Forumtreff på Hifi-Klubben 3. nov. Alle lever, inntrykk kommer etterhvert - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 42 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 24 34 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 828
    Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har kommet i gang med frokosten her også, skal straks begynne rundturen for å hente folk.

Å, for ein strålande morgon :-)
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Forumtreffet er ferdig og noen inntrykk sitter igjen.

Da var regionens første Forumtreff ferdig og alle har vel kommet vel hjem, med tanke på at jeg har brukt halve dagen i bilen.

Vil takke alle som møtte opp og gjorde dette til en trivelig dag. Bilder og litt skriverier kommer etterhvert.
    Jeg vil si at dette var en bra dag med et par AHA! opplevelser, tenker da på Blueray vs Dvd det var i mine øyne rått. Fikk også høre på DD 18 som gjorde jobben sin og imponerte meg til slutt.

Vil også sende en STOR takk til gutta på Hificenteret, dere gjorde dette til en bra dag!! Så takk til dere å vi er vel enige om at dette frister til gjentakelse!!

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja eg vil også takke karane på hificenteret så mykje befinner seg ein god del kunnskap inni dei hovuda der!

Veit ikkje heilt kva som var største overraskelsen for min eigen del, litt del imellom dvd/blue-ray sammenligning, og kor utruleg SA Ranger spelte!! DD18 var også såklart skamrå, men dette hadde eg også forventa. Også kjekt å møte folket!

Enig med deg Svantekiller om at dette fristar å ta att, og då kan det også forhåpentligvis kombinerast med ein demo heime med nokon, og kanskje litt kosepilsing attåt!

Newcomer stephenm sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg må vel bare hive meg på bølgen og takke for et flott treff! Det var hyggelig å møte likesinnede og slå av en prat. Johan og co på Hificenteret gjorde en god jobb med å demonstrere Blueray vs. DVD. Hadde ikke forventet at forskjellen var så stor!
    Ellers var dagen preget av mange gode lytteinntrykk og noen ikke fullt så gode*kremt..hifiklubben*. QLN viste nok en gang at de er rene kuppet i budsjettklassen og JBL ga mersmak!

Håper vi kan gjenta suksessen snart

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må hive meg på jeg også.
    Ble vel sagt noe om "neste gang" fra Johan sin side allerede i dag, så dette blir vel gjentatt;-)
    Takk for en hyggelig dag til alle som var der, og spesielt til teddytusen som dro i gang dette :-)
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tandstad
    Enig med deg Svantekiller om at dette fristar å ta att, og då kan det også forhåpentligvis kombinerast med ein demo heime med nokon, og kanskje litt kosepilsing attåt!
    Den er jeg med på! Evnt neste gang så skal jeg ikke ha en ferge og tenke på, det ødela litt, tiden gikk for fort

stephenm: Når det gjelder Hifiklubben så hadde vi noen fin intrykk der også, jeg forelsket meg i Lyngdorf og B&W men regner med at du tenker på Garth brooks og CV! Det beviste det jeg mener om det merket! litt greit at andre får se hvorfor jeg har mine meninger om dette merket

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjem til å ha mareritt om Garth B. på CV inatt Det var definitivt ikkje ein god match! Den bassdemo-plata derimot, var grom på dei

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :-D :-D :-D Først av alt: En STOR takk til Johan og Svenn-Andrè! Utrolig hyggelige karer som sitter inne med mye kunnskap. :-D

Jeg vil også takke de som hadde anledning til å komme i dag. En veldig hyggelig gjeng. Eneste var at jeg ikke fikk pratet så mye med alle, i og med at vi var to grupper...

Som nevnt tidligere så var det noen aha-opplevelser i dag. DVD/Blueray, DD18 og Ranger-demoen. Ranger (uten DD tilkoblet) imponerte stort! Da var det jeg, hingst og Tandstad som var igjen. Jeg var sistemann ut døren kl 19.20!

Som jakv nevnte, så var det jo ekstra hyggelig at gutta på HFC var keene på å gjenta dette. I mellomtiden så er jeg enig med Tandstad. Det går jo ann å treffes over en kosepils hjemme hos noen også.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ang. Rangeren utan DD tilkobla, så var eg sikkert på DD'en fortsatt var på Alltid sett for meg at denne ytelsen var noko eg kunne vente meg av 6,5" og oppover. 4 element sikra jo også ein rå dynamikk!

fekk dessverre ikkje sikra meg ein demo av dd'en i fullt firsprang under saving private Ryan(?), men høyrdest ut som eit vanvittig trøkk!

Medlem siden
    May 2004
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    Den er jeg med på! Evnt neste gang så skal jeg ikke ha en ferge og tenke på, det ødela litt, tiden gikk for fort

stephenm: Når det gjelder Hifiklubben så hadde vi noen fin intrykk der også, jeg forelsket meg i Lyngdorf og B&W men regner med at du tenker på Garth brooks og CV! Det beviste det jeg mener om det merket! litt greit at andre får se hvorfor jeg har mine meninger om dette merket
    Det jeg tenkte på var da de skulle demonstrere Dali Mentor. Han selgeren skrudde jo opp så basselementene bunnet og diskanten vrengte ut fæle sibilanter. Men på moderat volum låt det meget bra med unntak av en litt rumlete bass. Jeg ble ikke overbevist av den BW/lyngdorf-komboen. Syns det hele låt litt lukket i forhold til anlegget mitt. Men nå satt jeg ikke i sweetspot da
    CV og Garth Brooks gikk jeg heldigvis glipp av;P

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    *kremt* Skal vi ikke fokusere på butikken som holdt demo-dag for oss gutter.....?

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du fikk revet deg løs Frode Jeg skjønner den med Dali`ene MEN de ble MYE bedre etter at de ble flyttet ut fra veggen, når det gjelder B&W så hadde jeg en liten seanse før alle andre kom og jeg satt i Sweet ja Deilig var det

Butikken som hadde Demo Frode er det bare å digge! Har ikke opplevd maken jeg. Dette er den nye handle butikken for meg med tanke på at HK står mitt hjerte nærmest så passer det bra!!!

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk revet meg løs et lite øyeblikk, men nå er det leggetid. Regner med at her står mye interessant når jeg står opp i morgen tidlig. hehehehe

Medlem siden
    May 2004
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, all ære til hificenteret for att de holdt en interessant og flott demo Kaffe, brus og kaker var jo også en fin bonus Alltid topp service på den butikken!

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Fikk revet meg løs et lite øyeblikk, men nå er det leggetid. Regner med at her står mye interessant når jeg står opp i morgen tidlig. hehehehe

Hehe, jeg har noen diskusjoner rundt Downlight så jeg skal ihvertfall krangle i natt ser jeg

Uansett da så skal jeg legge inn bilder i morgen, dette kommer på min hjemmeside i første omgang men jeg skal linke til den aktuelle siden!

Newcomer hingst sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, takk for ein interessant og lærerik dag Fekk mange spanande opplevingar som kjem til å feste seg godt i minnet. Eg vart også svært imponert over SA Ranger. Trøkket i trommesoloane var mildt sagt imponerande:-D Trur ikkje utstyret eg har, blir i min besittelse mykje lenger
    Men kjempe stor takk til gutta på HFC og til teddytusen som tok initiativet. Ditta va koseleg

PS! må be om orsak for den særs irriterande hostinga mi, skal sørgje for å knaske tilstrekkeleg med antibiotika til eit eventuelt neste treff.. viss eg blir invitert då

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hosta du? Det er en sånn ting som man legger mest merke til selv. Jeg merket hvertfall ingenting Henrik. Når det gjelder neste treff, så skal du selvsagt være med.

Ps: er den god å kjøre den X-trail-en...?

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott Kjetil! Men det blir vel mange timer til enda.....

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tankene på morrakvisten i dag retter seg i hovedsak mot SA Ranger. De har jeg lyst på! Problemet er at jeg kjøper de ikke uten at jeg har plenty med krefter på de. Primare frister....

Newcomer hingst sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Tankene på morrakvisten i dag retter seg i hovedsak mot SA Ranger. De har jeg lyst på! Problemet er at jeg kjøper de ikke uten at jeg har plenty med krefter på de. Primare frister....
    Hehe, dei same tankane har dukka opp i hovudet mitt. Tenker eventuelt på å supplere Primare med D-klasse effektblokker for å spare litt penger. Er vel lydsignaturen til forforsterkarane som kjem fram?

Anngåande X-trailen så syns eg den er ein drøym å kjøre. Blir bra no når eg endeleg får lappen om ei 14 dagars tid og har den til min fulle disposisjon:-D

Side 4 av 42 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 24 34 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •