Slå sammens digitale projektorer over og under 30.000,-

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Slå sammens digitale projektorer over og under 30.000,-

Personlig så syns jeg oppdelingen av projektorer i prisklasser er unødvendig. Spesielt siden at prisene forandres og at prisklassen over 30.000 blir mindre og mindre brukt. (en av de minst brukte kategoriene på forumet)

Iallfall ingen grunn til at det skal være et slikt klasseskille på projektorer når man ikke har det på andre produkter.

For å understreke poenget mitt så handler 9 av trådene på førstesiden under projektorer over 30.000 om projektorer som koster under 30.000,-

Alt som handler om
    BenQ 8700
    Infocus 5700
    Optoma H56
    Action Zero Five

bør flyttes ned en kategori.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er helt enig. Det er uansett ikke så mange tråder under proj'er over 30k at det vil skape noen form for kaos å slå dem sammen. Syns bare det blir tungvint å måtte inn på to kategorier for å lese om projektorer og som du sier så blir det helt feil når prisene endres

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da kan man jo dele den i lcd og dlp;-)
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jfinneru
    da kan man jo dele den i lcd og dlp;-)
    Godt ide :!:

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jfinneru
    da kan man jo dele den i lcd og dlp
    Og da er det bare å lage nye kategorier når det kommer flere projektorteknologier også da? Hvor skal LCOS projektorer inn? I en tredje kategori?

Støtter Peakman sitt forslag om å slå sammen de to kategoriene for digitale projektorer..

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg får være den første til å være uenig jeg da. Syndes dagens inndeling er grei.. Er det egentlig et problem? Det er klart det vil være noen grensetilfeller, men la gå. Folk som leter etter info om X1 el.likn vet de skal i "under 30k" forumet, og slipper da å lese om H77 og Action MKII, og omvendt for de som leter etter High End.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Jeg får være den første til å være uenig jeg da. Syndes dagens inndeling er grei.. Er det egentlig et problem? Det er klart det vil være noen grensetilfeller, men la gå. Folk som leter etter info om X1 el.likn vet de skal i "under 30k" forumet, og slipper da å lese om H77 og Action MKII, og omvendt for de som leter etter High End.
    Problemer er vel at du kan bruke den argumentasjonen på samtlige av kategoriene her. Er det noen grunn til at recievere/forsterkere ikke er inndelt i priskategorier? Høytalere?

For å beholde oversikten hadde det vært greiere å slå sammen digitale projektorerer til en kategori, men det er selvfølgelig ingen krise

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Problemer er vel at du kan bruke den argumentasjonen på samtlige av kategoriene her. Er det noen grunn til at recievere/forsterkere ikke er inndelt i priskategorier? Høytalere?
    Skjønner hva du mener, men mener det er annerledes allikevel. Interessen rundt projektorer er mye større her enn interessen rundt Recievere/Forstereke, og det er derfor etter min mening lurt å ha den oppdelingen som er nå. Rett og slett for å gjøre det hele mer oversiktlig.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •