Ny kategori. Hva med Hi Fi møbler?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,066
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny kategori. Hva med Hi Fi møbler?

Skulle gjerne sett litt diskusjon rundt dette, eller er det bare jeg som bryr meg om slit mon tro

Intermediate Moho sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er jo interessant det, er jo mange forskjellige typer rack, sofaer, stoler + + + + der ute! Og ettersom flere og flere tar skrittet ut og lager hjemmekino, blir jo dette er stadig mer aktuelt tema

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De fleste bruker hjemmekino konstruksjon til dette....

Intermediate kinosjef_christian sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hjemmekino konstruksjon brukes ja..... men hadde ikke hatt noe imot en egen kategori for det.. hadde jo også blitt litt lettere og leite frem til ting i den forstand også.. og ikke måtte se gjennom mye annet om generell hjemmekino konstruksjon o.l.

Ikke at det er alt for rotete uansett da.. men hadde jo vært en grei løsning forsåvidt.. litt mer praktisk! :wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    orkanger
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile ang. møbler

eget forum for møbler er det behov for.
    Det er ett stort problem å finne møbler til hjemme kino for en som leier leilighet med alt for dårlige vegger. ( kan ikke henge plasma tv`n på veggen)

problemet med de møblene jeg har funnet på nettet er at når senter høyttaler blir for stor er det tydelig at det er meningei at denne skal ligge oppe på benken og tv`n skal henges på veggen.
    jeg er på jakt etter en benk der det er plass til senter`n inne i benken og tv`n oppå.

jeg har Klipsch RC - 25 det er ikke den største senteren. benken må ta Klipsch RC - 35 da en kompis også er på jakt etter benk.

hjelp meg

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hifi-møbel søkes

Noen som har et godt tips? Har et hjemmekinooppsett med projektor og lerret, der jeg er på søk etter en hifi-benk som er ca. 45cm høy, 180-250cm bred. Gjerne med frostede glassdører eller lignende foran noen av rommene, slik at fjernkontrollens signaler formidles uten å måtte åpne dørene. Vil unngå at rommet ser ut som et typisk gutterom/Hifi-freak-rom. Benken kan gjerne være åpen bak, slik at varme slipper ut. Vil ha noe som gjør at alle de svarte og sølvgrå boksene ikke synes. Takknemlig for innspill.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •