Hvor mange her bor i Vestfold? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 12 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 ... SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 232
    Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Exclamation Hvor blir dere av????

Hallo!?
    Hvor blir dere hifi/hjemmekino entustiaster i Vestfold av!?! Det er jo ingen aktivitet her... Det er synd! :cry:

Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei. Nykommer her, store forhåpninger her men med dårlig tid, så håper det går å planlegge noe av-treff for oss her i Vestfold.

Jeg bor i Sandefjord, og det var Scic som fikk meg til å lete etter denne linken, etter en melding på Avforum.

Vi høres.

A.

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Hei. Nykommer her, store forhåpninger her men med dårlig tid, så håper det går å planlegge noe av-treff for oss her i Vestfold.

Jeg bor i Sandefjord, og det var Scic som fikk meg til å lete etter denne linken, etter en melding på Avforum.

Vi høres.

A.
    Hei Ambience! Jeg så på kinoen din i stad... Og jeg må si at den så utrolig flott ut! Jeg kunne VELDIG gjerne tenkt meg og ta en nærmere kikk på den. :razz:

Og mens jeg først snakker om demo kvelder så lufter jeg annledningen til de som kunne tenke seg og høre på hva jeg har stående!?! Nå vil det også snart komme noen Sunus Faber stativ høyttalere inn hos meg... Så det er bare og melde sin innteresse slik at vi kunne ha fått til noe morsomt!

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Demo

Da har tre stk meldt sin inntersse for å være med på en mini demo hos meg på onsdag 11/04-07. Dessverre fult hus.

På meldte er:
    -VW-rodal
    -Sound man
    -Devilej.

Ønsker de hjertlig velkommen.

For de som skulle ønske å være med ved en senere annledning, er det bare å svare på mailen her, så tar jeg kontakt når det skulle bli.

MVH A.

Newcomer Scic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Demo

Hei Ambiance!

Fint at det kommer flere i "Vestfold gruppen", og ekstra gøy når det kommer en sånn hjemmekino som du har. Tror vi alle har stort utbytte av å dele erfaringer....det er ikke så mange jeg kjenner med den samme interessen.

Synd at jeg ikke så denne linken før nå, for en demo hos deg kunne jeg tenkt meg. Men si ifra hvis det blir aktuelt med flere demoer.

Kjører stadig noen filmer hos meg, så bare send en PM hvis kinoen min er av interesse.

Mvh Scic

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Scic
    Hei Ambiance!

Fint at det kommer flere i "Vestfold gruppen", og ekstra gøy når det kommer en sånn hjemmekino som du har. Tror vi alle har stort utbytte av å dele erfaringer....det er ikke så mange jeg kjenner med den samme interessen.

Synd at jeg ikke så denne linken før nå, for en demo hos deg kunne jeg tenkt meg. Men si ifra hvis det blir aktuelt med flere demoer.

Kjører stadig noen filmer hos meg, så bare send en PM hvis kinoen min er av interesse.

Mvh Scic

Det har jeg veldig lyst til også, hørte at sound-man skal til deg på mandag?

Så hvis det passer sender jeg deg en PM?

Jeg tar kontakt når neste demo skal være. Devilej skal ha med seg en kalibrerings plate som jeg skulle få låne til kalibrering av lyd & bildet. Etter det en gang, hvis det skulle passe?

MVH A.

Newcomer Scic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har jeg veldig lyst til også, hørte at sound-man skal til deg på mandag?

Så hvis det passer sender jeg deg en PM?

Jeg tar kontakt når neste demo skal være. Devilej skal ha med seg en kalibrerings plate som jeg skulle få låne til kalibrering av lyd & bildet. Etter det en gang, hvis det skulle passe?

MVH A.
    Hei igjen!

Det er helt i orden....bare send en PM når det måtte passe for deg. Er det andre her inne som vil komme så si ifra. Alltid hyggelig å treffe andre med samme interessen.

Mvh Scic

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Scic
    Hei igjen!

Det er helt i orden....bare send en PM når det måtte passe for deg. Er det andre her inne som vil komme så si ifra. Alltid hyggelig å treffe andre med samme interessen.

Mvh Scic
    Takker for en flott demo mandagen.
    Du har et aldeles nydelig oppsett, og flott rom. Var en opplevelse å se War of the worlds.

Neste gang jeg skal ha demo, så sender jeg deg en PM.

A.

Newcomer Scic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for en flott demo mandagen.
    Du har et aldeles nydelig oppsett, og flott rom. Var en opplevelse å se War of the worlds.

Neste gang jeg skal ha demo, så sender jeg deg en PM.

A.
    Hei igjen!

Takk for for besøket.....ser frem til å kunne komme på demo til deg en gang. Alltid hyggelig å komme sammen med folk som har samme interesse og dele erfaringer. Skjønte fort at du har gode kunnskaper så det skal bli gøy å høre på oppsettet ditt :-)

Som du ser så har jeg tatt vekk bildene av kinoen min fordi jeg ønsket å være litt mer annonym her på forumet.

Skal bli gøy å se kommentarene etter de som er på demo hos deg ikveld.

MVh Scic

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var første demo kveld over.

Besøkende var Devilej og sound man, VW-rodal kunne dessverre ikke komme, men det kommer flere demo kvelder, håper han har mulighet da.

Kvelden besto av mange forskjellige inntrykk, besøkende hadde med seg sine egene preferanser for test musikk. Det gikk i alt fra rock ( meg ) til jazz,klassisk, og elektronisk synt musikk.

Både rør oppsettet og kino oppsettet ble testet en god del. Sound man kom en time før, for å teste sonus faber HTène før de andre skulle komme.
    Ikke alt gikk på skinner denne gangen, Devilej ble stående på trappen i 15-20min før jeg gikk opp for å sjekke om det var noen som hadde kommet, det viste seg at det var feil på tlf min, slik at det gikk ikke å ringe eller sende meg meldinger. Som om ikke det var nok, så streiket lys kontrollen i kinoen tidligere på dagen, så vi måtte klare oss med lys fra preview rommet... Kan ikke være feilfritt på jomfru turen vel?? :twisted:
    Fikk prøvd masse musikk jeg ikke hadde hørt før, men som kom på ønskelisten min.

Noe musikk og test materiel fikk jeg av besøkende, den ene hører jeg på nå, Nils Lofgren "live", meget bra lyd gjengivelse på dette albumet. Går i godt lag med Braastad XO, og meg.

Vil med disse ord takke for en flott kveld, og si at det er duket for flere slike kvelder, muligens i forbindelse med helg. Tiden strekker ikke til med bare en ettermiddag/kveld til rådighet.

A.

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for en hyggelig kveld ja! Det var veldig morsomt og høre på dine forskjellige anlegg... Inntrykkene mine stemte bra på rør og Sonus Faber, men jeg ble fryktelig overrasket av hjemmekinoen! (Se mitt sammendrag av kvelden her:http://avforum.no/forum/hvilket-utst...-lyden-13.html)

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei jeg må melde meg inn her jeg også!

Har enkel "hjemmekino i stua, men er mest opptatt av 2-kanals for tiden.

Har veldig sans for sene kvelder med nipping av cognac og lytting på musikk - som jeg så andre nevnte her også.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock

Har veldig sans for sene kvelder med nipping av cognac og lytting på musikk - som jeg så andre nevnte her også.
    Utrolig bra at noen flere har lagt merke til lokale avlag sidene! Velkommen i Vestfold gjengen Mr.Spock ;-D Hvor i Sandefjord holder du til?

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hehe..
    Føler meg skyldig der. ops: Men skal mann kose seg, må mann gjøre det fult ut.

Velkommen Spock, fint du hiver deg med på vestfold gruppen.
    Skal du ha demo kveld, eller ønsker å være med på, så følg med her og på medlemenes forum sider.

A.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for hyggelig velkomst

Jeg holder til på Haukerød. Litt for nærme den lokale puben
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Newcomer Scic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Mr Spock, og velkommen i gjengen.

Vi er ikke så mange fra Vestfold enda, men det er hyggelig at det kommer flere. Ser at du har Infinity Kappa 600, og det kunne vært gøy å fått hørt på de en gang.

Bor kun 10 minutter fra deg, og har stor interesse for Infinity's produkter. Alltid hyggelig å bli kjent med nye med samme interesse. Kjører stadig noen filmer selv, og hvis noen vil på demo så bare si ifra.

Mvh Scic

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for hyggelig velkomst

Jeg holder til på Haukerød. Litt for nærme den lokale puben

Fint..

Det er lett å finne fram til deg da! :-D

Bare si ifra når du skal ha demo, hadde vært gøy å sett/hørt oppsettet ditt!

A.

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om du skal ha en demo en gang MR Spock så ønsker jeg veldig gjerne og være med jeg også... Jeg Scic og Ambiance er vel de som har hatt mest og best kontakt her på Vestfold sin avlag gruppe! Så oss er det ingen problem og få bedt over til en liten lytt...

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var demo #2 over.
    Imm og Scic skulle være deltagere, men Imm dukket ikke opp? Kjørte seg bort!?

Demoen ble dessverre bare annonsert på min side denne gangen, og med veldig kort frist. Dette forde det gikk noen PM fram og tilbake før vi fikk satt tidspunkt.

Neste gang, vil det bli et vink her inne på vestfold siden, og med lengre påmeldings frist.... :twisted:

A.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en del justering å gjøre før jag kan ha en demo hos meg. Har et ikke altfor bra rom lydmessig, nesten 10m langt og 3-4m bredt - i tillegg har jeg høytalerene plassert på langveggen.

Har akkurat koplet inn to suber i stereo og holder på og kalibrere inn disse sammen med frontene. Det hjelper men vil ikke ha noen demo før det låter bortimot optimalt - noe som desverre kan ta en del tid.

Har bilde da:

Side 3 av 12 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •