Erfaringer med Premium Club - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 103
    Intermediate wizkid sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,436
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Av meg får dere klapp på begge skuldrene lygren. Ikke dårlig det? Men dette med sutring og usaklige ytringer er det blitt veldig mye av på avforum. Ikke bare i denne tråden. Kanskje ikke så mye bedre selv, men kanskje moderatorene kan ta et tak i dette, og ja, jeg vet det tar tid.
    Kanskje det har vært på sin plass å oppklart dette med leveringstider på bladet en gang for alle, da det er altfor mye "jeg tror" og "jeg syns" om dette temaet. Skal bladet leveres før det kommer i kiosken, eller sendes det ut samtidig med at det legges ut til salg? Og er det posten sitt ansvar (atter en gang)?

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor i all verden blander du inn jantelov, smålighet og jamring. man må vel få lov til å si hva men mener om en vare/tjeneste.

Jeg tror rett og slett dere burde ha mere av "pakka" klar før dere la den ut for "alemennheten".

Til nå ser jeg ingen fordeler, men for all del rett over 500,. for 12 blader er da ingen sum. Så for å være helt ærlig, hadde jeg ikke rare forventnignene til dette heller. Det får bare bli en bonus. Og jeg må si at jeg er spent på powerbuys for premium medlemmer.

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Innlegget mitt var ikke ment som jamring, selv om det kanskje var i en litt gretten stil (med et skjevt smil). Men jeg hadde jo kanskje forventet å få et litt mer hjelpsomt svar enn ikke noe svar i det hele tatt, når jeg forteller at jeg altså ikke har tilgang til Premium Club selv om jeg har betalt. At bladet ikke er kommet enda er selvsagt også kjipt, men det dukker nok opp etterhvert - og jeg regner med at akkurat det er Postens skyld. Men det var dette med Premium Club da. Som jeg - så vidt jeg har skjønt - også har betalt for.

Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Konrad: Det er faktisk 10 nr av Hjemmekino i løpet av et år. Uten at jeg syns bladet blir for dyrt av den grunn.

Jeg skulle også gjerne likt å få klarhet i om når bladet faktisk skal komme i postkassa! Hvis det er meningen at vi skal få det samme dato som alle andre er det greit, ikke noe annet å gjøre enn å forholde oss til det. Men det jeg stusser på er at i de siste månedene har jeg fått bladet til så forskjellige tider, noen ganger et par dager før, par dager etter, og på 'dagen'.

Jeg som jobber i Posten (leverer ut post) ser at alle ikke får Hjemmekino samme dato, men dette kan også variere fra hvilket postnr man har (på samme måte som når man får reklame, varierer fra hvor man bor, selvom det er snakk om samme blekka).
    Ganske OT akkurat dette her.. Men grunnen jeg 'ergrer' for at jeg ikke får det tidligere er at jeg er så spent på neste nr =D

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Konrad
    Hvorfor i all verden blander du inn jantelov, smålighet og jamring. man må vel få lov til å si hva men mener om en vare/tjeneste.

Jeg tror rett og slett dere burde ha mere av "pakka" klar før dere la den ut for "alemennheten".

Til nå ser jeg ingen fordeler, men for all del rett over 500,. for 12 blader er da ingen sum. Så for å være helt ærlig, hadde jeg ikke rare forventnignene til dette heller. Det får bare bli en bonus. Og jeg må si at jeg er spent på powerbuys for premium medlemmer.
    Nå får du lese hva jeg skriver, Konrad, så lenge du er saklig skal du selvsagt få diskutere så mye du orker. Å true med å diskutere det jeg mener er usakelig på en konkurrerende nettside synes jeg bare blir et slag under beltestedet, det håper jeg du kanskje ser selv også hvis du tenker litt på det... Trives du ikke her inne er det INGEN som tvinger deg til å holde deg her!

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slutt å klag,det finnes folk her inne som har lagt ned enorm tid for at vi audiofile skal ha et sted å diskutere og få hjelp til div..
    Gi eller en stor takk til alle som legger til rette dette knall bra forumet

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det la du fint opp til selv.....

"Negative spekulasjoner og uttalelser om AVforum/Hjemmekino som går utover innhold og utforming av tjenesten skal vi ikke ha noe av i denne type tråder."

Da regner / regnet jeg med at du ikke ville ha det i noen andre tråder heller.

Trives? Tja, det skyldes ihvertfall ikke at jeg har premium medlemskap. Det er heller takket være de som gir av seg selv og sin kunnskap, og det er de DU lever av.

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Leveringstidene for bladet jobber vi med for tiden. Årsaken er posten Norge, som ikke greier å levere som avtalt. De bør utsettes for konkurranse så for som mulig. Vi har da gjort det eneste vi kan gjøre, trykke før, og distribuere abobladene tidligere enn de som går til interpress. Så får vi se om dette hjelper noe.
    Premiumclub er et annet kapittel. Der ber vi om litt tålmodighet. Det er nemlig en krevende jobb å lage noe slikt, og det er ikke gjort over natten, siden vi jo skal lage blad ved siden av. Det vi kan love, er at PremiumClub vil bli bedre, mye bedre, når vi får litt mer tid til å fylle den med innhold.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Hvordan du ut i fra det jeg skriver forstår det dithen at vi her inne ikke er takknemlige for alle de brukerne som danner grunnlaget for AVforum er jeg ikke helt sikker på om jeg forstår. Er det en ting vi er her inne er det ydmyke og takknemlige for de mange bidragsyterne som er med og danner AVforum - for og av entusiaster.

Når det gjelder "Negative spekulasjoner og uttalelser om AVforum/Hjemmekino som går utover innhold og utforming av tjenesten skal vi ikke ha noe av i denne type tråder." inkluderer selvagt ikke dette konstruktive innspill om forbedringer av tjenesten.

Premium-Clubben er INGEN trussel mot noen, og HELT frivillig å benytte. Vi jobber altså med å forbedre både denne funksjonaliteten, men selvsagt også alle våre øvrige kontinuerlig.

Fra sommeren av vil vi starte et stort prosjekt der vi skal redesigne hele plattformen fra grunnen av, en prosjekt på 2-3000 arbeidstimer. Under dette prosjektet vil vi også forbedre plattformen for Premium-klubben, men hovedfokuset er å gjøre plattformen lettere å bruke for våre medlemmer og lesere.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    TTT Ting Tar Tid, så også det å få dette i orden regner jeg med.

Synes det er flott at de som vil har muligheten til å være med i Premium Club. Selv om det er flere av "fordelene" jeg ikke kan benytte meg av fordi jeg bor der jeg bor synes jeg det er et fint tiltak.
    Synes f.eks. det er enklere å finne igjen artikler jeg vil kikke på igjen her enn å bla meg gjennom en haug med blader.

At jeg ikke har fått nytt blad synes jeg er dumt, men så lenge jeg vet at det jobbes med saken regner jeg med at det bedrer seg.

Og den tiden jeg har brukt på Premium Club er minimal i forhold til tiden ellers på forumet.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå var det veldig fokusering på det negative jeg tok opp. Synes dere går i en forsvarsposisjon her. Hvor dere lover "ditt og datt" og legger skylden på posten (som helt sikkert er korrekt).

Men ingen inrømmelser i forhold til at premium club til nå ikke er det helt store. Kanskje vurdere om medlemskapet i premium club bør gjelde fra da det er "noenlunde oppe og går". (Bladet må man selvfølgelig betale for).

Og hvordan er ståa for powerbuys?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    PowerBuys jobbes også med, men vi har pr. dato noen systemmessige utfordringer... Dette jobber vi med for fullt om dagen (altså de systemmessige). Det samme gjelder hele plattformen vår, som vi som nevnt er i ferd med å gjøre store endringer på.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Premium-Clubben er INGEN trussel mot noen, og HELT frivillig å benytte. Vi jobber altså med å forbedre både denne funksjonaliteten, men selvsagt også alle våre øvrige kontinuerlig.
    Premium clubben er en smart ide. Et blad må ha penger for å overleve, det samme gjelder dette forumet. Hvis Premium clubben kan motivere folk til å betaler et par hundre kroner ekstra hver år og gi oss en del gode tilbuder så føler jeg personlig at vi er heldige.
    Og helt ærlig: Kr500,- for 1 år, det er ikke mye når jeg ser hvor mye folk bruker i AV.

Lygren: hva om å spørre om hjelp når dere føler at det er for mye å gjøre ? Det finnes sikkert en del folk her som er villige til å hjelpe eller tar jeg helt feil

Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Fra sommeren av vil vi starte et stort prosjekt der vi skal redesigne hele plattformen fra grunnen av, en prosjekt på 2-3000 arbeidstimer. Under dette prosjektet vil vi også forbedre plattformen for Premium-klubben, men hovedfokuset er å gjøre plattformen lettere å bruke for våre medlemmer og lesere.
    Synes at forumet et veldig lett å bruke per i dag. Så jeg gleder meg til å se avforum med neste plattformen, dette bli sikkert veldig bra :-D

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Takker for tilbud om hjelp Jerome, og vi er allerede svært heldige ved at vi har et stort antall moderatorer som gjør masse frivillig arbeide her inne.

Selve utviklingsarbeidet er det nok vanskelig å be om hjelp til, det kreves svært spesifikke egenskaper innen programmering av PHP, SQL, Java osv., og prosjektet er i en såpass stor skala at vi også benytter oss av eksterne utviklingsfirmaer for å få til det nødvendige.

Det vi imidlertid uansett vil trenge mye hjelp til når vi begynner å skissere opp hvordan vår nye plattform skal se ut er tilbakemeldinger og innspill fra våre medlemmer. Vi vil først lage et utkast med hovedlinjer som vi diskuterer på forumet før vi kjører i gang med den endelige spesifiseringen av den nye tjenesten. Dette kommer vi da tilbake til...

Intermediate tommy_sn sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har lagt inn ab.nummeret for et par dager siden, men klarer ikke å finne noe nytt som ikke har vært der før..ikke bra..
    Hva er grunnen til det?

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slik skal det se ut når du får tilgang.....

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor på forumet er det det står at man må inn i Kontrollpanelet og skrive inn abonnementsnummeret? Er det bare jeg som er så utrolig dum at jeg ikke skjønte det før nå? Det er jo forsåvidt logisk at AVForum ikke kan vite automatisk hvem som er abonnent og ikke, men siden det ble sagt i en tråd her for en tid siden at dersom man betalte regningen, ville resten gå av seg selv - vel, så trodde jeg det.

Men OK - nå er det vel antagelig ordnet snart for mitt vedkommende også, da, så jeg kan slutte å sutre.

-Takk for at dere sa fra når jeg spurte, forresten...

Intermediate JgR sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    535
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av John P.
    Hvor på forumet er det det står at man må inn i Kontrollpanelet og skrive inn abonnementsnummeret? Er det bare jeg som er så utrolig dum at jeg ikke skjønte det før nå?
    Søk på abonnementsnummer, så finner du svar på spørsmålet ditt.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, jeg trodde jeg hadde lest den tråden, men jeg har ikke fulgt med i utviklingen tydeligvis. Greit nok at jeg er her stadig vekk, men jeg leser ikke alle innlegg i alle tråder.

Jeg gikk ut fra bl.a. dette svaret.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Greit, jeg hadde mannsen i går, men nå har jeg fått både bladet og tilgang til Premium Club, så nå skal jeg holde munn en stund.

Side 2 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •