Znakemaster's Cinema Project

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Znakemaster's Cinema Project

Nå er Projektor kommet i hus og jeg har fådd laget en ny Profil til den annledningen.
    Ta turen til Znakemasters Cinema

Selvsagt til annledningen vil jeg ikke skuffe her heller som jeg lovet å ta bilder og jeg tok så gode bilder som jeg foreløbig kunne klare...

Der var noen Bilder, stikk innom Profilen min for å se flere og legg gjerne igjen kommentar og Stemme.

Har faktisk en liten Videosnutt Demonstrasjon fra Kinoen som jeg kan vise hvist noen kan fortelle meg hvor jeg kan opplaste den, den er 8.6 Mb stor.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke verst znake, nå har du bilde på plass Da er det vel på tide å tenke på lyden ?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja Tenker på det faktisk, men foreløbig så syns jeg lyden jeg har er faktisk ganske grei ettersom jeg bor i ett hus hvor det ikke er mulig å spille så høy lyd uansett. Har gjerne lyst å teste hvor "lytt" huset er så jeg kan finne en optimal Volum å bruke til film utover kveldene, men jeg bor vegg i vegg, men en nabo ved siden av meg og en Nabo over meg så nårtid jeg blir å oppgradere lyd det vet jeg ikke enda.

Foreløbig så blir det DreamScreen Rammelerret som blir Neste og det er jo endel peng bare det så ska jeg jo ha peng til overs til både Wii og PS3 i tillegg Molton Kinotepper. I tillegg til å bytte ut Sofaen med Stressless Stoler så er Lydbytte på samme høyde i prioritet.

Ser foresten at DVD samlingen din er ganske fin, det er også en høy Prioritet for meg fremover når jeg får PS3 med Blu-Ray spiller, å kunne Forstørre Samlingen min med mange flere filmer, har sedd listen over Blu-Ray filmer som kommer og ser en god del som kommer som jeg har lyst på av nye og gamle filmer, blandt annet Speed 1, Ultraviolet, Ice Age 2 og The Punisher for å nevne noen.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nye Bilder og Oppdateringer på HjemmekinoProfilen min... :-D
    Trenger fortsatt å ta ett bedre Film bilde å bruke som Første bilde, men ganske fornøyd nu...

Active Toby91 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    307
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    så jo bra ut dette.