Misunnelse på AVforum.no ? - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 7 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7
Viser resultater 121 til 130 av 130
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av POSEN
    Eller kanskje det rett og slett er noen som gir en karakter de synes oppsettet fortjener?
    Det er helt utenkelig. De har jo brukt opptil flere tusen kroner på dette her, så da må jo alle like det. ;-)

Newcomer POSEN sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    298
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ah

Argh, så dum eg er!

Selvfølgelig :D

Da må det være misunnelse!

Beklager ironien, men synes dette er et litt lite aktuelt problem ettersom man enkelt kan si nei takk til karakterer. Det må vel bli sånn at det bare er de beste karakterene som slipper gjennom før alle kan bli fornøyde med poengsystemet ;)

Intermediate hhalstensen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    2,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel ikke noen tvil at det blir gitt scorer, som de fleste mener er urettferdig. Men denne trynefaktoren eller misunnelsen går nok begge veier... Slik er demokratiet

Jeg har sett gjennom en del av de hjemmekinoene som ligger på topp 1-100, og her er det meste meget bra etter min mening. Kjempe motivasjon for meg å se på andres oppsett, gjennomføringer og utstyr ihvertfall, synd hvis noen føler at dette er et spill om å "vinne" noe.

Newcomer POSEN sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    298
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med deg der

Det har vel noe med grunnlaget for interessen å gjøre. Jeg vil tro at det er flere som bruker masse penger for å oppnå bekreftelse og ikke minst status. Det er vel disse som reagerer spesielt sterkt når karakteren hopper et lite hakk ned.

De fleste på dette forumet er av typen som har interessen av helt andre grunner, og leter etter inspirasjon, og ikke er ute etter å vinne "konkurransen".

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Misunnelse kan det godt være, i noen tilfeller er det sunt med litt konkurranse. Hvis vi ser på f.eks topp 20, så er det ikke bare tilfeldigheter at de er der de er. Ikke ufortjent på noen måte. De fleste stemmer nok med hjertet. 8)

Intermediate BoGGis sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    At det er mye misunnelse på AVforum har vel aldri vore noen hemmelighet.

Jeg er for eksempel veldig veldig misunnelig på Flageborg fordi han har så mange flotte subber! Skulle gjerne tatt meg en tur og "ryddet" i hjemmet hans ja^^ Haha.

Men fra spøk til kjempestor kanon lik di som tyskerne bygde under andre verdenskrig! (Ja, di som var så store at man ikke kunne ta dem av togspora)

Jeg veldig misunnelig på alle som har måleinstrumenter og vil gjerne ha slik selv. Mangler bare viljen eller "peng" til å kjøpe det da jeg har andre ting jeg må bruke penger på akkurat nå!

Den andre tingen jeg må bruke penger på er bilen min, en Volkswagen Golf 1 fra 1982 som jeg sliter med det elektriske på! Derfor er jeg faktisk litt misunnelig på dere andre som har en bil som fungerer som den skal også!

BASTA!

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Glemte selfølgelig at jeg også er misunnelig på di som slepper å bruke soverommet sitt som AVrom!

Active hifiguru 2 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    425
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Username
    Det er helt utenkelig. De har jo brukt opptil flere tusen kroner på dette her, så da må jo alle like det. ;-)
    Er ikke altid prisen det kommer ann på.Kan jo koste en formue, trenger ikke falle alle i smak for det.Kan ikke forvente at du skal få høyeste karakter bare på grunn av pris.

Intermediate roeng2 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    857
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nyt hobbyen og forumet.

Når en profil kommer opp i et vist antall stemmer så blir nok total scoren riktig.

Og da får man leve med at scoren vil variere litt i begynnelsen.

Det er anlegg og rom fra xxx til xxxxxx kr og mange tror at dette sier om de er rike eller ikke, og derfor stemmer ut av missunelse.
    Men mange her inne har ikke bedre økonomi en de fleste men prioriterer denne hobbyen så høyt at jobber seg opp et drømme anlegg over tid.

Og husk scor er gitt ut i fra bilder og utstyrliste og kun du og de andre som har hørt ditt anlegg kan bedømme det rett.

+ smaken er som baken, den er delt:-D

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sant! Noe jeg derimot synes er litt rart er at jeg inntil ganske nylig hadde 2/5 i score her haha. Spesielt når jeg ser folk som bare har tullekontoer sånn som han som har/hadde den colaboksen med radio hadde høyere score^^

Men nå er det på bedringens vei og jeg har nå 2,5/5 som er et KVANTESPRANG av DIMENSJONER! Uff mye store GRANDIOSE ord der gitt. Menne...

For di som vil støtte en litt smårar kær fra skauen så er det bare å stemme. (gjerne legg til litt ekstra såer det ikke lenge til jeg overgår Devilej ( Joda Devil, dersom du leser dette vil jeg at du skal vite at jeg synes du har et flott anlegg! Jeg gir deg bare røva score fordi jeg vil at du skal synke ned fra topplista! Hehe))

*BARE TØYSER!*

Side 7 av 7 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •