Erfaringer med Premium Club - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 103
    Active Motoman sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    335
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    [QUOTE=LogB.no] Jeg er selvsagt gira (som dere andre) på å få alle disse tingene men med tanke på at denne klubben er per definisjon gratis har jeg innstilt meg på at ting vil ta litt tid. [QUOTE]

Det er vil ikke per definisjon gratis, når man kan få et abb. uten tilgang til premium club for 349,- (om man er medlem av AVforum)?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    stiller meg litt kritisk til Lygrens uttalelse som KAN tolkes dithen at han ikke vil ha kritikk av avforum på avforum. Om brukerne ikke skal kunne komme med kritikk og si det de mener er negativt: hvordan skal man da kunne utvikle siden til det beste for brukerne? All kritikk er god kritikk, selv om en del kan oppfattes som sutring og kan gjøre litt vondt i sjela når man har lagt mye arbeid i noe.

Active Motoman sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    335
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå skal det sies at jeg egentlig ikke har noe problem med å betale fullpris for et abbonement på Hjemmekino. Gleder meg som en unge hver gang det ligger i postkassen, og det er verdt hver krone. Men mange vil jo ha full valuta for pengene. Premium cluben tar seg helt sikkert opp når høsten slår inn for fullt.

Intermediate spoonfeedme sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg pleier bare å kjøpe bladet når det inneholder ting av interesse for meg, men bestemte meg for å tegne et fullprisabonnement p.g.a. Premium Club. Det at det tok nesten 2 måneder før jeg fikk tilgang er jo en ting de burde luke vekk relativt kjappt...

Ellers er jeg enig med LogB.no at de må få sjans til å utvikle konseptet over tid.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Corwin
    stiller meg litt kritisk til Lygrens uttalelse som KAN tolkes dithen at han ikke vil ha kritikk av avforum på avforum. Om brukerne ikke skal kunne komme med kritikk og si det de mener er negativt: hvordan skal man da kunne utvikle siden til det beste for brukerne? All kritikk er god kritikk, selv om en del kan oppfattes som sutring og kan gjøre litt vondt i sjela når man har lagt mye arbeid i noe.
    Ehm, det har jeg nok aldri forsøkt å formidle... Jeg er opptatt av kritikk, men ser jo helst at den er konstruktiv.

Når det gjelder Premium Club er ideen veldig god, og er uten tvil en stor fordel for brukerne når alt kommer på plass. Vi skal i gang med en større oppgraderingsrunde om ikke alt for lenge, og da skal vi også sette sammen en helt ny og kraftig forbedret plattform for Premium Clubben.

Vi skal selvsagt frem til den nye plattformen er klar gjøre det vi kan for å tilby en best mulig løsning for våre brukere i mellomtiden også, bare så det er sagt!

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har tro på at dette vil bli bra, men man må ta tiden litt til hjelp. Det er vel litt slik her at veien blir til mens man går, og foreløpig har man ikke gått så langt.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate PiXeL sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Roma ble ikke bygd på èn dag. :razz:

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    275
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om man melder seg inn i "premium" klubben, kan jeg da lese tidligere utgivelser her på avforum?

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PiXeL
    Roma ble ikke bygd på èn dag. :razz:

Nei, men så brukte de nå ikke 4 måneder heller!!!!

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (...)

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    til de to siste innleggene.

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :razz:

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    *slettet*

-gidder ikke å lese mine egene patetiske greier...

Newcomer cináed sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi må jo tenke på at også disse gutta sikert skal ha litt ferie også. Det er en grunn til at det ikke kommer ut noe nytt nummer av Hjemmekino gjennom sommeren. Og da gjelder dette nok også hvorfor det ikke kommer så mye oppdateringer rundt Premium Club.

Bare ha litt tålmodighet, skjer nok noe etter sommeren.
    Klapp på skulderen fortjener dere ihvertfall!

Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har det gått et halvår, og hvor blir det av disse Premium Club-fordelene? Hittil har jeg ikke funnet NOENTING annet enn pdf'er kopiert ut fra bladet. Hvor blir det av utvidet innhold og tilleggsmålinger etc. som ble lovet? Har jeg betalt 200 kr mer i året kun for å kunne lese artikler på pdf som jeg allerede har lest i bladet?? Føler meg lurt...

Intermediate HenningHG sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    606
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stilte dette spørsmålet i en annen tråd, men fikk ikke noe svar så jeg spør her.
    Hva skjer egentlig med Premium Club Torget?
    Det var en del produkter der i starten. Men har lite aktivitete siden da.

Moderator striky sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk følgende svar av Akto i en annen tråd for en stund siden:

"Vi skal ta tak i dette så fort høsten kommer, for vi har slitt litt med en del ting som krever en litt større innsats enn vi har hatt kapasitet til i det siste, i tillegg har det stoppet opp for enkelte leverandører, noe som gjør at vi må jobbe med alternativer. Vi kommer sterkere tilbake snart."

Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg begynte og lure jeg også! Det jeg gledet meg aller mest til var gode priser på BD.

Men det er en ting jeg må ha klarhet i: Når skal bladet komme i postkassa? Før releasedate, på releasedate eller etter releasedate?

Det siste halvåret har jeg pleid å få den et par dager etter den kommer i butikkene, og må da si at mye av poenget er borte med å abonnere på bladet (sett at vi ikke får premiumclub-fordelene)..
    'Hjemmekino' fikk jeg ikke i posten før i dag, 5 dager etter det skulle ha kommet.

Newcomer balko sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lil-H
    Jeg begynte og lure jeg også! Det jeg gledet meg aller mest til var gode priser på BD.

Men det er en ting jeg må ha klarhet i: Når skal bladet komme i postkassa? Før releasedate, på releasedate eller etter releasedate?

Det siste halvåret har jeg pleid å få den et par dager etter den kommer i butikkene, og må da si at mye av poenget er borte med å abonnere på bladet (sett at vi ikke får premiumclub-fordelene)..
    'Hjemmekino' fikk jeg ikke i posten før i dag, 5 dager etter det skulle ha kommet.
    Det samme problemet har jeg. Forrige nummer fikk jeg 14 dager etter det kom ut i butikken! Ganske irriterende. Det skjer omtrent hver gang at jeg får det et par dager etter butikken har fått det.
    Har sendt mail om dette flere ganger, og hver gang sier de at det er problemer med det ene eller det andre.. Begynner å bli litt lei.. Mener abonement kundene burde få bladet flere dager før det kommer i butikkene.
    Premium club fordelene har jeg heller ikke sett mye til.

Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når de ikke klarer å dra igang NOEN av premium club-fordelene på et halvt år, så bør de forlenge abonnementet tilsvarende prisforskjellen mellom fullpris og tilbudsabonnement. Vi har tross alt betalt for noe vi ikke har fått.

Side 4 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •