HDMI Switch

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: HDMI Switch

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HDMI Switch

Hei! Har gått til anskaffelse av Blu-Ray spiller nå,og bruker selvfølgelig HDMI kabel for å overføre bildet. Mitt problem er at jeg har en dvdspiller sone 1 som jeg også vil bruke HDMI kabelen på. Min reciever har ikke HDMI switching, og jeg vil heller ikke bytte ut denne. Er det noen av dere som har erfaring med rene HDMI switcher, og kan evt fortelle meg hva som er best å bruke? Kjører alle bilder på HD projektor. Har vurdert QED HDMI-switchbox på HIFI klubben.

Takker for alle svar jeg får

Intermediate Valo sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cool

Sitat Opprinnelig postet av kehaak
    Hei! Har gått til anskaffelse av Blu-Ray spiller nå,og bruker selvfølgelig HDMI kabel for å overføre bildet. Mitt problem er at jeg har en dvdspiller sone 1 som jeg også vil bruke HDMI kabelen på. Min reciever har ikke HDMI switching, og jeg vil heller ikke bytte ut denne. Er det noen av dere som har erfaring med rene HDMI switcher, og kan evt fortelle meg hva som er best å bruke. Kjører alle bilder på HD projektor. Har vurdert QED HDMI-switchbox på HIFI klubben.

Takker for alle svar jeg får
    Her er det en side med forskjellig virket kvalitetsmessig veldig bra: eheitmann.no

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •