Noe må gjøres! - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 47 av 47
    Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Det tror jeg vil fremstå som arrogant overfor våre nykomlinger, som vi jo bare bør være glad for velger å melde seg inn!

Intermediate jane sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    1,259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Det tror jeg vil fremstå som arrogant overfor våre nykomlinger, som vi jo bare bør være glad for velger å melde seg inn!
    Jeg oppfattet det ikke som arrogant de første gangene jeg poster på diyaudio, jeg så faktisk mer på det som et kvalitetsstempel, at forumet ønsket seriøsitet.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Nei, det er jo bra du ikke følte det, så vi får ta det som et innspill som vi selvsagt skal ta med i vurderingen ved eventuelle endringer fremover...

Intermediate akke sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Peakman
    Tror ikke man kan fjerne chit chat for alle. Les nye innlegg er eneste funksjonen jeg selv bruker og det ville vært dumt hvis jeg gikk glipp av all humoren.
    Det er jo ingen problem, da du kan gå inn på generell shit chat spesefikt og nye poster er merket som ulest der.

Det er ihvertfall i mine øyne en enkel måte å fjerne det som ikke har noe med audiovideo og gjøre, slik at forumet virker mer seriøst.

Det er vel godt over 100innlegg per dag, så jeg hadde virkelig likt at kun audiovideo kom opp som nye poster, det er jo tross alt et avforum. Som sagt, er man hypp på humor osv. er det bare å gå inn på det forumet.

Men det er jo egentlig ikke noe problem å lage slik at hver bruker kan velge i profilen sin heller.

Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jorn
    Finner det også idiotisk at de stakkars entusiuastene 'plages' av 'den gemene hop'.
    Jeg mistenker at det er mitt innlegg du sikter til, og jeg ser nå at jeg ikke helt har fått frem poenget mitt. Jeg mener selvsagt ikke at det kun er hardcore entusiaster som skal få være her (jeg er ikke i denne gruppen selv), men det er et problem at nye medlemmer tar opp grunnleggende ting som har vært oppe gang på gang. Det blir litt lengre mellom de gode tekniske diskusjonene på litt høyere nivå da, og det er jo helt klart i forumets interesse å beholde/rekruttere de virkelige ressurspersonene, som det jo er en del av her nå. Selv poster jeg mest på video- og HTPC-delene av forumet, men jeg synes også det er veldig interessant å lese de gode tekniske diskusjonene man av og til finner på audiodelene, selv om jeg verken er særlig audiofil (hvertfall i AVforum-målestokk) eller har særlig peiling på lyd. Misforstå meg rett, jeg synes selvfølgelig ikke at nye brukere skal kastes på dør. Man må jo ikke glemme at kua har vært kalv. Men det er utvilsomt mer givende å lese gode tekniske diskusjoner enn ting som ble tatt opp senest i går.

Btw: Jeg ser at det er kommet noen ord om søking under tekstvinduet jeg skriver i nå, nice!

Newcomer Zomb sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jorn:
    Alle her på AVForum har noe å lære av andre, og er glade for alle nye medlemmer.
    Vi har alle forskjellige forutsetninger for å svare på spørsmål, og stiller i vidt forskjellige "klasser" utstyrsmessig.
    Noen er helt ferske nybegynnere og lukter på hobbyen for aller første gang, mens andre er garvede veteraner.
    Uten dette mangfoldet ville ikke AVForum vært det det er i dag.

Utgangspunktet for denne tråden er nok at det i det siste har kommet veldig mange nye brukere, som stiller veldig mange
    helt like spørsmål i hver sine tråder.

Trådstarters poeng er nok bare å forsøke å gjøre forumet enklere å manøvrere i, både for erfarne brukere og kanskje spesielt nybegynnere.
    Her er søk funksjonen et veldig greit verktøy, som jeg benyttet veldig mye i starten.
    Finner en ikke det en leter etter, så må en selvfølgelig kunne starte en tråd om emnet.

Vet ikke om det dette innlegget tilfører noe som helst, men det måtte liksom bare ut... :roll:

Intermediate kinosjef_christian sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zomb
    jorn:
    Alle her på AVForum har noe å lære av andre, og er glade for alle nye medlemmer.
    Vi har alle forskjellige forutsetninger for å svare på spørsmål, og stiller i vidt forskjellige "klasser" utstyrsmessig.
    Noen er helt ferske nybegynnere og lukter på hobbyen for aller første gang, mens andre er garvede veteraner.
    Uten dette mangfoldet ville ikke AVForum vært det det er i dag.

Utgangspunktet for denne tråden er nok at det i det siste har kommet veldig mange nye brukere, som stiller veldig mange
    helt like spørsmål i hver sine tråder.

Trådstarters poeng er nok bare å forsøke å gjøre forumet enklere å manøvrere i, både for erfarne brukere og kanskje spesielt nybegynnere.
    Her er søk funksjonen et veldig greit verktøy, som jeg benyttet veldig mye i starten.
    Finner en ikke det en leter etter, så må en selvfølgelig kunne starte en tråd om emnet.

Vet ikke om det dette innlegget tilfører noe som helst, men det måtte liksom bare ut... :roll:
    Syns du fikk frem et godt svar der etter min mening! :wink:

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •