kjøp av høytalere og forsterker

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Arrow kjøp av høytalere og forsterker

har et lite rom på 10-12 kvadrat,har tenkt og kjøpe meg et anlegg, har tenkt på brukte høytalere, hører på all slags musikk, forsterker har jeg ikke peiling på. har sett på disse høyttalerne : FINN torget - Proson Reality 69 Valnøtt er dette noe og satse på? og hivlken forsterker må jeg kombinere med dette? har dere noen forslag, så kom med de, selv har jeg ikke peiling på dette.. har et budsjett på 8tusen

Intermediate svensken sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    774
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av axor
    har et lite rom på 10-12 kvadrat,har tenkt og kjøpe meg et anlegg, har tenkt på brukte høytalere, hører på all slags musikk, forsterker har jeg ikke peiling på. har sett på disse høyttalerne : FINN torget - Proson Reality 69 Valnøtt er dette noe og satse på? og hivlken forsterker må jeg kombinere med dette? har dere noen forslag, så kom med de, selv har jeg ikke peiling på dette.. har et budsjett på 8tusen
    de der kan du få kjøpt nye på netthandelen Netthandelen.no - Vis auksjon
    di pleier å gå billig der;D

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

mye bra

Du kan få mye spennende utstyr for 8000,- men om du har muligheten så prøv å lytt litt selv.

Du vil ha en god alrounder? Jeg kan stå inne for at Dynavoice M-65 Dynavoice M-65 i sort farve er en god høytaler til omkring 2000,- (noen i lyd og bilde er enige med meg og da dem god score på test der) de med en NAD 352 eller kanskje en XTZ XTZ Class A100 D II Sølv Farve

Ellers så finnes det mye spennende å få kjøpt brukt, finner ut mye av å lese litt på forumet her og av andres erfaringer.
    Men det gjelder å sørge for at bruktkjøpet faktisk er et godt kjøp, finne nypriser og slå til når man finner noen godbiter.

De høytalere du nevner tidligere ville desverre havnet svært langt nede på min ønskeliste, har ikke hørt eller erfart mye bra med proson.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •