Stavanger-Sandnes-Egersund: Demotreff hos medlemmene i distriktet - Side 13

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 13 av 73 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 23 33 43 53 63 ... SisteSiste
Viser resultater 241 til 260 av 1451
    Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av DrErling
    Triangle Antal Esw jeg sikler på selv, men lurer litt på hvordan de evt passer til XTZ Class A100 (50W A)

DrE
    Ta med deg forsterkeren til butikken, så tester du der;-) Evt. lån med deg hjem et par.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoJ
    hva skal du drive stativhøyttalerne med??
    OT: Enten en receiver, eller en stereoforsterker. Mao. aner ikke ennå.

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN!!
    Håper det nye året vil gi oss lydgleder som overgår all vår forventning..:-D
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Intermediate g-h sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    1,047
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DrErling
    Hva slags utstyr så du på, og hvor havnet du til slutt?

Det vil vel gjerne alltid være sånn at man får litt opp og ned hva kundebehandling angår. Det er jo mange forskjellige personer som jobber der og stressnivå, dagsform og slikt teller jo også.

Jeg har ikke nok grunnlag for å si noe bombastisk om Ressonans selv. Jeg var der èn gang og han jeg snakket med da var helt klart god når det gjelder kundebehandling. Han begynte med å prøve å finne ut hva slags ønsker jeg hadde, hva slags musikk jeg likte, hvor stort rommet var, hva slags utstyr jeg hadde fra før; kort sagt en del av de tingene som er viktig FØR han sier noe om hva han vil anbefale. Jeg sa et prisområde jeg var interessert i og han fant høyttaler i det prisområdet. Mange andre ville antageligvis automatisk anbefalt noe som lå 3-5000 utenfor prisområdet, bare for å "se ann" hva man kunne fått ut av kunden.

Jeg vil heller si det slik at jeg var en dårlig kunde den dagen, for jeg hadde ikke tid til å sette meg ned å få en presentasjon av høyttaleren jeg så på, mens han virket helt klar på å bruke tid på å vise meg. Han spurte faktisk om jeg hadde hørt om AVForum og anbefalte meg å sjekke om det lå noen tråder her angående høyttaleren jeg så på (hvilket jo er et positivt trekk!). Han tok også initiativet til å få ordnet med et eventuelt hjemlån av høyttaleren.
    Tja, det var første gangen noen Usher S520 og jeg avtalte å hente de lørdagen (dette var fredag kveld). Da jeg kom hadde dem solgt dem og siden jeg hadde tatt fri fra jobb nettopp for å kjøpe høytaler ble jeg selvfølgelig litt sinna. Andre gangen var med et surroundanlegg.

Jeg var derimot innom i dag, og gutta var veldig hyggelige og uten å høre på noe så forsvant 1,5 timer på et blunk. Jeg innser nok at jeg har vært litt uheldig tidligere. Er vel sånn som kan skje antar jeg.

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, for se om jeg kan ha en treff her snart, nå som jeg har fått kontroll på kjellerstuen, se minhifi..
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du liker deg på Resonans, g-h? Beklager at jeg ikke husket deg igjen, men etter x-antal timer på jobb og en stressende slutt så klarer hjernen kun enkle oppgaver.

Resonans var en hyggelig plass og jeg 'frykter' at jeg kommer til å legge igjen noen kroner hos de. Var igjen til klokken var 18:00 og hørte på Tannoy Mini på en Jasmine Senerade med han ene karen.

Koselig..

Intermediate g-h sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    1,047
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OorZakO
    Du liker deg på Resonans, g-h? Beklager at jeg ikke husket deg igjen, men etter x-antal timer på jobb og en stressende slutt så klarer hjernen kun enkle oppgaver.

Resonans var en hyggelig plass og jeg 'frykter' at jeg kommer til å legge igjen noen kroner hos de. Var igjen til klokken var 18:00 og hørte på Tannoy Mini på en Jasmine Senerade med han ene karen.

Koselig..
    Joda, jeg koser meg jeg At du ikke kjente meg igjen skal jeg heller godta for denne gang

Håper du finner noe DU liker, jeg hørte selv på det samme oppsettet senere på kvelden .

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke at jeg vanligvis pleier å skryte av enkeltbutikker men.. Resonans gir maks kundebehandling hver gang jeg stikker innom.. Er utrolig glad for at denne butikken startet opp i Stavanger

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er på desperat jakt etter ny leilighet etter at jeg ble kastet ut fra der jeg bor, eller dvs: foreldrene til husvertinna skal flytte inn her, og har blitt noe fremskyndet, noe uforutsett.
    Hvis du vet om noe i prisklassen 2500-4000 som er ledig i slutten av mars så vil jeg bli veldig glad:-)

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det eneste jeg har å si til deg er, lykke til. Du må bare trave igjennom Finn.no og stille opp på så mange du klarer. Hardt marked, mange om beinet, og utrolig lite til den prisklassen.

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    Er på desperat jakt etter ny leilighet etter at jeg ble kastet ut fra der jeg bor, eller dvs: foreldrene til husvertinna skal flytte inn her, og har blitt noe fremskyndet, noe uforutsett.
    Hvis du vet om noe i prisklassen 2500-4000 som er ledig i slutten av mars så vil jeg bli veldig glad:-)

For noe dritt.. skal se litt for deg.. Prøv å ta en tur innom UIS eller noe slikt.. der kan det henge noen lapper.. Kan sjekke noen steder jeg også hvis du vill..

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet det er skikkelig vanskelig da...
    Men, lov å håpe..
    Sier aldri nei takk til en slik gest, men har sjekka Finn og det er ikke så mye å rope hurra for.

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anbefaler deg å ta en tur innom UIS som sakt.. En del nye studenter trenger nyt plass å bo, har gode erfaringer derfra med mange lapper hengende..

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trekker meg fra forumet fordi jeg føler at en person har startet en vendetta som har gått utenfor det som skjer på forumet...
    Take care...

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen skam å snu, synes det er dumt hvis du føler du må gjøre dette;( Trenger alle på forumet synes jeg, vi må bare passe oss for hva vi skriver i blant..

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trekker meg fra forumet fordi jeg føler at en person har startet en vendetta som har gått utenfor det som skjer på forumet...
    Take care...
    Dette har i alle fall gått meg hus forbi... hva skjer?

DrE

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Så stille det var blitt på denne tråden....

Lurte derfor på om noen som har lyd måler, kunne tenkt seg en tur innom for å faktisk måle hvordan "lyden" er hos meg.

Grunnen til dette er en mulig om-møblering, og kunne tenke meg en "dokumentert" lyd profil, før en eventuell flytting av ting.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Take care...
    Hva? Det er fryktelig synd at noen ikke følger normal folkeskikk på forumet slik at vi slipper at folk som er både entusiatisk og har god kjennskap innenfor emnet føler de må trekke seg tilbake.

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slik kan det gå når folk (meg inkludert) skriver før en tenker. Det er ikke alt som vi mener som bør havne på forumet.

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med å prøve å få til en butikk-treff i byene snart.(Maxwell, HFK, HFC, Resonans, A-senteret (eller noe slikt.. i Sandnes..) Noen fler steder.., muligens Apis på Gausel.. Noen andre butikker i området??

Side 13 av 73 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 23 33 43 53 63 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •