Erfaringer med Premium Club - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 103
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Eller kanskje det hjalp en del å klage og de har gjort alt de kunne for at du holder det stengt nå

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva går jeg egentlig glipp av ved ikke å være medlem?

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jfinneru
    Leveringstidene for bladet jobber vi med for tiden. Årsaken er posten Norge, som ikke greier å levere som avtalt. De bør utsettes for konkurranse så for som mulig. Vi har da gjort det eneste vi kan gjøre, trykke før, og distribuere abobladene tidligere enn de som går til interpress. Så får vi se om dette hjelper noe.
    Posten har ikke monopol på distribusjon av blad. Posten har kun monopol på lukkede brevsendinger under 50 gram (tror jeg). Du får som regel det du betaler for. Har sjøl kjørt ut paller for Posten i dag som har tatt en dag fra Sverige og Danmark til Gjøvik. Lyd og Bilde greier det så da bør også Hjemmkino greie det!
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snickers-is
    Hva går jeg egentlig glipp av ved ikke å være medlem?
    Demoprodukter og tester fra Hjemmekino.....

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, jeg har "bestandig" betalt "premium" pris på bladet. Så jeg ser ikke helt problemet med at jeg nå får et alternativ hvor jeg *enten* kan betale litt mindre for bladet, eller betale det samme som jeg gjør nå, men får da tilgang til litt flere ting her på forumet (og i tillegg støtte opp om et forum og blad som jeg synes fungerer veldig bra!).

Moderator striky sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor lang tid tar det normalt sett fra man betaler til man har tilgang?

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Konrad
    Demoprodukter og tester fra Hjemmekino.....
    Dersom tester skal bli tilgjengelig kun for medlemmene av premium club så er det jo liten vits for leverandører å sende produkter til test???

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tester som er ferdig produsert fra layout legges ut som PDF i premiumclub. Dette er de samme testene som kommer på trykk, men man får da se de litt tidligere. Tidligere tester er også lagt ut som PDF, og etterhvert som tiden strekker til skal hele backkatalogen legges ut som PDF. Dette blir også tilgjengelig for resten av AVForum. Det som blir viktig da er å gjøre innholdet søkbart så man kan lete opp eldre tester hvis man skal handle brukt og lignende. Nye tester som har vært distribuert i premiumclub, blir flyttet over til AVForum når det har fått et par mnd på baken.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av striky
    For min del var det nødvendig å sende dem en e-post og plutselig var jeg medlem ! :-D

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av striky
    HM (Hjemmet Mortensen) Sender over oppdaterte abolister hver fredag til AVForum. Det er også verd å tenke på at det tar et par dager via nettbank før HM kan registrere at penger er betalt. betaler man for eksempel på en onsdag ettermiddag, er det ikke sikkert dette rekker å bli registrert hos HM før de sender listene til AVForum på fredag. Da blir det ikke oppdatert før fredagen etter. Grunnen til å oppdatere listene kun en gang i uken, er fordi vi må betale 600kr for hver liste. Hadde vi gjort dette hver ukedag ville dette belastet oss med 3000 kroner i uken (156000 kroner på et år).
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OK. Jeg betalte på mandag, så da regner jeg med å ha tilgang på fredag

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jfinneru
    Grunnen til å oppdatere listene kun en gang i uken, er fordi vi må betale 600kr for hver liste
    Koster det mye å lage en ny liste hver gang ? Dette ligner mer på utpressing enn betaling spør du meg

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er den prisen vi må forholde oss til i forhold til HM. Vi jobber selvsagt med en annen løsning som gir direkte tilgang når man betaler med for eksempel Visa. Dette er ikke gjort over natten, men det er en løsning vi skal prøve å få implementert på sikt.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, da er det fredag ettermiddag, men jeg kan ennå ikke se jeg har tilgang til Premium Club. Abonr er fyllt ut.

Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Foreløpig kan jeg ikke finne en eneste artikkel eller noe utvidet info som ikke står i bladene jeg allerede har lest, bortsett fra annonsering av noen nye produkter under "Informasjon Premium Club", alle lagt ut den 24. mai. Sorry at jeg er litt utålmodig, men når kommer det noe som er verdt de ekstra kronene man betaler for tilgangen? Eller har jeg lett for dårlig?

Intermediate spoonfeedme sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor ser man at man har fått tilgang til Premium Club? La inn abonnementnummeret for over en måned siden og kan ikke se noe til denne enda. Har sendt mail også angående dette. Må vel si at jeg snart begynner å føle meg litt snytt her...

Får vel legge det inn på nytt da for å se om det skjer noe etterhvert.

Active Motoman sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    335
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min erfaring med premium club er at jeg ikke vet hva jeg har betalt for. Det tok lang tid før jeg fikk tilgang, og vel inne var det vanskelig å finne fram til disse "fordelene". Har ikke sett noe til spesielle powerbuys, ikke ligger det ute en eneste annonse, og tester er ikke oppdatert på lang tid. Finner ikke noe unikt innhold eller egen shop. Ikke fått noen invitasjoner eller vært med på noen konkurranser. Får håpe det tar seg opp ut over høsten.

1. Tilgang til et eget lukket område på AVforum
    2. Tilgang til unikt innhold som ikke blir trykket i de regulære utgavene av Hjemmekino
    3. Egne sider med tilleggsmålinger og teknisk informasjon
    4. Mulighet til å lese et utvalg artikler fra bladet før bladet ligger i postkassa eller i kiosken.
    5. Spennende konkurranser
    6. Tilgang til egen shop med spesialtilbud, salg av demoprodukter, lagertømminger, rekvisita og test-DVDer
    7. Spesialtilbud på HDDVD og BluRay-filmer
    8. Egne "powerbuys" for Premium Club.
    8. Gratis produktdemoer og shoot-outs i Hjemmekino sin demokino. (Vanlig pris kr.60) - og prioritert plass.
    9. Invitasjoner til pre-releasevisninger av produkter og mulighet til å treffe kjent konstruktører.
    10. Spesialpris på våre nye kvelds og lørdags-seminarer for alle som vil lære mer om hjemmekino, bygging av hjemmekino, lyd generelt, oppstilling av projektorer, bildeteknikk og akustikk.
    11. Prioriert plass på arrangementer som gjøres i samarbeide med AVforum og Hjemmekino

Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er helt enig det du sier. Skulle tro Premium clubben var godt etablert nå, men virker som det er litt dødt :|

Ser mest frem til egne PB og spesialtilbud på BD!

Intermediate PiXeL sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må si meg ganske enig i innlegget ditt, Motoman.

Meldte meg inn for å få "det lille ekstra", men forventningen var større enn resultatet.

Kan ikke si at det gir god smak i munnen å ha betalt over fem hundre kroner for et knippe med tester som er mer eller mindre ubrukelig for meg.

Ikke missforstå meg Finnerud, testene dine er gode og gjennomførte, men testene alene er ikke nok til at jeg kan forsvare mitt Premium Club medlemskap.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Synes Premium Clubben er helt ok!

Heisan.

For det første: Det lønner seg alltid å abonnere på blader. At vi i tillegg etter hvert får tilgang til "gode" tilbud er jo bare positivt. At alt burde være på plass med en gang er jeg enig i hvis vi hadde betalt dyrt for Premium Club, det har vi ikke så forventningene bør stilles inn i forhold til dette.

Jeg er overbevist om at dette blir poppulært i fremtiden nettopp fordi dette er et forum "av entusiaster for entusiaster". Vi ønsker alle å få mest mulig av minst mulig når det kommer til penger men her gjelder det like mye å gi støtte til de som skal få Premium Club på beina slik at de kan bruke tiden sin på tjenestene og ikke for mye på brannslukking. Jeg er selvsagt gira (som dere andre) på å få alle disse tingene men med tanke på at denne klubben er per definisjon gratis har jeg innstilt meg på at ting vil ta litt tid.

Stå på folkens, hjemmekino og AVForum er et lys i hverdagen og dere gjør en Premium jobb..

Lars.

Side 3 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •