Forslag om å søke før man starter nye tråd - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Active Sizedoesmatter sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Og for oss som er ferske og ikke finner det vi søker etter,så kommer det 100-vis av innlegg i våre tråder ,som: "SØK FØR DU POSTER","ENDA EN CV-TRÅD!??","DETTE HAR VI DISKUTERT 1000 GANGER FØR" osv og det er like iriterende for en som er fersk i faget og faktisk prøver å få svar på sitt konkrete spørsmål! Har opplevd at noen av trådene mine har blitt peppret av slike innlegg og det gjør meg forb... til tider! Hadde jeg funnet svaret ved å søke,så hadde jeg aldri startet en ny tråd! Gidder ikke lese gjennom 300 innlegg hver gang jeg lurer på noe. Er dere redd for at nye tråder tar opp plass på førstesiden?
    I så fall så er det jo bare å holde liv i deres egne tråder???
    Og om deres egne "viktige" tråder ryker nedover,så kan det vel tyde på at trådstarter har fått den hjelpen han trenger???
    Og så er det mye dobbeltmoral.Ser mange som hetser oss som like CV,men som samtidig klarer å putte ett eller annet om SVS inn i de fleste tråder!?!

Og jeg skal samtidig innrømme at jeg lett kan gå litt off-topic selv,men lærer litt og litt om hvordan det "skal være her":-D

Revengdge of the nerds

Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sizedoesmatter
    Er dere redd for at nye tråder tar opp plass på førstesiden?
    I så fall så er det jo bare å holde liv i deres egne tråder???
    Det er jo ikke noe poeng å bumpe trådene med tomprat, trådene ligger jo tilgjengelig for søk selv om de ikke befinner seg på førstesiden.

men lærer litt og litt om hvordan det "skal være her"
    Generell forumetikette er ganske enkelt, sjekk gjerne denne noe humoristiske, men veldig informative innføringen.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den var fin Rikky, en slik skulle det ha vært her på forumet også......

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sizedoesmatter
    Og for oss som er ferske og ikke finner det vi søker etter,så kommer det 100-vis av innlegg i våre tråder ,som: "SØK FØR DU POSTER","ENDA EN CV-TRÅD!??","DETTE HAR VI DISKUTERT 1000 GANGER FØR" osv og det er like iriterende for en som er fersk i faget og faktisk prøver å få svar på sitt konkrete spørsmål! Har opplevd at noen av trådene mine har blitt peppret av slike innlegg og det gjør meg forb... til tider! Hadde jeg funnet svaret ved å søke,så hadde jeg aldri startet en ny tråd! Gidder ikke lese gjennom 300 innlegg hver gang jeg lurer på noe. Er dere redd for at nye tråder tar opp plass på førstesiden?
    Er veldig enig det Sizedoesmatter sier her! Synes ingen har rett til å ødelegge andres tråder slik uansett, det er jo verre enn å ikke bruke søke-funksjonen! Vi kan ikke forhindre folk å legge inn tråder om evner som allerede er tatt opp, dette må gå på sunn fornuft. Men vi kan oppfordre og informerer slik at det blir færre slike tråder!

Det burde heller vært regler mot å sabotere tråder slik som Sizedoesmatter nevner her!

Jeg er også enig trådstarter her, nevnte samme forslag engang.... Og den lille snurten til Rikky var veldig fin

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •