Bil Stereo

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Bil Stereo

Active CW Lover sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bil Stereo

Nå er det flere og flere som skaffer seg bil stereo så hvorfor ikke lage en minBilStereo som minHIFI og minHjemmekino???

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Selve forumet er opprettet, men vi venter med å legge ut "minBilstereo" til vi ser at det faktisk foreligger såpass mange presentasjon i selve forumet at "minBilstereo" ikke blir liggende brakk i ett år først...

Altså; legg ut presentasjonen din under bilstereo-forumene, jo flere som ligger der, jo nærmere vil en lansering av minBilstereo.no være! :=)

Active CW Lover sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Selve forumet er opprettet, men vi venter med å legge ut "minBilstereo" til vi ser at det faktisk foreligger såpass mange presentasjon i selve forumet at "minBilstereo" ikke blir liggende brakk i ett år først...

Altså; legg ut presentasjonen din under bilstereo-forumene, jo flere som ligger der, jo nærmere vil en lansering av minBilstereo.no være! :=)
    Bra:-D

Intermediate Keltern sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    559
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg drar opp igjen tråden, da jeg selv i det siste har brukt mer penger på bilstereo enn jeg har gjort over lang tid på "HiFi'n".

Minbilstereo.no henviser jo til avforum allerede, så det er vel forhåpentligvis aktuelt å gjøre noe i de baner enda, men jeg lurer jo da på om det er planer for det i nær fremtid? Eller er det lagt godt under isen?

Interessen for bilstereo er stor i Norge, både mtp SPL og SQ-anlegg, så jeg tviler på at siten blir liggende stille veldig lenge om det faktisk blir satt i sving og får tid til å bli litt kjent!

Uansett, beklager for å bumpe en eldgammel tråd. Jeg bare følte det var på tide/nødvendig!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •