Hvor mange her bor i Vestfold? - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 12 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... SisteSiste
Viser resultater 121 til 140 av 232
    Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    For alle dere som eventuellt har lyst til og bli med på en demo hos meg en gang i framtiden, er nå nye bilder lagt ut etter STOR oppussing... Sjekk det ut her: http://avforum.no/minhifi/show.php/Sound%20man

Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tar gjerne en tur jeg, men er eksamenstider nå, dvs hektisk, så om det ikke er de første ukene er jeg med.

Ser ut til at jeg også får holde demo snart, bare lodder stemningen her nå altså.

Her er hva jeg kan tilby: http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/Lil-H

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lil-H
    Jeg tar gjerne en tur jeg, men er eksamenstider nå, dvs hektisk, så om det ikke er de første ukene er jeg med.

Ser ut til at jeg også får holde demo snart, bare lodder stemningen her nå altså.

Her er hva jeg kan tilby: http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/Lil-H
    Dette kan vi jo diskutere mer på fredagen som kommer... :roll:

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var en hyggelig kveld hos Ambiance avsluttet. Vi var 4.stk. Lil-H, Score, Sound man og da selvfølgelig Ambiance.

Bjørn (Ambiance) hadde satt opp et eget "program" for kvelden, hvor han først skulle spille musikk i preview rommet sitt. Deretter samme musikken i hjemmekino rommet, bare i motsatt rekke følge av hvordan vi startet i preview rommet, slik at vi kunne føre en liten form for sammenlikning... Det er vanskelig og sammenlikne Von Schweikert VR4-jr og Usher CP 8871 BE II, spesiellt siden Bjørn spilte mye av sin egen musikk (noe musikk der som var helt ukjent for meg) og dermed kjente jeg ikke artistene så godt. Men, Von Schweikert VR4-jr er mere sære på hva du putter inn i CD-spilleren ihvertfall i forhold til at Usher CP 8871 BE II sluuuuuker alt av musikk du tilfeldigvis skulle komme til og slenge i CD-spilleren Jeg sitter atter en gang igjen med samme følelse som forrige gang jeg var og hørte på utstyret til Bjørn. Von Schweikert VR4-jr passer så utmerket til klassisk, akustisk, vokal og andre typer litt laid back musikk sjangere... (mitt i blinken for meg det Bjørn) Mens, Usherene igjen bare sluker alt du mater de med. Noe Von Schweikert VR4-jr også gjør, men det blir liksom bare ikke på samme måte som med Usherene. Kunne nok ha skrevet en god del om alt sammen, men det blir for mye og skrive om! Pluss at jeg suger til og skrive forklaringer over ting, så jeg lar derfor den delen ligge en liten stund til. Mulig Score eller Lil-H har noe og tilføye...? Regner nok ganske sikkert med det.

Holdt nesten på og glemme de nye subbene til Bjørn. 2.stk Klipsch RT-12D, med en dynamikk som bare det. Spillte veldig bra sammen med resten av utstyret i kinoen. Selvom Bjørn klaget litt over at han ikke hadde fått korrigert de helt som han helt ønsket... :razz: Alt i alt en veldig hyggelig kveld. Fikk også stiftet 2 nye bekjentskap.

Om det er noe dere ikke synes stemmer i mitt lille resume fra kvelden, så ikke NØL med og rett på meg. Det er av feil man lærer.

Newcomer matador sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei alle sammen, ser ut som det er lite aktivitet for tiden men jeg vil gjerne komme og lytte hos dere da jeg driver og bygger opp 2 kanals lyd igjen flere kanals lyd er nedgradert og solgt nå.

Har vært mest aktiv på SQ bilstereo da der kunne spilles på mer "normale" lydnivå men ny bosted og barnefri tilvarelse har gjørt at jeg tar hjemme hi-fi interesen tilbake.

Ble smittet av Hi-Fi basilen allrede i ung alder og alltid modifisert alt jeg har kommet over

Bor selv i Horten forresten men bodde ganske lenge i Larvik for 6 år siden ca.

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Liten aktivitet i denne tråden ser jeg.

Er snart ferdig på skolen + at jeg har fått litt utstyr siden sist, så tenkte jeg kunne prøve meg på en demo en gang etter jeg er ferdig på skolen 16.juni.

Hvordan er stemningen til dette? Holder til i Tiønsberg.
    Jeg har plass til 3stk + megselv.

Kan by på:
    PS3
    FullHD
    SACD i 6 kanaler
    HD DVD / BD
    Cola

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Ser det fortsatt ikke er noe særlig med liv her, men tenkte jeg kunne spørre:
    Er det noen her som befinner seg i nærheten av Tønsberg som sitter på en WTZ 99 W12 subwoofer? Jeg går og lurer på om jeg skal kjøpe en og kunne tenkt meg og sett/hørt den først.
    Hvis det er noen her som har en slik sub, og ikke hadde hatt noe imot selskap så send meg en PM eller noe?

Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var høsten her igjen, og tiden for å sitte inne i høstmørket har startet. Ja det er AVsesong.

Er det noen i Vestfold gruppen som har lyst til å varme opp høsten med en demo kveld?

Bare håpe at ikke denne gruppen blir så sløve som denne karen har vært!

A.

Intermediate kftosberg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    lurer litt på det...men har litt prestajons angst....hva skjer på sånne kvvelder f.eks

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Prestasjon angst.

Sitat Opprinnelig postet av kftosberg
    lurer litt på det...men har litt prestajons angst....hva skjer på sånne kvvelder f.eks

Det er stortsett det sosiale rundt demoen. det med å dele innteressen med liksinende. Spille musikk drikke kaffe, gi og ta tipps. :lol:
    På ingen måte skal det være prestasjon angst, bare morro.

Synd denne tråden har blitt glemt, forde her er det muligheter for demo arangement uten å kjøre i lange baner for å oppleve noe nytt.
    Se om vi får blåst litt liv i den?

A.

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hei Hei AV folk ;-)

Det er helt riktig som Bjørn sier! Høsten er kommet og tiden for mye deilig inne tid foran HiFi anlegg og Hjemmekino er kommet. Jeg stiller mine øyne og ører til disposisjon hvis noen skal ha demo eller liknende. Jeg kan også holde demo med noe nytt utstyr på plass? Skal vi prøve og samkjøre noe Bjørn? Ta gjerne kontakt med meg på tlf så skal vi få til noe. Kan nok godt tenke meg at du vil høre på mine VR4 med ny elektronikk, se om du hører noen adskillige forskjeller fra forrige gang ;-) Noe jeg helt sikkert kan si at du vil gjøre.

M.v.h
    Jonas.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Det er stortsett det sosiale rundt demoen. det med å dele innteressen med liksinende. Spille musikk drikke kaffe, gi og ta tipps. :lol:
    På ingen måte skal det være prestasjon angst, bare morro.

Synd denne tråden har blitt glemt, forde her er det muligheter for demo arangement uten å kjøre i lange baner for å oppleve noe nytt.
    Se om vi får blåst litt liv i den?

A.
    Skal se hva jeg får til...har ei datter og kone jeg må sende vekk den dagen eventuelt....God snakke litt med fruen..kommer tilbake til dette iløpet av kort tid..

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal se hva jeg får til...har ei datter og kone jeg må sende vekk den dagen eventuelt....God snakke litt med fruen..kommer tilbake til dette iløpet av kort tid..

Flott flott. For min del er det bare ned bakken og til høyre. Ikke så langt å fare mao.

Har ikke hatt gleden av høre de høyttalerene der, så det blir spennende.
    Hvilken musikk liker du best?

A.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott flott. For min del er det bare ned bakken og til høyre. Ikke så langt å fare mao.

Har ikke hatt gleden av høre de høyttalerene der, så det blir spennende.
    Hvilken musikk liker du best?

A.
    Er lettere og si hva jeg ikke hører på egentlig..
    Trance, techno, mari boine, sputnikk, danseband, i den stilen der..
    Går mye i blues, soul, jack johnsen, roger waters, pink floyd, alt mulig egentlig..

Elsker musikk
    Og det er nok ned bakken og til venstre...mot gokstadhaugene.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sound man
    Det er helt riktig som Bjørn sier! Høsten er kommet og tiden for mye deilig inne tid foran HiFi anlegg og Hjemmekino er kommet. Jeg stiller mine øyne og ører til disposisjon hvis noen skal ha demo eller liknende. Jeg kan også holde demo med noe nytt utstyr på plass? Skal vi prøve og samkjøre noe Bjørn? Ta gjerne kontakt med meg på tlf så skal vi få til noe. Kan nok godt tenke meg at du vil høre på mine VR4 med ny elektronikk, se om du hører noen adskillige forskjeller fra forrige gang ;-) Noe jeg helt sikkert kan si at du vil gjøre.

M.v.h
    Jonas.
    Spennede ting du har på gang nå Jonas.. VR4 er stortsett medgjørlig på all elektronikk. Jeg kan nok tenke meg en del forandringer i lyden, og det nye utstyret ser snasent ut også..
    Samkjøre noe ja.. Kanskje det.. Kftosberg og du kan ha noe en helg? to fluer i en smekk om han har lyst da? Men det er noe han og du må bli enige om. Mitt oppsett er ikke klart for noe seriøs demo enda. Har ikke CD spiller. Men snart håper jeg å få noe i hus.

Bjørn

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er lettere og si hva jeg ikke hører på egentlig..
    Trance, techno, mari boine, sputnikk, danseband, i den stilen der..
    Går mye i blues, soul, jack johnsen, roger waters, pink floyd, alt mulig egentlig..

Elsker musikk
    Og det er nok ned bakken og til venstre...mot gokstadhaugene.

Åhh den veien ja..

Kanskje jeg får noen nye musikk bekjentskaper også da. Gull.. Forde jeg må få noe nytt innput av musikk hos meg, kanskje det blir innkjøp etter demoen.

Bjørn

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva i alle dager hører du på da??hehe
    trudde dette var noe alle hadde hjemme i cd skapet...
    Anbefaler deg og kjøpe den nyeste til Jack Johnsen ihverfall.
    Bra musikk, og god lyd på cd'n + at det blir litt hygge...kinder egg på en måte.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva i alle dager hører du på da??hehe
    trudde dette var noe alle hadde hjemme i cd skapet...
    Anbefaler deg og kjøpe den nyeste til Jack Johnsen ihverfall.
    Bra musikk, og god lyd på cd'n + at det blir litt hygge...kinder egg på en måte.

Hehe tre ønsker på en gang! det er da ikke mulig!?

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe tre ønsker på en gang! det er da ikke mulig!?
    Joda...til en viss grense selvfølgelig.
    Er i forhandlinger med fruen nå ang. demokveld...

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Satser på demokveld her gården også. Må rive en vegg og kalibrere på nytt, men da skal hvertfall jeg ha noe greier.
    Har byttet rom og malt sorte vegger, så dette funker ^^

Side 7 av 12 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •