en forsterker til alt

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

en forsterker til alt

hei alle. Jeg vil ha en forsterker jeg kan bruke til to skjermer, og veksle mellom alle inn-kildene for hver av utgangene. Da kan jeg altså bruke PC på en skjerm, og bytte PC over på den andre skjermen når Barne TV begynner. Er dette for mye forlangt, eller er det noe jeg ikke har fått med meg....

Intermediate tazzat sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilket signal skal du kjøre til skjermene?

Feks. DENON AVR-4306 Hjemmekinoreceiver
    Du kan med andre ord koble alle bildekildene dine til receiveren og sende signalet videre til flatskjerm-TV eller projektor via én enkelt kabel. I digital form via HDMI (lyd inkludert!) eller analogt via komponentutgangen. Både-og går også an, hvis du for eksempel har både TV og projektor. AVR-4306 kan nemlig konvertere digitalt opp og ned mellom alle analoge videosignaler og sende dem videre via komponentutgangen reglene for kopibeskyttelse tillater ikke oppskalering av signaler via HDMI-utgangen på forsterkere/receivere).
    Ser di litt billigere modellene har det samme..

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Signaler?

Jeg må jo ha inngang for PC med 1280*960 samt playstation3, dvd, sat.tuner, harddisk opptager og annet som står i, eller vil dukke opp i benken... Utgang går til en 19" pc skjerm og en 37" Phillips LCD Flatskjerm.
    Ser på denon forslaget at den kan sende til to kilder, men kan den veksle akkurat som man vil, mellom tv her eller der, pc her eller der eller begge samtidig? Er ikke så bra beskrevet akkurat det...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •