AVforum M&R Summer-camp 6-8 juni . SoundPlanet,Lsound,akto og Flageborg bekreftet. - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 12 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 ... SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 225
    Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Tenkte ikke på egen reklame, det er ikke noe problem... Men det ikke så aktuelt med store reklame bannere som demping, å en liten salgsbod fra en av kjedene ( joda, satt på spissen )

jeg er også enig i at dette i utgangspunktet bør være lokalt!! Med mindre det er noe innholdrike personer som har lyst til å melde sin ankomst...

Depositum er absolutt et godt alternativ.. Har noen andre ideer men det tar vi ikke enda ( angående depositum forslag!! )

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare kom med forslag du Kjetil. Gjerne på PM om ønskelig.

Vi må være forsiktige med at det ikke blir noe rent "elite"-opplegg. Det jeg mener med det er at når vi åpner opp for hele landet (som jeg mener blir sannsynlig) så kan vi ikke bestemme hvem som får komme og ikke. Da må det bli førstemann til mølla som gjelder. Regner ikke med at du mente noe annet Kjetil. Vil bare klargjøre.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    . Da må det bli førstemann til mølla som gjelder. Regner ikke med at du mente noe annet Kjetil. Vil bare klargjøre.

Det er jo en selvfølge!!

Men jeg mener at vi også under denne prosessen bør finne ut ting som nødvendigvis IKKE blir "publisert"

Jeg koker over her jeg

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    Men jeg mener at vi også under denne prosessen bør finne ut ting som nødvendigvis IKKE blir "publisert"
    Jeg koker over her jeg
    Hva mente du her Kjetil?

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For eksempel

Vi må finne ut hvor mange det er plass til FØR vi kan avgjøre om vi skal være lokal eller ikke.

Dette med sjenking som det ble snakket om

og om da dette depositumet som det ble snakket om faktisk da kunne bli til "drikke bong" hvis du skjønner ( helt enkelt da )

overnatting

etc etc etc.... men kan jo ta det åpent også da men da er det vel viktig å skille ide tråden med info tråden. Hvis ikke blir dette rotete for en som bare har lyst til å lese hva det og hva som skjer og når det er etc...

For jeg kan love deg at jeg skal komme med SÅ mange ideer

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva mente du her Kjetil?

Husk å ta det meste av det jeg skriver med en klype salt da

som vanlig

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg oppdaterer første post med all viktig info.

Jeg tror uansett at det kommer til å koste litt for å være med denne gang, så et eventuelt depositum blir bare trekt fra totalsummen. Vi ser det litt an.

Når det gjelder antall, så er jeg enig Kjetil. Vi må først finne ut hvor mange det er plass til. Så setter vi en deadline for påmelding for M&R-gjengen, og deretter "frigir" vi resten av plassene til folket.

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg oppdaterer første post med all viktig info.

Jeg tror uansett at det kommer til å koste litt for å være med denne gang, så et eventuelt depositum blir bare trekt fra totalsummen. Vi ser det litt an.

Når det gjelder antall, så er jeg enig Kjetil. Vi må først finne ut hvor mange det er plass til. Så setter vi en deadline for påmelding for M&R-gjengen, og deretter "frigir" vi resten av plassene til folket.
    Sant nok,man burde også se på hva/hvem man får med og hva man kan tilby.
    En mulighet er å holde åpent hus om dagen får så og gå over til ett lukket "treff" om kvelden med servering osv.

Jeg for min del er også interessert i å fange opp nye "disipler" i lokalmiljøet,jeg tror nok at det er mange som sitter med en sort bokshjemme som de ikke vet hvordan virker,så ett kurs i oppsett og virkemåte hadde vært noe for "massene",kanskje med en liten demonstrasjon ? helt basic selvfølgelig.

Når det gjelder antall deltakere så er det nesten umulig å si hva som vil fungere,men kanskje vi kan ta treffet på HK som ett utgangspunkt ? det er vel uansett alt for tidlig og si nå.

Det er muligheter for overnatting her inne,men det er også noe man må komme tilbake til.

Det skal bli artig og se hvor stor interessen er :-D

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men hvis det koster noe er det jo greit!

vi finner ut av hva det blir kostende. og setter en tidlig frist ( alt er relativt ) de som ikke har betalt da er ute.. også kan man sette resten ut til de andre..

Noe slikt, men du skjønner tegninga .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. ..

Når det gjelder overnatting så booker jeg nå jeg

og opplegget bør vi tenke mye på.. Det er litt dumt om dette blir 3 timer med snakk og resten i baren eller motsatt eller noe slikt

Jeg blir hele helgen jeg både på forberedelser og rydding...

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De kostnadene det er snakk om her er utgifter til foredragsholdere,vi kan ikke regne med att de gidder og bruke en helg på oss gratis,selv om det hadde vært fint :-D

I tillegg kommer eventuelt ett opplegg med mat/drikke samt overnatting.

Jeg tror vi får konsentrere oss om hvem vi får tak i først og hva det vil koste,så får vi se hvor mange som kommer,etter det er det enkelt å regne ut en pris pr hode.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tenker hvertfall slik at jeg blir der inne fra fredag til søndag. Det meste av "program" bør vel skje på lørdagen.

Hmmm... Hvordan skal jeg formulere meg.... Jeg syns ikke vi skal gjøre som jeg har gjort før. Det er MYE arbeid å kontakte alle jeg har på listen min. Alle bør kunne se denne tråden og ta kontakt istedet. Jeg tror uansett ikke at det blir noe problem å fylle en liste med navn.

Når det gjelder opplegget, så ser jeg for meg flere "stasjoner" med aktiviteter. Det blir fort trangt når alle skal gjøre/se det samme.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må nok dekke utgiftene deres ja..

Men mat og drikke er jo en selvfølge at vi dekker selv da

Men likte den sjenkebevilgnings tanken din.. Det ser litt bedre ut, en at alle kommer med rimi 1000 poser

Får litt mindre "flat bygde fyll" følelse på en måte....

Overnatting... hva ser du for deg, du som er godseier??

Mat/drikke: tappetårn som man betaler pr. pils for...

Mat/drikke: Mat, finn ut noe smart. Kommer jo an på hvilket opplegg det blir

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loffen68
    De kostnadene det er snakk om her er utgifter til foredragsholdere,vi kan ikke regne med att de gidder og bruke en helg på oss gratis,selv om det hadde vært fint :-D

I tillegg kommer eventuelt ett opplegg med mat/drikke samt overnatting.

Jeg tror vi får konsentrere oss om hvem vi får tak i først og hva det vil koste,så får vi se hvor mange som kommer,etter det er det enkelt å regne ut en pris pr hode.
    Jupp! Der har vi en plan Espen.

Hvilke muligheter har vi angående overnatting? Dersom det er flere muligheter så får vi vel litt forskjellige "pakker"? Hva med camping? Telt? Vi har jo noen veldig unge som kanskje vil spare litt. De som virkelig vil ta den helt ut får ta taxi til Geiranger og bo standsmessig.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tenker hvertfall slik at jeg blir der inne fra fredag til søndag. Det meste av "program" bør vel skje på lørdagen.

Hmmm... Hvordan skal jeg formulere meg.... Jeg syns ikke vi skal gjøre som jeg har gjort før. Det er MYE arbeid å kontakte alle jeg har på listen min. Alle bør kunne se denne tråden og ta kontakt istedet. Jeg tror uansett ikke at det blir noe problem å fylle en liste med navn.

Når det gjelder opplegget, så ser jeg for meg flere "stasjoner" med aktiviteter. Det blir fort trangt når alle skal gjøre/se det samme.
    Enig i første avsnitt.

I andre avsnitt så er IKKE det noe problem for oss siden det er du som må fikse det uansett,ikke syt

Tredje avsnitt Enig

Går du på eventuelle foredragsholdere,sjekker dato,pris osv så vi får noe og forholde seg til ?
    Og ja,jeg er absolutt klar for blindtester,som feks Berit,Anne,Jorun,Mette mfl

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fredag - søndag ja..

Men fredag og søndag som "sosialt" og uformelt uten noe "opplegg" bare hva man måtte ønske, og lørdag der man har et "seriøst" opplegg... Skjønner

hva med overnatting?? fortell

stasjons planen ENIG!!

og du Frode, jeg skal hjelpe deg med opplegget! bare fortell, skal være mer en psykisk støtte

dette brenner jeg for, og har lyst til å få det så bra som mulig

Dette med at du sender PM til alle er bortkastet!!! da alle som er interessert leser dette! ikke sant gutter

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jupp! Der har vi en plan Espen.

Hvilke muligheter har vi angående overnatting? Dersom det er flere muligheter så får vi vel litt forskjellige "pakker"? Hva med camping? Telt? Vi har jo noen veldig unge som kanskje vil spare litt. De som virkelig vil ta den helt ut får ta taxi til Geiranger og bo standsmessig.
    Det meste er stengt nå (selvfølgelig) det er flere camping plasser i nærheten også med hytteutleie samt ett par tre andre steder så det burde ikke være noe problem.

Men vi trenger en dato først :-D

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loffen68
    Enig i første avsnitt.

I andre avsnitt så er IKKE det noe problem for oss siden det er du som må fikse det uansett,ikke syt
    Hvor er denne smileyen med fingern når man trenger den.

Tredje avsnitt Enig

Går du på eventuelle foredragsholdere,sjekker dato,pris osv så vi får noe og forholde seg til ?
    Og ja,jeg er absolutt klar for blindtester,som feks Berit,Anne,Jorun,Mette mfl
    Det kan jeg gjøre Espen. Det kan godt hende jeg ser det an litt og tar det på mandag.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott du melder deg frivillig Kjetil. Jeg får delegere litt jeg da. Nå er det film med "W" som står på programmet. Fikk lyst på pils, men vet ikke om det er noe smart med bihulebetennelse.....

Snakkes.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott,litt synd det der med finger'n men du får nok muligheten senere.

Tilbake til overnatting så kjenner jeg de fleste som driver med det,du har feks Petrines gjestgiveri med god standar som vi sikkert kan få en god avtale med.
    Telt,camping vogn og bobil er heller ikke noe problem.

Det hadde vært fint hvis noen av de andre her kan komme med forslag,vi gjør det her for å få litt utbytte av galskapen vi driver med ikke sant ?

Bare stå på du Kjetil,veldig positivt :-D

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det hadde jo vært kult hvis vi hadde laget en avtale slik at "alle" bodde på en plass.. Hvis det er mulig da

Telt er for meg uaktuelt ihvertfall...

Side 3 av 12 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •