Tilbakemelding på selger\kjøper

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lightbulb Tilbakemelding på selger\kjøper

Savner en katagori der man kan legge inn tilbakemelding på en\flere man har handlet med via AV torget.

Sikkert litt fordi jeg har hatt dårlig erfaring med en som handlet noe av meg her inne og har akkurat nå veldig lyst til å henge han ut i gapestokken slik at flere ikke går i samme fellen... (Gir han ikke meg et fornuftig svar i morgen så kan det være eg gjør det på pur f... likevel!)

Har denne funksjonen på andre forum jeg er å finne på og synes det er greit å kunne lese at andre har handlet med den personen før meg og at alt gikk som smurt, men også så vi kan unngå problemer og vet hvem vi ikke kan stole på... Tror en slik funksjon vil begrense omfanget av useriøse selgere og ikke minst kjøpere.

Hvis dette allerede eksisterer så beklager eg, begynner å bli et omfattende nettsted etterhvert og mye å lete igjennom (Tror eg dekket ryggen min der...) Pek meg isåfall i riktig retning den som vil.

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er allerede en måte å gi tilbakemeldinger på selger/kjøper på avtorget, ved at vedkommende f.eks får en stjerne over navnet man kan trykke på for å se tidligere tilbakemeldinger osv..Forøvrig anbefaler jeg deg å ta kontakt med lygren som er site admin dersom du har problemer vedrørende kjøp/salg på avtorget.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, skjønte det var noe eg hadde oversett...

Hjelper dessverre ikke meg da, han som handlet av meg tok kontakt via tlf og ikke via forumet. Men funksjonen er nå der ihvertfall...

Men det skal sies at dette var første gangen det har gått skeis og har handlet endel på nett etterhvert...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •