In-wall

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: In-wall

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

In-wall

Hei,
    Har ifbm nybygg i 2007 forberedt for IW/IC høytalere i stuen, har dobbel vegg i front med 37 cm dybde der TV og rack på skinner er fellt inn i veggen.
    Veggen står å venter på 2 front, 1 senter og 1 sub, taket er opp til loft som gir meg tilkomst og er klar for IC høytalere.
    Ser at IW/IC høytalere er bygget for normalt 10cm dybde og dette er jo å forstå, men finnes det høytalere og sub med større dybde for de som plassen?
    Har ikke noe musikkøre å vil heller ikke legge en formue i dette, ser at elustyr.no selger 5 stk front/bak 8" høytaler for under 4000,- men har sett Polk sine TC'serien som er i andre enden av skalen, som noen faktisk har fått tak i på Ebay for 7000,-. Har sansen for de med 2 elementer i front.
    Hvis vi tar for oss samme merke, vil 2x6,5" gi bedre lyd en 1x8"?
    Skal jeg gå for en dyrere 6" enn en billig 8"?
    Er det mulig å bestille direkte fra UK/US?
    Hvordan fungerer dette med toll?
    Ebay, fungerer dette som QXL? Må en vente på at de riktige produktene dykker opp?
    Mangen spm, er ivrig etter å få noen høytalere i hus å håper dere kan hjelpe meg i mål, har 10.000 som tak for høytalere inkl sub.

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HenBen
    Hei,
    Har ifbm nybygg i 2007 forberedt for IW/IC høytalere i stuen, har dobbel vegg i front med 37 cm dybde der TV og rack på skinner er fellt inn i veggen.
    Veggen står å venter på 2 front, 1 senter og 1 sub, taket er opp til loft som gir meg tilkomst og er klar for IC høytalere.
    Ser at IW/IC høytalere er bygget for normalt 10cm dybde og dette er jo å forstå, men finnes det høytalere og sub med større dybde for de som plassen?
    Har ikke noe musikkøre å vil heller ikke legge en formue i dette, ser at elustyr.no selger 5 stk front/bak 8" høytaler for under 4000,- men har sett Polk sine TC'serien som er i andre enden av skalen, som noen faktisk har fått tak i på Ebay for 7000,-. Har sansen for de med 2 elementer i front.
    Ebay, fungerer dette som QXL? Må en vente på at de riktige produktene dykker opp?
    Mangen spm, er ivrig etter å få noen høytalere i hus å håper dere kan hjelpe meg i mål, har 10.000 som tak for høytalere inkl sub.
    Dette var frykelig mye på en gang, og mange spørsmål som kanskje hører hjemme i andre tråder, eller ved litt søking her eller på nettet ellers lett finer ut av.

Hvis jeg var deg ville jeg dratt til Soundgarden, hifiklubbe, oslo hificenter eller lignende og snakket med noen som har peiling på dette. Hvorfor gjøre alt så komplisert? Hva er budsjett? Og kjøp det beste utifra det. Drit nå i watt, og ikke minst dybden, så lenge du får plass.

Hvis du sjekker nettsidene til de butikkene jeg nevnte finnes det mange typer innbygningshøyttalere. Det finnes også mange andre butikker som selger dette. Og du kan aldri finne ut hva som er best utansett, så du må bare bestemme deg for et merke.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

Hei. Speakercraft har veldig mange ht for innbygging. I alle prisklasser og størrelser. Di har vært ledende innen dette en stund. Her er en link til importør.
    Kontrapunkt HiFi :: SpeakerCraft

Lykke til i valgets kval.:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

In-wall

Hei,
    Kjøper kritikken, var litt ivrig med spm'ene.
    Ønsker Polk eller Klipsch, er det noe som kan tipse meg hvordan disse kan bestilles fra UK/US?
    De som jeg har kontaktet driver ikke med eksport.

Newcomer Camst648 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    87
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,
    Kjøper kritikken, var litt ivrig med spm'ene.
    Ønsker Polk eller Klipsch, er det noe som kan tipse meg hvordan disse kan bestilles fra UK/US?
    De som jeg har kontaktet driver ikke med eksport.
    10 000 som tak på alle høyttalerne inkl. sub ?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •