Hvor mange her bor i Vestfold?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 12 1 2 3 4 5 11 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 232
    Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvor mange her bor i Vestfold?

Hei!
    Jeg bor selv i Vestfold, som dere sikkert skjønte etter at dette var mappen for Vestfold. Bare lurer på hvor mange som holder til i Vestfold av dere hifi interesserte. Bare skriv et innlegg, hvor dere kan forklare hvilken by dere holder til i....... Hadde kanskje vært morsomt og fått de som var hifi interesserte her i Vestfold til og møtes en eller annen gang til og diskutere/snakke, høre/se på de forskjellige sitt anlegg osv.
    Bare et forslag! Kom gjerne med flere forslag dere som måtte ønske det. :-D

Newcomer Scic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette hørtes veldig interessant ut, og jeg er helt enig med deg at vi burde få til noen møter i Vestfold. Kan godt være førstemann ut med å invitere til hjemmekinobesøk hos meg. Har akkurat lagt ut kinoen min her..."med litt dårlige bilder"..., så da kan dere gå inn på mappen min for å se om den er verd et besøk. Hvis det er noen som har greie på kalibrering....der trenger jeg litt hjelp.
    Bor forresten midt i Vestfold.

Mvh Scic

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Scic
    Dette hørtes veldig interessant ut, og jeg er helt enig med deg at vi burde få til noen møter i Vestfold. Kan godt være førstemann ut med å invitere til hjemmekinobesøk hos meg. Har akkurat lagt ut kinoen min her..."med litt dårlige bilder"..., så da kan dere gå inn på mappen min for å se om den er verd et besøk. Hvis det er noen som har greie på kalibrering....der trenger jeg litt hjelp.

Mvh Scic
    Dette kan vi få til vet du! Bare det blir litt mer aktivitet på denne tråden. Så vi eventuelt kan få med oss mange flere personer til og være med. Jeg personlig synes at det hadde vært kjempe koselig og møte andre hifi interesserte i området! Får håpe at flere synes dette er interessant så vi kan få til noen møter eller liknende etter hvert... :-D

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Mvh Scic
    Har forresten sett på din hjemmekino nå, og jeg kunne gjerne tenke meg og ta en nærmere titt på den! Jeg holder på med 2 kanal lyd da. Vet ikke om det spiller noen rolle! Her kan i ihvertfall alle som er interessert melde seg på. Samme om det er hjemmekino eller hifi! Det er uansett kjempe artig begge delene...

Newcomer Scic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig med deg....må bli litt mer aktivitet på denne tråden. En ide er å lage en ny tråd på startsiden så flere blir klar over " Vestfold gruppen".

Tror nok at vi får mye utbytte av å komme sammen en gjeng slik at vi kan komme med gode råd og tips til hverandre.

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig med deg....må bli litt mer aktivitet på denne tråden. En ide er å lage en ny tråd på startsiden så flere blir klar over " Vestfold gruppen".

Tror nok at vi får mye utbytte av å komme sammen en gjeng slik at vi kan komme med gode råd og tips til hverandre.
    Ja! Jeg er absolutt helt enig. Det burde jo ikke være noe i veien for at hifi treff kan sammenliknes med f.eks bil treff!? Det er nok ganske mange som driver på med hifi, men uten og vite at det er noe spesielle miljø for det. Annet enn forum og lignende. Tenk om vi kunne ha klart og få med mange personer til og møtes for og diskutere, hjelpe hverandre osv. Hvor morsomt og hyggelig hadde ikke det vært? Samme om man er nybegynnere eller viderekommende. Alle har sikkert noe og lære av hverandre. Og ikke mins hadde det vært hyggelig og bare snakke med hverandre. Erfaringer, synspunkter..... med mer! :-D Få folk litt engasjert i det de holder på med. Dette er jo en hobby vi liker og holde på med.

Newcomer EspenH sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det finnes da noen fra Vestfold her :-).

Ryddig kino Scic. Har samme reciever selv.

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EspenH
    Det finnes da noen fra Vestfold her :-).

Ryddig kino Scic. Har samme reciever selv.
    Det er bra! Hvor i Sandefjord holder du til? Bor selv litt i Bugården. Men jeg bor også i Nordlia i Larvik.

Newcomer EspenH sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hystad/Store Bergan. Har et eldre hus jeg driver å pusser opp. Gutterom i kjelleren :-)

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke særlig mye aktivitet her! :-( Disse mappene for og kunne arrangere treff, samlinger osv, burde vært enklere og finne fram til, enn det de er..... Ingen som ser på disse "mappene". Synd spør du meg, for jeg er sikker på at når folkene her får øynene opp for at det finnes, så kommer det til og bli en del mer aktivitet her! :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Morn folkens. Bor på tjøme..

Newcomer cináed sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, ja, nå er vi ihvertfall 5 i vestfold! Jeg kommer da fra Tønsberg, forholdsvis "nybegynner", men det kommer seg!

Må bare si at du har en nydelig hjemmekino Scic, du har liksom laget min drømme kino Kunne gjerne tenkt meg å ha sett den...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er bosatt i Tønsberg. Hadde vært kos med et lite lokalt treff en gang!

Newcomer cináed sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enda en til! Velkommen til deg Vadde! Nå begynner det jo faktisk å ligne noe!

Newcomer Scic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cináed
    Ja, ja, nå er vi ihvertfall 5 i vestfold! Jeg kommer da fra Tønsberg, forholdsvis "nybegynner", men det kommer seg!

Må bare si at du har en nydelig hjemmekino Scic, du har liksom laget min drømme kino Kunne gjerne tenkt meg å ha sett den...
    Vi begynner å bli noen fra Vesfold nå

Hvis noen av dere ønsker å komme på en demo....så send mail.
    Kunne vært gøy og kommet sammen og det litt erfaringer.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bor mellom Larvik og Kvelde og er også klar for en evt demo-kveld eller fler,
    driver med hjemmekino selv under oppbyggning....

Newcomer Scic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lennart
    Jeg bor mellom Larvik og Kvelde og er også klar for en evt demo-kveld eller fler,
    driver med hjemmekino selv under oppbyggning....
    Hei Lennart!

Godt at det er flere i Vestfold....det ser ut som det går tregt i "Vestfold gruppen". Hvis du bygger hjemmekino så kan jeg kanskje komme med noen tips, så kom gjerne på en demokveld.

Bor ikke så mange minuttene unna deg, men skriver ikke det her av praktiske årsaker. Send meg en mail så må du gjerne ta en tur på demo, og det passer stort sett når som helst.

Newcomer Scic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Første samling i "Vestfold-gruppen"

Tenkte at jeg kan være først ute med en samling i Vestfold-gruppen.

Tidspunktet blir mandag 12 februar kl.19.00, og jeg sender mail hvor vi skal møtes til de som melder seg på.

Er jo litt begrenset plass i kinoen så vi får se hvor mange det er plass til etter hvert.

Mvh Scic

Newcomer PiffPaff sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enda en fra Vestfold..

Hei. Da har jeg også meldt meg inn i Vestfold-gruppen. Bor for tiden på Karljohansvern i Horten. Har ikke dedikert hjemmekinorom ennå, men går å grubler om ikke loftet skal få lov til å bli min hjemmekinohule etterhvert. I dag er alt i stuen. Har ikke lagt ut hjemmekinoen på AVforum, men skal gjøre dette når jeg kommer meg hjem ifra denne plattformen jeg sitter på i USA nå.

Utstyr: Denon 3806 og 1920 - B&W 603 s3,LCR600s3 og DS6s3(kunne tenkt meg den nye CM serien..) - Epson TW600 - ny HTPC - SVS PB10 ISD - Adeo Greyvision Plano Delux 200cm

Hvis noen er flinke til å "tune" anlegg, så står døren min åpen.. Skulle gjerne hatt en leksjon i hvordan integrere sub.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er en vestfolding, bor i Larvik Demo er alltid gøy, har drevet mye med anlegg! Har for tiden ingenting å vise frem. Men bygger gjør vi, så det kommer

Side 1 av 12 1 2 3 4 5 11 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •