Egen tråd for prisjakt på DVD!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Active Holy Diver sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Egen tråd for prisjakt på DVD!

De to trådkategoriene som vi evt. kan bruke til dette er "DVD filmer" eller "Produkt -og prisjakt Video". Ingen av dem er særlig gode til dette formål. Fordi:
    Spørsmål om pris skal ikke blandes inn under kategori "DVD filmer", og da kategorien "Produkt -og prisjakt Video" spenner over et enormt stort område med produkter, så fører det med seg en tendens til at prisspørsmål rundt DVD forsvinner i mengden av andre typer innlegg.

Jeg er klar over at det er viktig å ikke rote til forumet med alt for mange ulike kategorier, men jeg mener at søken etter dagens beste pris på en aktuell dvd er i de fleste's interesse. Film er jo en vesentlig del av audio/video verdenen, og noe enhver AV-entusiast trenger sin daglige dose av. Vi snakker primærbehov. DVD koster penger, men en egen kategori for prisjakt dvd vil være til stor hjelp for at enhvers favorittfilm skal dukke opp innenfor økonomiens (samboers) ubarmhjertige grenser.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Hei!

AVnytt er jo perfekt til nettopp dette! På AVnytt kan du legge opp de nye DVD-filmene samt beste pris. Fordelen er jo at AVnytt er dynamisk og oversiktelig, slik at du hele tiden kan endre prisen uten å måtte lese deg gjennom en lang tråd av "nå koster den 199 hos XXX", der det to dager senere står "jamen nå er det 179 for YYY" osv osv.

Eller hur?

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar. Ok, dette må prøves. Jeg er likevel litt usikker på hvordan det vil fungere når jeg legger opp en film med tilhørende pris, og en annen bruker senere finner en bedre pris på samme film. Hvis han da er nødt til å legge inn sitt eget AVnytt innlegg så blir vel dette fort både dominerende og rotete i tjenesten AVnytt? (Er ikke AVnytt dedikert for de litt mer kostbare produkter..?)

I en egen prisjaktkategori på dvd så vil de fleste aktuelle filmer få sin egen "prisjakt" der folk hele tiden oppdaterer med bedre og bedre pris etterhvert som de foreligger på markedet. Da trenger man kun å lese siste innlegg ofr å finne best pris. Her bør det da også være rom for kort og relevant info i forhold til butikk (porto osv), spesielt når det gjelder utenlandske butikker, som jeg forøvrig råder alle til å vurdere litt oftere.

Intermediate mg_martin sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    såvidt meg bekjent kan man bare velge "last opp ny pris" elns. så det skulle vel ikke by på noe rot hvis jeg forsto deg rett....

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Ja, er bare å laste opp ny pris samt link til gitte forhandler, så ordner alt seg!

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke prøvd AVnytt tjenesten ennå, men kan andre brukere oppdatere pris på et innlegg jeg har lagt inn?
    Det bør jo nesten være en forutsetning i.o.m. at det ellers fort vil bli veldig mange dvd-innlegg der når folk skal offentliggjøre nye og bedre priser? Jeg er ikke negativ til tjenesten, men vil bare ikke at hauger med dvd-pris-innlegg skal dominere (og ødelegge) tjenesten..

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg rakk ikke å se innlegget ditt, Lygren :wink:
    Da er det bare å se bort fra mitt forrige..
    Da skal jeg teste ut AVnytt's muligheter!

Takk for tips begge to!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •