Taktikkeri ift poenggivning! - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 114
    Intermediate stapedius sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av PiXeL
    Ta dere en pils og sett dere ned med en god film, gi en lang en i poengene, og nyt anleggene deres - det gjør iallefall jeg.

Bare at jeg har bytta ut pilsen med en Vodkatini og filmen med GTA IV...
    Så fort jeg får orden på dette så er det AKKURAT det jeg skal gjøre PiXeL. Da får alle andre stå for sine handlinger her inne, da er JEG fri hehe...

Intermediate PiXeL sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stapedius
    Det jeg mente var at jeg egentlig ønsker å beholde min status som viderekommen med 700+ innlegg. Jeg ønsker også å stå for de innlegg jeg tidligere har skrevet. Det ville derfor være best om jeg beholdt stapedius, men bare fikk slettet alt av karakterer som er gitt og mottat. Dersom jeg først tar avstand fra poengsystemet synes jeg det også er fair at jeg hverken får eller gir poeng. Man kan jo ikke fjerne poeng man har gitt, kun endre dem.
    Gå inn på hjemmekino profilen din, trykk rediger i venstre kolonne, deretter kommer profilen din opp - så trykker du tøm profil. Tøm profil ligger rett over det første bildet eller tekst i profilen din.

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Exclamation

Det jeg mente var at jeg egentlig ønsker å beholde min status som viderekommen med 700+ innlegg. Jeg ønsker også å stå for de innlegg jeg tidligere har skrevet. Det ville derfor være best om jeg beholdt stapedius, men bare fikk slettet alt av karakterer som er gitt og mottat. Dersom jeg først tar avstand fra poengsystemet synes jeg det også er fair at jeg hverken får eller gir poeng. Man kan jo ikke fjerne poeng man har gitt, kun endre dem.
    Det er fullt mulig.

Når du sletter profilen din på minhjemmekino er det kun presentasjonen som slettes. Så kan du legge opp en ny med ønskede parametre, poeng eller ikke... Dette har INGENTING med din profil på forumet å gjøre.

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er riktig som Gwendarion sier her. Å slette hjemmekino profilen din har ingen betydning for innleggene og statusen på avforum. De består som før
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Active mikkel rev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    appropo viderekommen.hvor mange innlegg skal man skrive da?så lite som jeg skriver her.så tar det vel 5 år før jeg blir det

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gwandarion
    Det er fullt mulig.

Når du sletter profilen din på minhjemmekino er det kun presentasjonen som slettes. Så kan du legge opp en ny med ønskede parametre, poeng eller ikke... Dette har INGENTING med din profil på forumet å gjøre.
    Men slettes også alle poeng gitt og fått?

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men slettes også alle poeng gitt og fått?
    Nei, det gjelder kun din presentasjon og ikke de poengene du har gitt andre.
    Men siden du har så god moral at du bærer korset på vegne av andre så antar jeg at din samvittighet er ren og at poengene du har lagt igjen er i par med dine tanker om oppsettene

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, det gjelder kun din presentasjon og ikke de poengene du har gitt andre.
    Men siden du har så god moral at du bærer korset på vegne av andre så antar jeg at din samvittighet er ren og at poengene du har lagt igjen er i par med dine tanker om oppsettene
    Jeg bærer neppe noe kors, Gwandarion

Det er vel mere spiker'n i kista for meg hehe og jeg venter ikke at noen bryr seg. MEN når det er sagt så kan vel flere bry seg om et rettferdig poengsystem?

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min tanke var mer at siden jeg tar avstand fra poengsystemet så bør jeg heller ikke stemme, synes du ikke? Prinsippet vet du..

Og når makthaverne en vakker dag gjør noe med dette så ønsker jeg å gjennoppstå uten karakterer allerede, den ene eller andre vei.

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når jeg tenker over det så er det jo litt rart at det til stadighet gjentar seg at man får en haug med 1'ere når man havner inn blant topp 6. Så roer det seg og når man igjen rykker opp på listen så hagler det i bøtter og spann igjen. Altså et slags mønster.

Hadde vært fullstendig paranoia dersom de 6 øverste hadde 1 type høyttalere eller 1 type forsterker e.l. Da ville jeg følt meg forfulgt av leverandørene og trodd at det var DE som laget brukernavn og manipulerte listen for å kunne skilte med topp-plasseringene. Artig tankespinn, og sikkert nettopp dèt! hehe..

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er muligens "stutt" - for jeg skjønner ikke dette maset med poeng og plasseringer. Er det noe slags status i dette?

Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk for svar:-D ikke lett og få svar når man er nykommer gitt

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en presentasjon ute fordi folk skal kunne se hva jeg sitter med av utstyr, hva jeg har hatt og hva jeg liker. Dette er en fin referanseramme for diskusjonene på forumet. Hva jeg får av score er ikke interresant for meg.

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en presentasjon ute fordi folk skal kunne se hva jeg sitter med av utstyr, hva jeg har hatt og hva jeg liker. Dette er en fin referanseramme for diskusjonene på forumet. Hva jeg får av score er ikke interresant for meg.
    Og det respekterer jeg Men dere som ikke er opptatt av score må jo samtidig respektere at andre kan være det. Jeg er ikke sykelig opptatt av score overhodet. Men jeg er opptatt av rettferdighet! Eneste grunnen til at jeg tar opp dette er fordi dèt nettopp mangler.

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mikkel rev
    takk for svar:-D ikke lett og få svar når man er nykommer gitt
    Var dette ironi? hehe. Er det ikke 250 man må ha?

Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var dette ironi? hehe. Er det ikke 250 man må ha?
    hehe.ja.om 4 år er jeg 35.da skal MIKKEL REV bli viderekommen.eller kanskje det er aktiv.8) 8)

takk stapedius!

Intermediate JR sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    615
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    aha...!

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JR
    aha...!
    fiffig kommentar JR

Går det bra med deg JR, er fingeren leget? Blir vel ikke mer bruk av solstoler nu fremover hehe

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Konrad
    Kan man forresten opprette brukere i hytt og gevær fra en og samme IP adresse?
    IP adressen har ingenting å si. Når man har en router så har denne IP adressen utadd. Denne kan man kople til flere PCer.

Litt kjedelig hvis det bor flere i en husstand som vil ha egne profiler, men ikke får det til pga IP adressen er lik.

Det man vel må ha er unike e-mail adresser.

Karakterer er vel eneste mulighet til å få laget en topp liste. Men det burte vel få til høyere innleggs antall for å få lov. Dette burte vel forumledelsen kunne endre meget lett også tipper jeg.

PS! nei jeg har ikke gjort dette selv, har for dårlig utseende på hjemmekinoen til å havne på topp

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Karakterer er vel eneste mulighet til å få laget en topp liste. Men det burte vel få til høyere innleggs antall for å få lov. Dette burte vel forumledelsen kunne endre meget lett også tipper jeg.
    Ja helt enig (selvsagt hehe). Meget lett burde det være å endre antallet innlegg før man kan gi stemme. Også meget enkelt å sette en tid man må ha vært medlem/hatt profil. Disse grepene er mer enn nok til å hindre tull og tøys. Og når det er så enkelt, hvorfor ikke bare gjøre det.

Side 4 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •