Forumtreff på Hifi-Klubben 3. nov. Alle lever, inntrykk kommer etterhvert - Side 25

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 25 av 42 FørsteFørste ... 5 15 21 22 23 24 25 26 27 28 29 35 ... SisteSiste
Viser resultater 481 til 500 av 828
    Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er vel ikke sagt noe om tidspunkt ennå, og det er vel heller ikke endelig bestemt at det blir fredag heller. Akto må ha tid også, og som du sier trenger vi litt tid på å komme oss nedover.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke før 19 30.... Og da er det lovlig sent?? Eller tar jeg feil?? kanskje 1900 men da skal det passe bra med ferge

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller

Sant nok, men når skal treffet starte da? Jeg har ikke muligheter til å dra fra tingvoll ca 4.. KANSKJE litt før...

Slappe av no din tørsting... :-) Vi skal sørge for at det ikke blir ei tørr helg tenker jeg.....

Sitter nede hod Cossirs (Dag) nå og jabber litt.. Satser på at vi kan ta oss noen konjakker oppe hos dag ja... :-) Han nikker på hodet her...

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er mer bekymret for 9 timer jobb 3 timer i bil også deretter være sosial å være på treff :???: :???:

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er mer bekymret for 9 timer jobb 3 timer i bil også deretter være sosial å være på treff :???: :???:
    Den kjøper jeg.. men er det ikke snakk om ei helg dette da? Slik at vi kan rampe oss skikkelig på lørdag?? Trodde fra start at det var snakk om lørdagskvelden jeg... Sikkert jeg som blingsa...

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Den kjøper jeg.. men er det ikke snakk om ei helg dette da? Slik at vi kan rampe oss skikkelig på lørdag?? Trodde fra start at det var snakk om lørdagskvelden jeg... Sikkert jeg som blingsa...
    Vet ikke jeg?? Vet bare at det er jakuzzi og alkohol innblandet, eller var det en annen helg ?? Neida. Jeg kommer på fredag og drar på søndag.. Overnatting får vi ordne, muligens jeg bumper på et hotell. Hvis dere kan linke meg til et greit billig hotell med minibar..

Litt OT: I morgen tror jeg at jeg har handlet bil.. Skal bare få en bekreftelse fra selger som måtte tenke på budet til i morgen tidlig

BMW 5-serie 525 TDSA

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke jeg?? Vet bare at det er jakuzzi og alkohol innblandet, eller var det en annen helg ?? Neida. Jeg kommer på fredag og drar på søndag.. Overnatting får vi ordne, muligens jeg bumper på et hotell. Hvis dere kan linke meg til et greit billig hotell med minibar..

Litt OT: I morgen tror jeg at jeg har handlet bil.. Skal bare få en bekreftelse fra selger som måtte tenke på budet til i morgen tidlig

BMW 5-serie 525 TDSA
    Høres ut som en bra bilgreie det ja :-) Ellers så kan vi jo gå sammen flere og leie ei suite da?? Bryggen hotell har ei toppsuite som jeg leide til min søster når hun giftet seg... Den går vel delvis over to plan og var iallefall konge, med utsikt over brosundet.. Om vi er mange nok, er det jo mulig å lage ett spleiselag så har vi jo både plass til flere i forhold til overnatting og vorspiel/nachspiel...

Vet ikke jeg, men ellers er det masse muligheter for gunstig overnatting i sentrum..

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Ellers så kan vi jo gå sammen flere og leie ei suite da?? Bryggen hotell har ei toppsuite
    JA! Knall!! hehe.. men da er det dress plikt

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    JA! Knall!! hehe.. men da er det dress plikt
    Kan vel slenge på meg bunaden ja... *pusse bunadssølvet*.... :-) Neida, dress kan gå... Ellers er det mange kuule suiter som er mulig.. Jeg har ei tidligere "venninne" som jobber på det nye SAShotellet.. Hehehe... Kanskje jeg kunne overtalt henne til en go'pris for "services rendered" :-)

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det hadde vært knall ja. Tatt den helt ut Får se hva de andre sier til dette

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det hadde vært knall ja. Tatt den helt ut Får se hva de andre sier til dette
    Kunne jo hatt ei slik ei en kveld... Blir vi endel så er det ikke snakk om mer enn 200-300 kr...

Leie en plass der det er boblebad slik at Kjetil blir fornøyd.... hirrhirrhirr

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe... Vel time will show! Men vi må lage noe sprell... kan ikke bare si he ha et foredrag ta en pils og dra hjem??

Vi får fortsette dette på Generell chitchat og komme tilbake hit når det er noe konkrete forslag

Vil ikke ødelegge denne tråden enda engang

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann folkens! Skulle få svar fra Klubben forrige fredag, men har enda ikke fått noe svar..... Jeg purret på mandag.

Når det gjelder dag, så er det ingenting som er fastsatt. Når jeg vet sånn ca når treffet blir og når det passer for Atle Kildahl Torp, så sender jeg PM til hele gjengen. Vi får håpe det blir som sist, at vi kan ha to helger å velge mellom, så får vi ta den helgen det passer for flest. I tillegg vil jeg spørre om hvilken dag det passer best for folket.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres ut som en plan Frode :-)
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Goodiegood Frode No stend sub-platene dine i garasja vår og godgjer seg, ved sidan av platene til Apex II(og også til ein hypex hs500-boks, men det er ikkje like spennande:P)

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syns det høres veldig spennende ut jeg Jo Andre. Har du bestillt Apex- kittet?

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dessverre, kittet er ikkje bestilt enda :/ Prioriteringa av ny sykkel/ferdigstilling av bilstereoen i ferien gjorde at eg måtte gjort meg sjølv til lovbrytar for å få visaen til å akseptere eit slik beløp pdd Lovte jo meg sjølv å bruke årets feriepengar på apex II, men har vorte heilt bitt av sykkelbasillen, så måtte ha ny trøsykkel til ein heil del grunkar :P

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei folkens! Fremdeles ikke noe svar fra Klubben dessverre. Purra forrige mandag, og har ikke hørt noe. Purra igjen i dag, så får vi se.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje noen fra klubben har gjort research på oss og fått kalde føtter??

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Side 25 av 42 FørsteFørste ... 5 15 21 22 23 24 25 26 27 28 29 35 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •