KEF 2005.2 Produksjonsfeil på subwoofer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

KEF 2005.2 Produksjonsfeil på subwoofer

Min 3 år gamle subwoofer (PSW 2010) tok kvelden i forrige uke. Det artet seg slik at den plutselig begynte å dure voldsomt, og selv om jeg koplet fra receiveren fortsatte bråket. Prøvde å kople den til en annen kurs, bare for å se om det kunne ha noe å si, men ulyden fortsatte.

Jeg sendte en mail til Akustikk AS, som håndterer KEF her i Norge, og forklarte saken, og her begynner det jeg kaller en skikkelig solskinnshistorie.
    Ikke bare svarte de raskt på mailen min, jeg fikk tilbud om å komme til dem direkte uten å gå via forhandler.

Fredag ettermiddag, kvart på fire, bar jeg sub'en inn til dem, og etter at Akustikk-mannen hadde sett på den i 2 sekunder, fikk jeg beskjed om at jeg kunne komme tilbake på mandag og hente den. Det var visst et problem at noen komponenter kunne ryke på denne sub-typen dersom man kjørte den i auto-modus istedet for å bruke på/av-knappen.

Mandag kl.15 hentet jeg den igjen. Forsterkermodul var byttet, og alt ble håndtert på garanti. Det synes jeg er utrolig god service!!!!!

De brukte én arbeidsdag på jobben, var blide og hyggelige, og det var ikke antydning til spørsmål av typen "hva har du gjort med denne 'a??". Jeg kan bare si to tomler opp for Akustikk AS. :-D

Alle kan komme opp i en situasjon med gjengangerfeil på produktene sine, men det er ikke alle som vet å håndtere det like bra som Akustikk.

Intermediate Trumpetguy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    806
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hadde akkurat samme sub for noen år siden, den gikk også nedenom etter skikkelig during og "fjertelyder". Samme gode servicen, dengang hos Hifi Center-kjeden. Leverte inn, fikk den igjen etter noen dager med ny forsterker. Ingen problemer siden (hadde nok hørt fra nåværende eier om så skjedde!). Synes det også var veldig god service, selv om jeg gikk via forhandler og ikke direkte til importør.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •