Da var Nad Masters M15 i hus!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    3,431
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Da var Nad Masters M15 i hus!

Endelig!
    Skal pakke ut, koble til og sette opp i kveld, så blir det nok bilder og en utførlig beskrivelse av vidunderet etterpå (kanskje i morgen...)
    Gleder meg i alle fall vilt til å endelig høre hva utstyret mitt EGENTLIG kan greie av godlyd.
    Har også kjøpt inn materialer til å lage noen diffusorer, og skal eksperimentere litt med slike og/eller demping. Kanskje også en bassfelle, da jeg har en veldig utpreget dip akkurat på 50Hz. Nå når utstyret stort sett er i boks kan jeg begynne på rommet.

Ta en titt innom, og legg gjerne igjen en kommentar!

AVforum.no - atledreier's hjemmekino

Active NAD-master sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    407
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer! Gleder meg til bilder og tilbakemelding på hvordan den spiller:-D

Intermediate longbow sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    956
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av atledreier
    Endelig!
    Skal pakke ut, koble til og sette opp i kveld, så blir det nok bilder og en utførlig beskrivelse av vidunderet etterpå (kanskje i morgen...)
    Gleder meg i alle fall vilt til å endelig høre hva utstyret mitt EGENTLIG kan greie av godlyd.
    Har også kjøpt inn materialer til å lage noen diffusorer, og skal eksperimentere litt med slike og/eller demping. Kanskje også en bassfelle, da jeg har en veldig utpreget dip akkurat på 50Hz. Nå når utstyret stort sett er i boks kan jeg begynne på rommet.

Ta en titt innom, og legg gjerne igjen en kommentar!

AVforum.no - atledreier's hjemmekino
    gratulerer...... var inne på siden din og såg på annlegget ditt..... og eg har ikkje noe annet å si enn... nice..... vanvittig bra.....

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    3,431
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen bilder ennå, og kun en veldig kort lyttetest, men dette lover meget, meget bra. Umiddelbart var det en ro og detaljering over ting som er helt overlegen Denon'en. Gleder meg veldig til å begynne å tweake dette nå. Har bare grov-innstilt høyttaleravstander, og ikke noe mer. Ikke nivåer eller noen ting. Helgen blir bra, det kjenner jeg allerede! Kommer med bilder i morgen kveld.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    3,431
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg brukt litt tid på å tweake fase mellom sub og fronter. Har et generelt løft fra 20 til 60-70, men det skal jeg jevne ut og fikse med Behringer når den kommer i hus. Ser ut til at jeg skal få det lineært ned mot og kanskje under 15Hz. Får se hvor mye subben orker uten å slippe opp for pulver. Men det spiller meget, meget bra. Har stort sett spilt musikk så langt, og så har ungene sett barne-tv. Men nå er de i seng! :twisted:

Skal se om ikke jeg får tatt noen bilder senere i kveld.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    3,431
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg fått sett litt mer film og brukt greiene litt mer. Har ikke fått anledning til å dra på noe særlig, men det høres veldig lovende ut. Spiller nok med litt overdreven pondus ennå, men det skal jeg klare å fikse. Har også et stykke igjen på integreringen av bakhøyttalerne. Men på musikk er det bare vakkert...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •