

Expert Flageborg sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg

det er mange skrivefeil og dårlige settninger.
    Akkurat...........et godt poeng der

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Flageborg
    Nå publiserer ikke jeg et blad og tar betalt for at andre skal lese mine skrivefeil...

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nå publiserer ikke jeg et blad og tar betalt for at andre skal lese mine skrivefeil...
    Nei, men du trives godt med å kritisere andre.......

Du har sikkert mye positiv energi - la heller den siden av deg - komme tydeligere til uttrykk i dine innlegg !

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, men du trives godt med å kritisere andre.......

Du har sikkert mye positiv energi - la heller den siden av deg - komme tydeligere til uttrykk i dine innlegg !
    Skal vi gjøre litt eurytmi?

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Skal vi gjøre litt eurytmi?
    ops: .........tenkte jeg først, men hva tenkte du?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har jeg også lagt merke til. Jeg har sendt eposter til både Jørn og Akto for å si i fra at det finnes en del feil og tilby min hjelp (gratis) men har ikke hørt noe fra dem.

Jeg vet ikke helt hvis de ønsker hjelp. Jeg har hørt at de betaler allerede noen til å gjøre denne jobben. Hvis det er forsatt sant så gjør han/hun en dårlig jobb IMO og de burde bruke pengene på andre ting :cry:

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skrivefeil har vel lite med erfaringer med premiumclub å gjøre egentlig. Både premiumclub og rettskrivning kan åpenbart bli bedre, også korrekturlesing. Vi sliter som mange andre med tidsklemma. Vi trenger derfor en skribent til, for å lette trykket litt på oss andre, så vi får bedre tid til å faktisk lage bladet. Når det gjelder premiumclub, så vil vi prøve å arrangere kurs også andre steder i Norge, i samarbeid med en butikkkjede.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Side 5 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg