Må bare få si at de videoreportasjene dere nå har laget, er en sped begynnelse på en god måte til å formidle budskapet på nyheter osv. på en fin visuelt måte i dette forumet. 8)

Personlig syntes jeg dette er veldig bra at dere prøver å formidle nyheter eller andre ting med brukerne, ved at dere bruker dette mediet som komunikasjonskanal, men lyden kan virke litt urolig og introen syntes jeg er litt for lang og unødig støyende etter min smak.
Men dette syntes jeg er bra fra Avforum og AVforumtv sin kanal på YouTube forenkler fort muligheten til å finne de innslag dere har lagt ut.

Ellers så ligger jo videoreportasjene fra messen på forsiden av AVforum litt lengre ned på siden. Men disse er det ofte lett å overse da mange trykker seg rett inn på meny valgene de ofte besøker og som de vil inn på (snakker i alle fall på hvordan jeg surfer). Men totalt sett vil jeg rose dere for denne formidlingen, og ser frem til deres videreutvikling av innslagene
Kudos til dere for for å bruke både AVforum og YouTube.

(Håper dette var riktig sted å poste dette innlegget, eller så ber jeg moderator å flytte dette til riktig sted :smile: )
Mvh
Arild

Mulig jeg ikke fikk med meg banneret oppe, eller det ble rettet, men det ble synlig