problemer med dvd hd opptaker

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

problemer med dvd hd opptaker

Hellu.

Min første gang her Har en philips DVDR725H harddisk opptaker som er defekt, og får beskjed fra butikk at den ikke kan repareres. De foreslår en Pioneer DVR560HK som en bedre erstatning.

Problemet mitt er at jeg har en hel del dvd hjemme jeg har laget selv, men desse er ikke finalisert (riktig utrykk..?) og lurer da på om jeg er hjulpet med en slik som butikker foreslår? Vil en ny pioneer spiller klare å lese de platene jeg allerede har laget...?

Alle tilbakemeldinger blir satt veldig, veeeldig stor pris på:-D

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av jonas2
    Hellu.

Min første gang her Har en philips DVDR725H harddisk opptaker som er defekt, og får beskjed fra butikk at den ikke kan repareres. De foreslår en Pioneer DVR560HK som en bedre erstatning.

Problemet mitt er at jeg har en hel del dvd hjemme jeg har laget selv, men desse er ikke finalisert (riktig utrykk..?) og lurer da på om jeg er hjulpet med en slik som butikker foreslår? Vil en ny pioneer spiller klare å lese de platene jeg allerede har laget...?

Alle tilbakemeldinger blir satt veldig, veeeldig stor pris på:-D
    Ville ikke tro du får finalisert den på en Pioneer altså... Men sikkert bedre å spør i DVD-forumet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •