Proson Stratego 210

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Proson Stratego 210

Hei

Er for tiden på flytting tilbake til Norge fra solens land, Spania. I den forbindelse har jeg allerede nå handlet litt utstyr(tenkte jeg skulle være jævli fremsynt når jeg fikk utstyret så billig), men har ingen steder å montere dette opp...foreløpig.
    Jeg fikk muligheten til å kjøpe 6 stk Proson Stratego 210(hver høyttaler består av 2 deler, sub210 og sat210sah) til prisen av 2. Og en Kenwood
    KRF-X9090D-S receiver + Kenwood DVF-3200-S.
    Nå hadde jeg tenkt å sette opp disse høyttalerne i et 7.1 system som 2 front, 2 surround, 2 bak...senterhøyttaler har jeg ikke anskaffet ennå. -Og fler sub-basser lurer jeg strengt tatt på om er et umiddelbart behov.
    Jeg lurer bare på om 6 like høyttalere av denne størrelsen og effekt er hensiktsmessig, og om jeg strengt tatt bare skal benytte meg av satelittene i bak -og surround kanalene. Hver høyttaler er satt opp med en sub-del med 2 stk 10-tommere og innebygd forsterker, og jeg mener -6 sub-basser i et oppsett??! Høres det litt for vilt ut?

Proson - Proson Stratego 210 SAH

Alle synspunkter og kommentarer mottas med tak...
    -Sten Nordby-

Intermediate Necroth sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,279
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av stanley
    Hei

Er for tiden på flytting tilbake til Norge fra solens land, Spania. I den forbindelse har jeg allerede nå handlet litt utstyr(tenkte jeg skulle være jævli fremsynt når jeg fikk utstyret så billig), men har ingen steder å montere dette opp...foreløpig.
    Jeg fikk muligheten til å kjøpe 6 stk Proson Stratego 210(hver høyttaler består av 2 deler, sub210 og sat210sah) til prisen av 2. Og en Kenwood
    KRF-X9090D-S receiver + Kenwood DVF-3200-S.
    Nå hadde jeg tenkt å sette opp disse høyttalerne i et 7.1 system som 2 front, 2 surround, 2 bak...senterhøyttaler har jeg ikke anskaffet ennå. -Og fler sub-basser lurer jeg strengt tatt på om er et umiddelbart behov.
    Jeg lurer bare på om 6 like høyttalere av denne størrelsen og effekt er hensiktsmessig, og om jeg strengt tatt bare skal benytte meg av satelittene i bak -og surround kanalene. Hver høyttaler er satt opp med en sub-del med 2 stk 10-tommere og innebygd forsterker, og jeg mener -6 sub-basser i et oppsett??! Høres det litt for vilt ut?

Proson - Proson Stratego 210 SAH

Alle synspunkter og kommentarer mottas med tak...
    -Sten Nordby-

Hørtes gøy ut ;D Viss du har stort nok rom så må jo dette bli villt....go for it

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •