Forumtreff på Hifi-Klubben 3. nov. Alle lever, inntrykk kommer etterhvert - Side 13

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 13 av 42 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 23 33 ... SisteSiste
Viser resultater 241 til 260 av 828
    Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Den har kommet opp i 2750,- så da er det vel tvilsomt om det blir den. Begynner det å nærme seg 3k får en som er bortimot 2 år blir det mer aktuelt med en ny. Hørte jeg Powerbuy?
    Enten det eller at han i Fredrikstad får muligheten til å sende likevel, det hadde kanskje vært det beste.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig, det er allerede for mye synes jeg.. Men det er ikke så lett når man skal kjøpe et "hypet" merke

Nevnte jeg at det var fredag?? jeg fant det ut når jeg kom med en polpose inn her i sted

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    Nevnte jeg at det var fredag?? jeg fant det ut når jeg kom med en polpose inn her i sted
    Lurer på om jeg ikke skal ha et møte med en berømt skotsk rype i kveld ja...
    Meeen, må tidlig opp i morgen også, så det blir ikke mye (det har jeg vel kanskje sagt før og våknet med bare tomflasker rundt meg)

Har begynt å få litt lyst på en PB10 også, passer vel hakket bedre til film den. bruker stort sett ikke sub på musikk, bare når radioen står og surrer med Radio Kristiansund el.l. og da er det likom ikke så nøye.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Merkelige greier dette du skal OPP tidlig i morgen og jeg skal LEGGE meg tidlig i morgen

Men jeg tror en XTZ er bedre til ymse bruk jeg som Radio og slikt. Min erfaring med junior SVS`en min er at den liker seg når volumet justeres opp et par hakk.
    Men det kan hende jeg nok en gang tar feil

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke formert deg ennå skjønner jeg. Var verre når de var i bleiealder, og de mente det passet godt å stå opp halv seks på lørdag og søndag.

Hvor mye er volumet opp et par hakk? Er det like før utslag på Richters skala, eller er det slik at du slipper å lese på leppene dersom noen prøver å få oppmerksomheten din?

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk tips av en arbeidskolega om å utnytte tiden før formering FULLT ut!! så det er det jeg gjør ja

Jeg vet ikke hvor mye men litt over normal lytting tenker jeg. Altså Så høyt at du må rope litt

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her i huset kan vi begge tegnspråk, og da er det ikke så nøye hvor høyt man spiller. Men dersom man spiller VELDIG høyt hele tiden, så kan det jo hende vi MÅ bruke tegnspråk hele tiden. :???:

Ellers kommer svigers i kveld og blir hele helgen, så det blir forholdsvis lite forum på meg i helgen...... Ehhhhhhh....who am I kidding!! :-D
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk tips av en arbeidskolega om å utnytte tiden før formering FULLT ut!! så det er det jeg gjør ja
    Er litt greit med en pode som er litt forståelsesfull og kan ta med seg faren sin for å se en film på rommet også :-)
    Akkurat nå er han med på forberedelsene til Barnefestuka, han er med bak scenen, og det er øving hele uka, så det blir litt lite film på oss.

Frode, du får invitere dem på en film da, og verve dem til forumet også.
    Hvis det ike er slik som svigersen min da. Han har hatt surround i flere år får jeg stadig høre, legger ut i det vide og brede.
    Sannheten er at han har Dolby surround dekoder i TVen og ekstra høyttalere tilkoblet den...

Husker en gang han la ut om hvor bra det var og det kom tørt fra svigerdatra at; Jeg synes ikke anlegget vårt er så verst heller jeg. Der i huset var det investert noen kroner i Denon og B&W, men det hadde ikke gamlingen helt forståelse for.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he he. Den va fin. Jaja, så lenge han er fornøyd så....

Har fått lillebroren til "W" interessert hvertfall. Han var, og er tildels enda, en sånn som bygger ht over en lav sko. Det var mye jalla for å si det sånn. Han er nå innom forumet av og til. Gutten liker trykk og bass, så for 1 1/2 år siden kjøpte jeg og "W" CV til han. Dessverre har han bare en stusselig reciever til å drive de, så det blir ikke rare lyden. I dag når de kommer skal jeg ta han med opp og kjøre blindtest på de små B&W for han. Gleder meg til å se ansiktet hans når han ser hva som står og spiller. :-D Håpet er at han skal få opp øynene for andre ting enn CV. Gutten skal gå elektro neste år, så det er håp for han!

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Absolutt håp da. Mener de har lyd&bilde som mulighet på "prosjekt til fordypning" (fantastisk navn, hva skjedde med valgfag?) på Borgund. Kan sikert plukke opp en del der.

Svigers er storfornøyd han, men det skal sies at gubben har et litt bedre stereoanlegg da. Rotel/Marantz og Infinity, ike helt bort det. skulle gjerne hatt høyttalrne hans, har hatt likedan selv men de var nok "litt" mer grisespilt enn det han gjør med panfløyter og trekkspill ;-)

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke hvilke valfag de har på Nordfjordeid, men det velger han hvertfall dersom de har det.

Hvilke Infinity er det han har da?

Intermediate wizkid sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,436
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen tips til evt. førstegangsforeldre: Spill mye høy musikk/film i fasen før en evt. fødsel. IKKE begrens deg etter fødsel heller. De blir nemlig vant til en høylytt far i huset. Jeg spiller også trommer ved siden av, så få dem på din side med en gang. Da slipper du jobben senere. Da vi kjøpte hus valgte jeg lytterom først, deretter sprang jeg rundt på de 3 soverommene med dB-måler mens film og musikk stod på full guffe i lytterom. Valgte deretter soverom til datteren etter volum i rommet. Faktisk det nærmeste som hadde lavest dB. Sånn er bare.

Datterens favoritter: Stortrommen, Kiss T-skjorta på far og Kiss-bodyen hennes på samme dag, Zappa(!?) og ikke minst fri bruk av trommestikker på alle møbler. Det er godjenta til pappa det.

EDIT: det var så mye OT her at jeg dro til jeg òg...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OT her? Kan jeg ikke forstå ;-)

Er helt enig med deg. Kjenner mange som lister seg rundt i huset etter at ungene har lagt seg helt til de er gamle nok til å være like lenge oppe som foreldrene.

Kanskje lurt at datra i huset ligger nærmest stua da. Bare noen gipsplater mellom henne og suben, sjelden hun klager.

Ikke bare derfor da. Det andre "barnerommet" ligger ved inngangsdøra og har vindu på "bakkeplan", hun fikk utlevert et rom med vindu noen meter over bakken. Skal ikke ha noe fanteri når hun kommer i tenårene, mens junior har jeg tro på at tar livet litt mer med ro. Og så spiller han så mye høy musikk, glad for at han er et stykke unna mitt soverom ;-)

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå går jeg og legger meg Frode. Ble ikke så sein i dag, enda det er fredag;-)
    Du ble forresten opptatt med svigers du :twisted: Ingen aktivitet etter kl. 1900, hmmmm skeptisk....

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Yes, forbanna dritt folk jeg bor sammen med gitt. Utrolig at det kan gå an å være så uansvarlig... Men det er ikke opp til meg det.

Uansett God Natt, jeg har lært mye om folket irundt meg i kveld. Et lite hint er at en koselig fyll er forandret til en utrolig merkelig aften... Kanskje jeg har blitt voksen??? Liker ikke dette.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,436
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et lite hint er at en koselig fyll er forandret til en utrolig merkelig aften... Kanskje jeg har blitt voksen??? Liker ikke dette.
    Voksen er noe du er utenpå, og koselig fyll Hva er det?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God morgen;-)

Tidlig oppe wizkid? Var det Silje som forlangte å få opp far? Ser ut til at hun føler hjemme på gutterommet iallefall. Tror du har gjort et bra stykke arbeid der, når det er KISS og ikke Gråtass det går på. Kult rom du har forresten, skal få skrevet en kommentar og lagt inn score en dag.

Våken du da Svantekiller? Eller er det "litt" tidlig ennå? Har du tenkt noe mer på Trondheim forresten?

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei folkens!! Det ble litt lite aktivitet her i går ja. Litt vanskelig å sitte med dataen på fanget og skrive, når nesten alt foregår på tegnspråk.

I dag blir det vel litt arbeid i hagen, men litt forum blir det innimellom.

To av kompisene mine er brødre. Begge har småfolk i huset. Den ene guffer som ****, mens den andre lister seg rundt. Vet hva jeg skal gjøre hvertfall.

Og Wizkid, her PRØVER vi å få inn litt forumrelaterte ting sånn av og til. :-D

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva var det som ble merkelig Kjetil? Koselig fyll har man sammen med kompiser man kjenner godt. Hvor godt kjente du de i går da Kjetil?

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,436
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    God morgen;-)

Tidlig oppe wizkid? Var det Silje som forlangte å få opp far? Ser ut til at hun føler hjemme på gutterommet iallefall. Tror du har gjort et bra stykke arbeid der, når det er KISS og ikke Gråtass det går på. Kult rom du har forresten, skal få skrevet en kommentar og lagt inn score en dag.
    Silje ja, for tro ikke at far er noe annet enn B-menneske. C-weighted vil noen si :? Ellers har jeg en større jobb med mor i huset. Hun vil ikke at avkomme skal bli smittet av Harley-basillen. Rock i alle sjangere er greit, til og med Zappa, men Harley er ikke aktuelt ennå. Vi har alle våre problem:cry:

Side 13 av 42 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 23 33 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •