Review-kategori?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate Burre sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Review-kategori?

bare lufter tanken...
    går jo selvfølgelig an å legge inn personlige reviews av eget utstyr i de forskjellige kategoriene, men hadde det vært en egen kategori tror jeg flere ville " kommet på" at de kan legge inn sine meninger om eget utstyr...
    hadde jo kanskje gått an å gjøre dette i utstyrstråden, men det ville jo vært mer oversiktlig med en tråd pr. produkt..
    f.eks.: en starter en tråd med sine meninger, og andre med samme produkt kommenterer, og legger til..-i samme tråden..
    Hadde det vært noe? eller? :roll:

Kunne jo vært veldig praktisk for mange, også de som ikke "bor" på forumet(slik som meg.. :roll: ), etterhvert som tråden vokser......

Newcomer sjokomelk sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Av erfaring kan jeg si at ideen er god, men praktisk talt så vil det nok spore av ved spørsmål om ulike detaljer som gjør at diskusjonene går kanskje over i pris eller tekniske spørsmål.

Slik jeg ser det så blir det også vanskelig å lage en subjektiv vurdering av noe man har brukt sine hardt ervervede penger på.

Eksempelvis hvis du kjøper en projektor til 50k så og du synes den er bra. Du er fornøyd fordi den er bedre enn hva du hadde, men så har noen kjøpt en annen projektor som er i specs bedre og i forhold til den du har er kanskje også bedre, men personen synes den er dårlig fordi personen kommer fra en CRT projektor som kostet 100k.

Dårlig eksempel kanskje, men har man bare noen få produkter å sammenligne med så blir en review vanskelig.

Nå sier jeg ikke at alle er n00bs her, dere har nok hatt mange produkter å sammenligne mellom, men man bør nesten sammenligne produkter opp mot hverandre og ikke enkeltstående anmeldelser opp mot hverandre.

Men om det hadde vært slik at admin her fikk tilsendt testprodukter fra flere hold og testet dem mot hverandre så hadde det vært tøft.

Kanskje en ide hvis lygren har tid, å sende forespørsel om å teste ulike produkter. Kanskje også komme til en ordning hvor man kan lodde ut produktene / selge dem rimelig for å skaffe mer penger til drift e.l.

Men nå tenker jeg høyt igjen og begynner å dra meg off topic så jeg stopper her.

Glemte å at med at en sånn kategori er jo også noe man har i avforums utstyr.

Intermediate Burre sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tenkte kun på egne meninger og sånt, kun reviews..
    men du har rett, det vil kanskje skli ut lett, og bli et styr å moderere..
    uansett, det var noe sånt som dette jeg tenkte på: http://www.epinions.com/Marantz_SR82...splay_~reviews

men da foreslår jeg heller å legge denne siden til linker, for den er veldig grei å titte på, og inneholder veldig mange av de produkter som diskuteres her!

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kunne man ikke fikse kategorien slik at man ikke kan svare? Da slipper man at trådene sklir ut. Har folk eventuelle spørsmål eller noe å legge til, så kan de sende PM til den som laget tråden. Hadde det fungert tror dere?

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Hei

Jeg tror det er mulig å legge det opp slik at folk ikke kan legge inn svar... Hadde jo vært en nyttig ting! Skal teste litt...

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Har nå lagt opp en egen kategori for produktomtaler! Det fungerte å sette opp slik at det ikke er mulig å legge inn svar, og det er da kun forfatter som kan endre innlegget! Takker for innspillet!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •