Poeng/Rating på Min HiFi/Min Hjemmekino??!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate FallenA sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Poeng/Rating på Min HiFi/Min Hjemmekino??!

Poeng på min HiFi/min Hjemmekino.

Jeg bare undrer. Jeg har ikke vært så veldig aktiv i en periode, og kom innom for å oppdatere siste tids hendelser på hifi fronten.
    Registrerer dermed at AVforum har fått en ny type vurdering av poeng, samt at det er et års gyldighet på disse poengene.

Det første jeg så gjør etter å ha lagt ut nye bilder, tekst etc. er å gå igjennom oversikten på hvor jeg har lagt igjen poeng og som har "gått ut på dato" (Det var mange )

Er det mange av dere andre som følger opp poengene deres?
    Jeg har snakket med flere andre som har vært litt til og fra i det siste, og flere av disse har mengde med folk som har lagt igjen poeng (i følge eget utsagn på innleggene ihvertfall). Samtidig så viser at kun 10-12 personer har såkalt "tellende" stemme.

For min egen del, så har jeg vært aktiv her noen år, og registrerer at det er svært mange som har avgitt poeng, og jeg leser i skrivende sund at Profilen har blitt vist (meget smigrende) 23160 ganger.
    Allikevel så snakker man om 14 tellende stemmer???
    (Ja jeg vet at vist antall ganger, og antall avgitte stemmer ikke er samme tingen, men jeg vet etter å ha fulgt med oppigjennom årene at det nok er ganske mange som har avgitt sin stemme (etter sigende)).

Jeg stiller dermed spørsmålet er denne måten å føre poeng på optimal?
    Kan det, eller bør det gjøres anderledes?

Personlig så synes jeg det er kjempemorro å klikke meg rundt på de forskjellige profilene, og se og hente inspirasjon, samt plukke opp tips og lese om hver enkelt. Men det begrenser seg jo hvor mye man greier å følge opp med å oppdatere poengene etterhvert som tiden går? (man snakker jo tross alt om en god mengde med hyggelige entusiaster her).

Alt i beste mening!!

MVH
    Kjetil

Newcomer mbb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er nok mange av de som legger igjen stemmer som ikke er "aktive medlemmer", men det høres alikevel rart ut med bare 14 stemmer.

Var ikke selv klar over at jeg kunne få en oversikt over hva jeg har gitt oppigjennom. Er sikkert en del av stemmene jeg har gitt som er utgått på dato. Hvordan sjekker jeg dette?

Intermediate FallenA sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mbb
    Er nok mange av de som legger igjen stemmer som ikke er "aktive medlemmer", men det høres alikevel rart ut med bare 14 stemmer.

Var ikke selv klar over at jeg kunne få en oversikt over hva jeg har gitt oppigjennom. Er sikkert en del av stemmene jeg har gitt som er utgått på dato. Hvordan sjekker jeg dette?
    Gå inn på "minHiFi", og se på menylenkene øverst på venstre side, og klikk på "min poengvurdering".

http://avforum.no/minhifi/

Jeg vet også at om man avgir poeng, og så bare klikker på "Back/tilbakeknappen" i browseren din, så vil ikke poengene lagres. (Skjønner ikke hvorfor dette ikke er gjort på en bedre måte).

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser at denne tråden er litt gammel, men selv har jeg mistet poengvurderingen fordi at stemmene mest sannsynlig har utløpt :shock: Synes det var litt synd må jeg innrømme, var artig å se hvor folk rangerte utstyret mitt

Active
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wiuuu
    var artig å se hvor folk rangerte utstyret mitt
    :lol: :lol: :lol:

Men enig med dere i hva dere skriver!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Adium
    :lol: :lol: :lol:

Men enig med dere i hva dere skriver!
    Kanskje ikke den mest velformulerte setningen hehe..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •