Starttråd - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 33 av 33

Tråd: Starttråd

Newcomer Ammatør sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    289
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hei

Sitat Opprinnelig postet av Gassolini
    Er her noen aktive her inne ? holder til i Svelgen/bremanger og delvis Ulsteinvik.
    Hei bra med noen nykommere, jeg er selv stasjonert i svelgen, velkommen til en meget artig hobby, se gjerne link under for min kino. Der er ikke mye aktivitet på denne tråden, men gå på Avforum så finner du alt av det du trenger vite og kan stille spørsmål om alt mellom himmel og jord, lykke til med en glimmrende hobby som Audiofil.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her var det rimelig dødt, kjem sjøl fra Førde i Sogn og Fjordane.
    1 butikk som selger Hi-Fi her, Førde Lydsenter, liten og trang butikk. Skal ikkje være lett å være ung i dag i ein liten by, hehe

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det virker som om det ikke skjer så mye her i fylket. Den butikken i Førde er muligens eneste hifi-butikken i fylket...? Mulig det er en i Sogndal...?
    Jeg har nettopp flytta hjem til Nordfjord etter mange år borte. Var veldig aktiv da jeg bodde på Møre siste årene. Satser på stor hjemmekino når vi bygger hus neste år.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når eg leste gjennom tråden igår sto det at det var en i sogndal også, men eg kjenner ikkje til den, er einaste den i Førde eg kjenner til, men det er jo ikkje lange turen til dei store i Bergen da, internett er jo forholdsvis nært oss også, hehe Sjøl har eg kun handla hos Lydsenteret i Førde pga. han har konkurransedyktige priser på det han har også er han veldig flink til å gi noen kroner i avslag

Intermediate SveinS sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    1,680
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Ja, det virker som om det ikke skjer så mye her i fylket. Den butikken i Førde er muligens eneste hifi-butikken i fylket...? Mulig det er en i Sogndal...?
    Jeg har nettopp flytta hjem til Nordfjord etter mange år borte. Var veldig aktiv da jeg bodde på Møre siste årene. Satser på stor hjemmekino når vi bygger hus neste år.
    Kor henn i Norfjord bur du no då ?

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,664
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei alle Sogninga:grin:
    Jeg kommer fra Sogndal,og er helt enig i at det er smått med Hifi interessen i området! Det lille som er,er ganske spredt virker det for!
    Både av entusiaster og butikker!
    I Sogndal er det vel utenom Elkjøp og Euronics kun "Loftet" som har noe å tilby,men det virker ikke som han egentlig er interresert i satse noe videre på Hifi - det går mest i instrumenter!
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det går vel jamnt i Elkjøp som begynner å ha eit LITE tilbud om noen få sorter høyttalere og nokon populære forsterkera, noko en entusiast ikkje setter så stor pris på, skulle ønske noko ala Hifiklubben hadde komt, men det er vel berre å drømme om. Førde Lydsenter sitter vertfal eigaren bak disken 90% av tida og han er meget dyktig og brenner virkelig for dette, god service og fine priser om du viser interesse. Vil vertfall gi all kudos til Bjørn som eiger og driver lydsenteret for konkurransedyktig pris på prislappen og meget god avslag (fekk ca 2000kr avslag på front og bakhøyttalara, pluss 4 meter kabel) Dermed vart han MYE billigare enn å bestille på nettet, pluss at eg fekk høyttalarane på dagen

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2015
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann godtfolk!!
    4 år sia sist det var noke action i denna tråden så er vel påtide nå?

Eg har da også et nick som er Surion. men har tenkt og bruke denne brukeren her innen hobby.
    Sia dynabel nå har sluttet og selge Hypex forsterker moduler, så tenkte eg og ta over. det er jo svært gode produkter. (og trenger noke og sysle med.)
    Eg har også jobba sporadisk i noken år med og lage et allsidig kabinett til desse modulane, så kan da levere komplett effektforsterker sjølbygg.

Eller kan eg fortelle. Bur i Florø, Jobber i Svelgen, fra Sandane.
    Er elektriker, og på "fritida" med og levere smarthus systemer, og styringer til bolig. og salg av downlights /belysning. og nå Hypex forsterkermoduler.

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,664
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann Ja det har ikke vært rare aktiviteten her , men det har jo vært laber aktivitet jevnt over på forumet i det siste
    Ja det er nok ikke noen dum ide. Har selv en 4 kanals Hypex , og dette er produkter som gir veldig mye for pengene ja.
    Artig at noen fra S&Fj satser litt på hifi , så får håpe det blir litt omsetning selv om det er grisgrendt her
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2015
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja håper det blir litt trafikk med dette her.
    på sikt tenker eg også og ha høgtalere og eventuelt andre forsterkere i portiføljen.
    får sjå korleis det går.

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,664
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kinn Audio Vis post
    Ja håper det blir litt trafikk med dette her.
    på sikt tenker eg også og ha høgtalere og eventuelt andre forsterkere i portiføljen.
    får sjå korleis det går.
    Ja du får si fra når du kommer i gang. Kanskje kan det være aktuelt å utvide/ bygge om den 4 kanaleren jeg har til 9 kanaler

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2015
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan vel sei eg er i gang allerede. har jo fått snakke med produsent, og rydda lagerplass i garasjen.

Jobber med og få nettside på plass, og facebook side. (er eg ikkje på fjeseren så er eg ikkje)
    har også fakturaprogram fra før, så her kan kundane berre trampe ned døra.

Vi du ha et tilbud?

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,664
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kinn Audio Vis post
    Kan vel sei eg er i gang allerede. har jo fått snakke med produsent, og rydda lagerplass i garasjen.

Jobber med og få nettside på plass, og facebook side. (er eg ikkje på fjeseren så er eg ikkje)
    har også fakturaprogram fra før, så her kan kundane berre trampe ned døra.

Vi du ha et tilbud?
    Ja da er du jo bortimot oppe og går da høres det ut til

Jeg har sendt deg en PM , men er litt usikker på om den ble sendt. Finner den ikke igjen i "sendte meldinger". Si ifra hvis du ikke har fått den.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •