Visning av siste 10 innlegg

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer Kjellis sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Visning av siste 10 innlegg

Savner en visning av f.eks de 10 siste tråder i forumet på hovedsiden. Dette brukes på flere andre forum jeg er medlem av. Flere vil da se trådene og det kan være lettere å få raskere hjelp/svar på tråder.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Helt enig, teknisk admin, mag, har fortalt meg at det finnes en slik plugin... Problemet er kanskje at den gjør forumet ellers ustabilt, eller hva var det igjen mag?

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enkleste og tryggeste oppgradering er bare å legge tråden med nye meldinger på førstesiden, og linke til oversikt over alle forum.

Intermediate Zamot sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Visning av siste 10 innlegg

Sitat Opprinnelig postet av Kjellis
    Savner en visning av f.eks de 10 siste tråder i forumet på hovedsiden. Dette brukes på flere andre forum jeg er medlem av. Flere vil da se trådene og det kan være lettere å få raskere hjelp/svar på tråder.
    Jeg er enig, og skjønner ikke hvorfor denne linken kun er synlig etter innlogging. Sikkert mange som ikke er klar over dette engang.

I tillegg så skjønner jeg ikke systemet, for noen ganger kommer det ikke frem noen innlegg. Er det fordi jeg har trykket på linken en gang tidligere, og dermed er det registrert at jeg har "sett" alle de nye innleggene?
    Dette synes jeg er dumt, for ofte er det linker jeg har lyst å se på senere.
    Jeg synes det hadde vært bra om f.eks. "nye innlegg" hadde inneholdt de 40 siste innleggene, samt at linken stod på hovedsiden uten å logge inn..

På denne måten tror jeg aktiviteten hadde blitt større..

Active Terminator sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av Zamot
    I tillegg så skjønner jeg ikke systemet, for noen ganger kommer det ikke frem noen innlegg. Er det fordi jeg har trykket på linken en gang tidligere, og dermed er det registrert at jeg har "sett" alle de nye innleggene?
    Dette synes jeg er dumt, for ofte er det linker jeg har lyst å se på senere.
    Eg har også hatt det problemet.

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av Zamot
    Sitat Opprinnelig postet av Kjellis
    Når du logger ut eller innloggingen timer ut, må du logge på igjen.

Jeg TROR "Vis nye innlegg"-lenken viser alle tråder/innlegg som er kommet til siden du (ble) logget ut forrige gang. Når du logger ut blir i tillegg alle uleste satt til lest, slik at "Nye innlegg"-markeringen forsvinner.
    Det er ikke sikkert det er så enkelt å endre dette, siden avforum.no bruker en ferdig forum-pakke (se lenke til phpbb nederst på siden).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •