Konstant during i Proson sub

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Konstant during i Proson sub

Har en 12' Proson sub med innebygget forsterker som durer konstant når den er koblet til receiveren. Er ikke høyt, men er sånn lav irriterende lyd. Receiveren er foresten en Yamaha RX657. Den fungerer helt fint dersom jeg bruker høytaler utgangen på receiveren til input'en for det på sub'en. Noen som kan tenke seg hvor feilen ligger?

Mvh
    Anders

Newcomer bulle17 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av *AmCar*
    Har en 12' Proson sub med innebygget forsterker som durer konstant når den er koblet til receiveren. Er ikke høyt, men er sånn lav irriterende lyd. Receiveren er foresten en Yamaha RX657. Den fungerer helt fint dersom jeg bruker høytaler utgangen på receiveren til input'en for det på sub'en. Noen som kan tenke seg hvor feilen ligger?

Mvh
    Anders
    Innbiller meg at jeg har samme sub. Opplevde også tildels litt during på denne, men jeg fleska til og kjøpte en mer ok kabel - [ her er kabelen ]

...og hos meg forsvant iallfall brumme-brumme-lyden. I tillegg til at jeg innbiller meg at sub-en leverer litt strammere og bedre lyd.

Intermediate cdrom sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er nok at signalkabelen ligger nær en transformator / eller at det er 12v spotbelysning på samme kurs som anlegget.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde samme problem. Kjøpte galvanisk skille (kr. 89,- hos Lefdal) til antennekabelen som var koblet til Get kabelanlegg; da ble det helt stille!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •