Innbyggingshøytalere - Hva er det beste?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Innbyggingshøytalere - Hva er det beste?

Sitter her frustrert og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Har surfet rundt på nettet i et par uker uten å bli noe klokere. Ser at det finnes flere aktører som selger innbyggingshøytalere. B&W, Speakercraft, Tantra, Polk Audio, osv. Dette er forholdsvis dyre høytalere, men jeg ønsker god lyd. Da for det koste om nødvendig. Er det noen her som kjenner til disse høytalerne og som vet hva som gir den beste lyden? Jeg importerer gjerne om nødvendig.

Lurer også på om jeg skal legge til 2 subber. Det fordi jeg innbiller meg at å bygge inn i vegg fjerner en del av effekten. Har jeg rett? Trengs det 2?

Fint om det er noen der ute som kjenner til flere merker og som kanskje har noen gode anbefaliger. HAr ringt rundt til forskjellige hifi-butikker, men de har kun kabinetthøytalere. De anbefaler heller ikke annet. Kanskje ikke så rart ettersom de ikke har satset på det. I USA selges det visstnok enormt av dette. Må jo være noen der ute i lille Norge som satser på det, eller som kan noe om det. :-D

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Revel og Focal lager seriøse innebyggningshøyttalere.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •