Forumtreff på Hifi-Klubben 3. nov. Alle lever, inntrykk kommer etterhvert - Side 12

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 12 av 42 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12 13 14 15 16 22 32 ... SisteSiste
Viser resultater 221 til 240 av 828
    Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Akkurat det samme som jeg opplever med mine Basic 300 høyttalere det I det rette rommet så er det ikke størrelsen det kommer an på

Du lever litt i den egen boble du også hehe...

MEN: Mr. jakv.

Idag var jeg på Elkjøpen den nye altså. Det var faktisk en flott butikk. Masse spille masse filmer, og de har også skaffet seg HD DVD leverandører og de kommer til å få det inn veldig snart
    Nå hadde de et par utstilt. Dette liker vi..

På bilde siden hadde de selvfølgelig 100 vis av tv`er Det positive var at de hadde maaaange merker i alle størrelser og priser. Det største for meg på bilde var deres 70" JVC hybrid tv ( 72" husker ikke ) Den var bare helt genial, bildet var jo dog ikke perfekt selv om de kjørte HD sending men likevel GENIALT stort. Frode dette er tv`en din istedenfor pj kostet "bare" 35k

Hjemmekino delen som de kalt det var expert stil, de hadde noen bose anlegg, men vet ikke om disse kun var utstillinger??!?!

På "hifi" delen som det stod var det faktisk mye av interesse Abrahamsen forsterker og Cd spiller, Yamaha og de vante elkjøp merkene.. Ganske mye utstilt faktisk. Tror jeg skal fylle opp et par timer der en annen dag

Sum summarium så er dette den beste Hifi butikken i byen
    Men absolutt verdt et besøk og ligger LAAAAAAAAAANGT foran Expert butikken...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har enda ikke vært på Expert.
    Får ta en tur en dag. Beste HIFI butikken i byen trenger jo ikke være all verden da. ;-)

De JVC TVene er ganske svære ting, har sett noen bilder av dem. Ikke helt sikker på om jeg ville tatt sjansen på å henge dem på veggen da ;-)
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv

De JVC TVene er ganske svære ting, har sett noen bilder av dem. Ikke helt sikker på om jeg ville tatt sjansen på å henge dem på veggen da ;-)
    Denne tv`en var vel sikkert 30cm dyp og egentlig formet som en hybrid som det stod litt gammeldags og litt "flat" så denne kan definitivt ikke henges på veggen.

Men som sagt ble litt imponert, skal ikke mye til for oss som bor her det da
    Fikk et lite slag, men det var ikke Elkjøp sin feil da. Han gjorde bare jobben sin..
    Det viser seg at de nye viasat tunerne ( 1 kr. pakke etc ) IKKE støtter S-video.. Hva i helve.... skal jeg da med den 15 m lange s-video kabelen fra Better Cables da?? dritt og møkk

Newcomer hingst sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei
    Ser at det er snakk om ny sub ,fekk ikkje heilt med meg kven, sidan eg ikkje orka å lese side ned og side opp med fjas . Uansett til poenget: om det er nokon som vil låne min XTZ 99 W12S Left til heimetesting er ikkje det noko problem for meg å låne den vekk for ei periode om det er ønskeleg.

Teddy: Håpar det ikkje er min lungebetennelse av typen mykoplasma, som har smitta deg gjennom høg hostefrekvens på HFC-demoen?:-?

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg var syk allerede i påsken Henrik, så det var nok ikke deg. Jeg har etterlyst deg, men det var vel vanskelig å finne blandt alt fjaset.

Dette skrev jeg: Oppgraderinger på gang Henrik? Panter vel flasker til den store gullmedalje for å kjøpe Ranger og Primare tenker jeg. (fått lappen forresten?)

:-D
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Jeg var syk allerede i påsken Henrik, så det var nok ikke deg. Jeg har etterlyst deg, men det var vel vanskelig å finne blandt alt fjaset.

Dette skrev jeg: Oppgraderinger på gang Henrik? Panter vel flasker til den store gullmedalje for å kjøpe Ranger og Primare tenker jeg. (fått lappen forresten?)

:-D
    Hehe "godt" å høyre:-P

Nja dei er vel på drøymestadiet endå. Pri 1. så langt er vel å gjere noko med rommet berre eg får tid. Flaskepanting er det vel heller dårleg med, men har starta i ny jobb + fått meg sommarjobb så får sjå kva tida bringar

Lappen er på veg, må berre bli 18 fyrst(5 dagar igjen ) + stå på oppkøyringa da så klart..

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hey hey! Ikke så lenge igjen da. Hva slags jobb har du fått?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Henrik. Jeg som skal ha ny sub, og så har jeg skjønt det slik at Kjetil trenger en til også. Takk for tilbudet, virkelig flott, men jeg har allerede prøvd XTZ hjemme hos meg og var rimelig godt fornøyd med den. Men jeg skulle gjerne hatt en til da ;-) Er noe med psyken, (noe for deg Etaten?) men å gå fra 15" til 12" blir liksom litt nedtur, selv om lyden er der. Blir litt liten liksom...

For ordens skyld: XTZ 10" helt til venstre og min Dali til høyre. XTZ 12" i midten ;-)

Edit. Er det noen som har bilde av en PB 10 og en XTZ 12" ved siden av hverandre så si gjerne fra. Mener de skal være omtrent like store?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Hey hey! Ikke så lenge igjen da. Hva slags jobb har du fått?
    Nei, eg har vel aldri vore så nærme som no

Eg har fått jobb som treningskontakt om det seier deg noko? Om ikkje gjer det, går jobben kort ut på å aktivisere grupper med spesielle behov. Kan vere alt mellom å ta ein liten tur, skyte, bowle, gå på konsertar etc. Ein både krevjande, men interessant jobb med andre ord:-D

Ok, den er grei Jakv, men for ordens skuld er den den smale og høge modellen eg har. Men om det er nokon andre som vil låne er det berre å skrike ut

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    psssst. Hifi messe i tr.heim er det noen som skal? hvis så er jeg med. Booker hotell snart må bare lure meg unna "W"

Snakkes i morgen Nå er det 4 episoder med "my name is earl " JIPPI

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har veldig lyst, men det er litt tidlig å si om jeg kan enda. Når var det? November?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tviler på at jeg skal. W har booket inn jentetur på jobben i de tider. Hvor de skal? Åleby seff ;-) Tenk det Frode, flere nordmøringer på vei sørover :-D

Satt forresten og lurte på hvordan det ville blitt dersom jeg hadde fått tak i en XTZ, og byttet til SVS 12" element, og brukt XTZ elementet i phoboskassen som ligger på loftet. Må ha en forsterker til men, det finnes det jo mange av.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spørs om det er tryggest å forlate byen da ja. :-D

Det var nå litt av en "ommøblering" av suber du hadde planer om der Jan.

Det er så mye jeg har lyst på for tiden, men økonomien tilsier at jeg får konsentrere meg om rommet først. Men hva med 4-6 12" i døren inn til kinorommet....? IB! Oh yeah!!!

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Njaa, det var vel mest høyttenking regner jeg med. Har tenkt på SVS element i phoboskassen også, med en grei forsterker til. Får se hva som er på markedet når jeg skal handle. Venter bare på at det kommer et bud på XTZ fra han på Tingvoll. Ikke sikker på om jeg tar sjansen på en budrunde med ham ;-) Kan fort bli dyrt da regner jeg med.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det er ikke så greit med sånne Krøsuser fra Tingvoll.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var innpå og la inn bud nå. Bydde til 2700 men det ble for lite fortsatt. En til som har lagt ut en til 2200,- men han vil helst at den skal hentes... Prøvde å smøre ham litt også, men det gikk ikke helt.
    Det er dette som er problemet med å bo så utenfor allfarvei, ingen gidder å sende oss noe :-(

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sant nok. Litt mye styr å pakke en sub kanskje...? Ikke vet jeg. Frakten koster vel endel også. Trenger du lite søvn Jan, eller har du fri i mårra? :-D

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han hadde originaleska, så det skulle vel gå greit.
    Skal du begynne med søvnbehovet mitt også nå. Nok at W maser om det. Får da 5-6 timer i natt også. Det er bare det at det er så fredelig når alle har lagt seg ;-) Har noen "stresspeioder" innimellom og da blir det lite søvn. Har alt for mye å gjøre til tider ;-)

Edit: God natt ;-)

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he he. Skal ikke mase mer. God natt.

Ps: du får vente til søndag, rett før fristen går ut, med å legge inn bud.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tingvoll trekker seg fra budrunden! Ikke for jeg vil men fordi jeg må Så Jan GI GASS OG KJØP hehe

Side 12 av 42 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12 13 14 15 16 22 32 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •