Min FØRSTE hjemmekino

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Min FØRSTE hjemmekino

Oki. sånn bare at det er sakt
    <---- Nybegynner

Skal benytte noe av det som kommer i lønningsposen her til å kjøpe hjemmekino. Har satt meg et budsjett på ca 25.000. Men hva skal jeg kjøpe??!?!

Har tenkt på f.eks Dali suite 2.8 + denon 2807. Lyder rent pent og usminket.

skal brukes i rom på 8x4 m

Noen som har noen tips til hva jeg bør stikke å lytte på????

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Niss1 og velkommen til forumet.

Først og fremst bør du fortelle litt mer om din bruksområder, er det mest til film eller til musikk. I tilfelle hvordan musikk? Og hva skal budsjettet dekke av utstyr?

Finnes masse spennende produkter der ute, i alle prisklasser.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    596
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvis du kjøper brukt så kan man si at du kjøper pj og lerrett for 10000, og høyttalere evt. inkludert aktiv sub for de neste 10000, så har du 5000 til reciever og dvdspiller. hvis du bruker disse summene (sånn ca) på hver ting, vil du med litt leting og tålmodighet ende opp med et knallbra anlegg, med gode muligheter for oppgraderinger hvis du skulle finne ut at dette er noe du liker

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I all hovedsak er det film det skal brukes til, evt litt spilling.

Jakter på høytalere og forsterker. Må nok droppe sub da jeg bor i blokk. Beholder min gamle dvd spiller og tv (får nå). Mulig jeg lager et eget budsjett på lerret og projektør senere.

Intermediate cowboy bebop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    1,427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sigvald
    hvis du kjøper brukt så kan man si at du kjøper pj og lerrett for 10000, og høyttalere evt. inkludert aktiv sub for de neste 10000, så har du 5000 til reciever og dvdspiller. hvis du bruker disse summene (sånn ca) på hver ting, vil du med litt leting og tålmodighet ende opp med et knallbra anlegg, med gode muligheter for oppgraderinger hvis du skulle finne ut at dette er noe du liker
    Du får blandt annet en Denon AVR3805 for rundt 5000kr. Det er den definitivt verdt! Det er en supergod forsterker, med massevis av innganger og enda fler utganger. DVDspillere går jo for en slikk og ingenting nå til dags. Du får sikkert en relativt bra en for ca 5-600kr.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Antall Varenr Varetekst Pris I alt

DALIIKONVOC2WA DALI IKON Vokal 2 Senterhøyttaler - Lys Valnøtt 3 498,00 Kr 3 498,00 Kr
    DALIIKONW2WA DALI IKON W2 Bakhøyttalere - Lys Valnøtt 5 396,00 Kr 5 396,00 Kr
    DENAVR2807SI DENON AVR-2807 Hjemmekinoreceiver - Sølv 8 998,00 Kr 8 998,00 Kr
    DALIIKON6WA DALI IKON 6 Høyttalere - Lys Valnøtt 8 996,00 Kr 8 996,00 Kr

Subtotal 26 888,00 Kr

var å hørte på dette settet for noen dager siden på hfk. kan trygt ta dg en tur å lytte til det settet. budsjetter pleier vel som oftest å sprenges?=)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •