Topp 10 listen manipulert - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 30 av 30
    Newcomer borgsol1 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av magnuswb
    For meg betyr hyggelige kommentarer mer enn poeng... :-D
    Må si meg enig der, selv har jeg ikke rare "kinoen", men artig når noen gidder å kommentere det jeg har allikevel.

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ganske tett i toppen, og det skal muligens ikke så mye til før listen forandrer seg. I går var kinoen min høyt oppe, og i dag fant jeg den igjen rundt 40ende plass. Spiller ingen rolle da det er mange hyggelige kommentarer som har kommet inn Disse varmer virkelig etter all jobb man har lagt i rommet. Vurderer å huke av for å ikke motta karakter da jeg synes skalaen er håpløs å forholde seg til. Hvordan bestemmer man egentlig forskjellen på 3 og 4????? Hvis kun de aller beste er 5, så vil så godt som alle andre legge seg på 3 eller 4. Alt for grov skala
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Storm i vannglass!
    Legger dere avforumere ut bilder av kinoen for å konkurere eller legger dere ut bilder for å bedre kunne forklare deres valg og inspirere andre avforumere.
    Hvis det er slik at minhjemmekino er en konkuranse så vil jo stort sett de som legger ned mest tid og penger alltid vinne. Kjøpepresset vil derfor bare øke og øke. Jeg trodde dette dreide seg om hobby, interesse og lidenskap. Det er jo litt trist hvis det finnes noen derute som bruker anlegget sitt som en penisforlenger...
    jeg synes forøvrig at minhjemmekino og minhifi sidene er helt feil lagt opp.
    I og med at det er bare de ti - femten "beste" kinoene som vises på forsiden.
    Et alfabetisk register med thumbnails hadde vært å foretrekke.

Intermediate Ookami sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    620
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi har vel alle opplevd å få anonyme 1'ere. Det er mest irriterende i starten, men gjevner seg vel ut over tid. Regner med at han som er 0.02 poeng over meg på lista har fått sin del av skitten :-D
    Beste hadde vært 0-10 poeng, kun ved kommentar.

Noe annet er irriterende er "shkikkelig-bra-kino-du-har-der-låter-nokk-bra,-Topp-sckore-avgitt-besøk min kino-pliis"-kommentarene, og som halvparten av gangene ikke har avgitt score, men det gjør jo heller egentlig ikke noe

En annen ting er at topp listen forandres utenom den 1. i måneden. Topp 6 kombinert er forandret i dag i forhod til for noen dager siden. Ikke at det heller gjør noe, bare lurer på hvorfor. Har selv opplevd å komme inn/ut midt i måneden (uten å ligge våken om natta av det)

Helt ærlig så teller hyggelige kommentarer mer enn listeplasering og poeng

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ookami
    Noe annet er irriterende er "shkikkelig-bra-kino-du-har-der-låter-nokk-bra,-Topp-sckore-avgitt-besøk min kino-pliis"-kommentarene, og som halvparten av gangene ikke har avgitt score, men det gjør jo heller egentlig ikke noe
    He he. Den har nok alle fått noen av
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    He he. Den har nok alle fått noen av

Han fikk en nå så
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Storm i et vannglass. Man skal ha mange innlegg for at stemmene skal telle, så her har det vært tilfeldighetene som har rådd. Tipper du har sittet og sett på i samme øyeblikk som siden har oppdatert seg

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har valgt å fjerne muligheten for å stemme på min profil. Følte jeg kom for høyt opp på feil grunnlag, samt at jeg synes det ble slitsomt å måtte forholde meg til folk som ga toppscore og hintet til at man skulle gjengjelde "tjenesten". Synes det er mye bedre å diskutere i min egen tråd og få tilbakemeldinger der. Med dagens system føler jeg det blir mer eller mindre umulig å kunne ha en rettferdig ranking.

Intermediate Ookami sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    620
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoJ
    Han fikk en nå så
    Takker så mye for kommentaren, det er slike kommentarer som gjør at jeg har hjemmekino, bruker den ikke til noe annet egentlig.
    SVS egner seg dårlig som pensiforlenger, alt bare skrumper inn når man kommer under 25Hz. Løsningen er å ha skummpluggen i badebuksa om sommeren (husk bare å putt den ned på rett side)

Newcomer Scic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Beklager

Er helt enig med at jeg kanskje laget "Storm i et vannglass". Med nærmere ettertanke så burde jeg ikke lagt denne linken ut, men tatt kontakt med moderatorene.

Vil bare beklage hvis jeg skulle ha kommet til skade for AVforum.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •