Poeng givning... - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 40 av 40
    Newcomer Hvard16 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    eg stemte...det viste seg at min stemme kom med og som dere ser så har eg kun få poster.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av tahustvedt
    Det burde kanskje også være mulighet for å resette stemmingen om man vil, for om man for eksempel går fra et logitech PC-anlegg til et high end anlegg til 200 k så henger fortsatt de gamle stemmene igjen og drar ned.

En annen ide er kanskje å kunne tildele poeng for for eksempel rom og utstyr separat.
    En kan jo resette stemmene sine da, tahustvedt... Da forsvinner imidlertid også alle kommentarer, bilder og hele smæla egentlig i samme slengen, men greit hvis en bytter ut mye eller flytter!

Active Soundispower sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    380
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    lygren...
    er det en mulighet å ha på en måte poenga stående foran personen som skriver en komentar i hjemmekinoen din? på en side er det positivt fordi det blir mer ærlig bedømming og det blir synlig for alle og du må ta mer hensyn til å vurdere dette på grunnlag av det du ser og ikke bare pga sjalusi etc hva det no skulle være...

negative er jo all kranlinga som kanskje forekom av dette...
    :neutral:

btw..hvor er hjemmekinoen din lygren? er ikke så ny på forumet her? kanskje du har en spesiell plass siden du eiger dette forumet?:P fant ikke på medlemslista iallefall

Active Toby91 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    307
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er det noen her som vet hvorfor poengene som jeg gir til andre folk på min hjemmekino ikke vises

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Toby91
    er det noen her som vet hvorfor poengene som jeg gir til andre folk på min hjemmekino ikke vises
    Du har for få poster enda (8 akkurat nå). Du må ha 20 før poengene dine "teller". (Er det et annet tall enn 20 får dere korrigere meg)
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    En kan jo resette stemmene sine da, tahustvedt... Da forsvinner imidlertid også alle kommentarer, bilder og hele smæla egentlig i samme slengen, men greit hvis en bytter ut mye eller flytter!
    Åja. Det visste jeg ikke.

Active Toby91 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    307
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    man får bare håpe;-)

Active Toby91 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    307
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

tja

Sitat Opprinnelig postet av rekyL
    Det var ikke lenge siden mine poeng ikke talte (så f.eks at en hadde fått 15 stemmer før jeg stemte, og økte ikke etter. Nå har jeg lagt merke til at poengene mine teller:-D ) , så jeg gjetter rundt 20 poster...

Stemmer dette?
    man får bare håpe:-D

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er da ikke poengene så viktige da, moro med god poengsum, men det teller da vitterlige mer at en selv er fornøyd?

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Drar opp dette med poenggivning igjen. For en ukes tid siden slettet jeg profilen min og la inn en fullt oppdatert profil. Etter det har det vært over 250 stk innom og ifølge kommentarene rundt 8-9 stk som har gitt score, og sikkert flere som har gjort dette også. Hvorfor har jeg fortsatt ikke fått score? Står fortsatt avventer 5 stemmer, men det er rimelig sikkert at flere har lagt igjen score. Virker som systemet går uber tregt, og det trengs en oppdatering rundt minhjemmekino.no

Og dere 250 som har vært innom, er det så vanskelig å gi et ekstra trykk på score knappen? Kommentar feltet er også til for å skrive i....

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magnuswb
    Drar opp dette med poenggivning igjen. For en ukes tid siden slettet jeg profilen min og la inn en fullt oppdatert profil. Etter det har det vært over 250 stk innom og ifølge kommentarene rundt 8-9 stk som har gitt score, og sikkert flere som har gjort dette også. Hvorfor har jeg fortsatt ikke fått score? Står fortsatt avventer 5 stemmer, men det er rimelig sikkert at flere har lagt igjen score. Virker som systemet går uber tregt, og det trengs en oppdatering rundt minhjemmekino.no

Og dere 250 som har vært innom, er det så vanskelig å gi et ekstra trykk på score knappen? Kommentar feltet er også til for å skrive i....
    De 250 treffene er siden magnuswb registerte seg og ikke siden profilen ble lagt opp på nytt. Jeg har ikke lagt ut noen profil på MinHjemmekino og jeg har fortsatt sidevisninger og kommentarer der.

Edit: Jeg ser du har fått 8 stemmer nå.

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg telte selv. Det er rundt 10500 treff nå. Da jeg lastet den opp den nye var det rundt 10200, så ja. det var rundt 250 treff, men ser det har blitt score nå så problemet er vel ute av verden....

Newcomer motorpsycho sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    245
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kva mener dere med poster? Sånne som dette her, skrive på forumet???
    Det kan da umulig stemme at en er nøtt å ha skrevet 20 poster før poengene du gir til andre teller. Eg ga no poeng til mange før eg begynte å skrive noe, og dei kom no opp med ein gang hos den brukeren eg gav til! Eller er det eg som missforstår? Men det er tydligvis ikkje altid poengen teller, på min profil er det mange som sier at de av avgitt stemme, men ant stemmer som er registrert er mye lavere enn antall folk som sier de avgir stemme...

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av motorpsycho
    Kva mener dere med poster? Sånne som dette her, skrive på forumet???
    Det kan da umulig stemme at en er nøtt å ha skrevet 20 poster før poengene du gir til andre teller. Eg ga no poeng til mange før eg begynte å skrive noe, og dei kom no opp med ein gang hos den brukeren eg gav til! Eller er det eg som missforstår? Men det er tydligvis ikkje altid poengen teller, på min profil er det mange som sier at de av avgitt stemme, men ant stemmer som er registrert er mye lavere enn antall folk som sier de avgir stemme...
    1. Ja du missforstår.
    2. Ja du må ha x antall poster før stemmene du gir "teller"
    3. At grafikken på siden viser din stemme før du har passert det gitte antallet stemmer er fordi de huskes og blir gjeldende når de blir gyldige.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magnuswb

Det er ikke så lenge siden jeg la ut min hjemmekino, men allerede har jeg fått 5-6 kommentarer om at det er blitt lagt igjen score på min hjemmekino.
    Men det står fortsatt at jeg avventer 5 stemmer. Legger hyppig igjen score selv, så jeg går ut fra at dette er gjengs praksis?

Kan det være at jeg ikke har 20 innlegg?

Newcomer SubSonic sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

test

Dette blir min 20 post, skal teste om det kommer opp score på hjemmekinoen etterpå....

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Sitat Opprinnelig postet av SubSonic
    Dette blir min 20 post, skal teste om det kommer opp score på hjemmekinoen etterpå....

Hjalp ikke stort. Men jeg la inn score til deg, så den blir vel registrert så snart mine gjelder.

Newcomer SubSonic sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hmmm

Sitat Opprinnelig postet av Theoball
    Hjalp ikke stort. Men jeg la inn score til deg, så den blir vel registrert så snart mine gjelder.
    Ok, trur eg misforsto litt. Det er tydeligvis slik at det er først no mine stemmer begynner å telle på andre sine profiler(etter 20 poster). Det er altså ikkje slik at min eigen score blir vist etter 20 poster. For å få opp egen score er du avhengig av at minst 5 stykker med minst 20 poster har avgitt score hos deg.

Gikk inn på hjemmekinoen til Theoball og ga score, det gjorde at han fikk 5 stemmer og scoren poppet opp med ein gang.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaggu, kom det ikke opp poeng. Sikkert flere av de som har lagt inn poeng hos meg som ikke har skrevet over 20 innlegg da.

Tydeligvis er det slik hos deg også.

Newcomer xawyer sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får vel bjunt å poste nokre postar ej også da.. nokre postar slik som dette, uten egentlig å seie så veldig mykje vise ord... :-D

Edit: nei som pokker, hadde visst over 20.. Yoo-hoo!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •