Åpen Chat for alle ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Åpen Chat for alle ?

Syns bestemt en eller annen form for hurtig chat burde vært her, en chatte greie enten bare for registrerte medlemmer eller for alle (?)

Har mest tro på en for reg medlemmer på av-forum,kanskje flere ble innteresert i bli medlem åsså .. (?)

Med en slik chat så vil du slik jeg ser det kunne spør om `viktige`ting hurtig og ha MYE moro utenom liksom osv osv tror det hadde vært et "kvalitetløft" for av-forum i sin helhet.

Hva mener dere andre ?

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vært inne på tanken selv. men MSN dekker vel egentlig behovet for de som er opptatt av chat?

Intermediate FallenA sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ulven
    Syns bestemt en eller annen form for hurtig chat burde vært her, en chatte greie enten bare for registrerte medlemmer eller for alle (?)

Har mest tro på en for reg medlemmer på av-forum,kanskje flere ble innteresert i bli medlem åsså .. (?)

Med en slik chat så vil du slik jeg ser det kunne spør om `viktige`ting hurtig og ha MYE moro utenom liksom osv osv tror det hadde vært et "kvalitetløft" for av-forum i sin helhet.

Hva mener dere andre ?
    Enig i dette! En chat for medlemmene hadde vært supert. Er ikke helt sikker på at MSN er tingen!

Newcomer Jens_Martin sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Absolutt.

Ja det er helt klart noe jeg hadde satt pris på! Kjekt å få svar på ting raskt, hvis det er noe som haster.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Dette har vi vurdert en rekke ganger tidligere, og funnet ut at vi ønsker benytte forumets motor for alle typer diskusjoner/innlegg. Vi har ikke kapasitet til å følge opp et aktivt chat-rom, og mener også at det vil kunne føre til at en rekke interessante spørsmål ikke lagres for ettertiden som jo er en av de viktigste aspektene ved AVforum som tjeneste.

Det blir nok derfor ingen chat-tjeneste med det helt første i vår regi, men det har tidligere vært forsøk på å sette igang irc osv. uten at dette har vært spesielt heldig. Vi kan imidlertid finne på å endre mening om dette ved et senere tidspunkt, selvsagt, og vi takker uansett for innspillet!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var inne på tanken selv at en chat hadde vært topp, men er enig i at fordelen med slik det er nå er at vi kan jo slå op her å bruke dette som et lexikon, synes AV-forum slik det er nå er helt toppers, leser timevis hver dag her :razz: Kjempeplass

Expert Flageborg sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er egentlig greit å la det være som det er................

De har en aktiv chat på www.hifi4all.dk og der skjer det nesten ingenting........;-)

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde jo egentlig vert greit dette. Men jeg tviler på at det ville blitt så veldig "spennende" etterhvert.

Hvorfor ikke bruke MSN Messenger istedet? Jeg har lagd en egen MSN bruker hvor jeg KUN har hifi intereserte på! Er ikke sikkert alle på forumet her viser MSN adressen sin, men hvis du abslout vil ha han på MSN Messengern din, så kan du jo bare sende han en PM å spøre han om du kan få MSN adressen hans....Dette er en løsning jeg nå har gjort en stund, og dette funker helt topp!

Så jeg behøver ikke noen "chat" her på forumet

Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    msn er ikke det samme da.. bedre at flere kan delta åpent på en måte .. greit nok på msn men hehe der kan du skjule hva du vil åsså .. :P

men lygren har vært på banen synd åsså syns jeg .. håper det kan bli no a en gang ..

Intermediate CFD sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    1,054
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi kan jo alltids bruke Notepad for multiplayer (IRC). Jeg ser ikke helt hva du mener lygren , for ocshoot satt opp en egen javaklient (som etterhvert ble veldig bra) som gjorde at man kom inn i et chatterom på IRC.. Dette var bare positivt og det du mener med at ingenting kan lagres så jo dette ikke så farlig siden det somregel ikke blir sagt så veldig mye fornuftig på slike rom

I starten så vi den samme problemstillingen som du ser nå ,men etter en stund så ble det veldig bra. Var det noe viktig så ble det alltid laget en post på forumet og man refererte ditt mesteparten av tiden..

Dette har vært gjort på flere sider før med godt resultat. Ser ikke hvorfor dette skal være negativt hvis det blir gjort riktig.

Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Flageborg
    Det er egentlig greit å la det være som det er................

De har en aktiv chat på www.hifi4all.dk og der skjer det nesten ingenting........;-)
    ahaa utfordring til oss det da :P helt topp spør du meg ..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •