Trenger hjelp til valg av senter

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger hjelp til valg av senter

Hei! jeg har dali concept 8 så front, concept 2 bak og en ikon vokal så senter høytaler. det er en denon 3808A så driver dette. Jeg er ikke helt fornøyd med senteren min..noe jeg missliker mest med den er at den til tider skurrer ved lyse toner...jeg lurer på om noen har hatt det samme problemet og klart å gjør noe med det. Jeg har snakt med hi-fi klubben og de sa det var kjent problem med dem. Jeg har evt. lyst å bytte den ut også. Noen som har forslag til hva jeg kan erstatte den med så kan passe inn i serien jeg allerede har? Jeg har sitt på mentoren sin... tror dere det blir helt feil med en så stor senter på concept 8??

setter pris for svar

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Superman_@
    Hei! jeg har dali concept 8 så front, concept 2 bak og en ikon vokal så senter høytaler. det er en denon 3808A så driver dette. Jeg er ikke helt fornøyd med senteren min..noe jeg missliker mest med den er at den til tider skurrer ved lyse toner...jeg lurer på om noen har hatt det samme problemet og klart å gjør noe med det. Jeg har snakt med hi-fi klubben og de sa det var kjent problem med dem. Jeg har evt. lyst å bytte den ut også. Noen som har forslag til hva jeg kan erstatte den med så kan passe inn i serien jeg allerede har? Jeg har sitt på mentoren sin... tror dere det blir helt feil med en så stor senter på concept 8??

setter pris for svar
    Les litt i Dali-tråden, eller post et innlegg der. Virker som det er flere som synes Ikon Vokal er i minste laget og sikler på Mentor. At den er for stor tviler jeg på.

Men i tråden "Dali's entusiaster" (ja med skrivefeil) få du nok kjapt svar fra Dalieiere. Lykke til!

Edit: Og velkommen!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0