Oppgradere hele skiten

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Talking Oppgradere hele skiten

Heisann. Var ikke heeelt sikker på hvor jeg skulle poste dette men prøver her.

Begynner å bli ganske så lei både lyden og bilde jeg har i dag og trenger hjelp om priser og varer for å oppgradere.

Gidder ikke å helt i dybden på det gamle greiene jeg har nå. Består av en veldig gammel projektor og et logitech anlegg som egentlig er ment for PC men som jeg har brukt til xbox/xbox 360 til å se på film og spille.

Uansett. Det var for en stund tilbake og pengene var det ikke like mye av som det er nå. Har jo stor interesse for lyd og bilde men ikke mye peiling på det tekniske derfor tyr jeg til dere for hjelp og veiledning(siden det å spørre en selger på elkjøp f.eks syns jeg bare er propaganda, mener nå jeg da). Vil heller høre meningen fra noen som har testet produktet helst enn at de bare ramser opp hva produsent sier om produktet.

Jeg har sett på en 40" LCD TV fra Sony. KDL40W2000 heter den. Eller hvis det er andre bedre Sony'er så kom med forslag. Jeg har da ikke mye peiling på LCD tv'ene men dette er etter hva jeg har skjønt det lureste hvis jeg skal spille mye og koble pc'n til den, og film selvfølgelig. Grunnen til at jeg har valgt Sony er fordi jeg har en kontakt som ordner gode priser på Sony produkter m/garanti. Men jeg er åpen for andre merker og hvis det finnes en plasma med rundt samme pris og kanskje bedre funksjoner/bilde kom gjerne med forslag. En annen ting jeg lurer på er dette 720p/1080p. Det blir nok en innvestering som jeg håper kan holde en stund framover og er det lurt å satse på 1080p da? Eller vil ikke jeg som en helt vanlig bruker merke så stor forskjell(tror den jeg bruker for øyeblikket nå er en LG 27" 480p eller no og syns bilde er helt greit, men skader jo ikke med bedre ).

Også til lyden. Her står jeg helt fast. Har lite peilig på hva slags produkter som passer bra med hverandre. Jeg er ihvertfall på jakt etter et 5.1 anlegg og forsterker. DVD spiller dropper jeg og bruker 360'n. Venter til ps3 før jeg går over til HD DVD. Eller? Pris håper jeg 15.000 kan holde til et helt ok anlegg.

Takker så mye for alle svar jeg får, og for at du gadd å lese alt jeg skrev:P

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    284
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje lurt om du slenger på litt informasjon om hvor store høyttalere du kan tenke deg? Gulvstående, stativ eller små til å henge på veggen. Er du en bassfreak eller liker du bedre detaljert og opløst lyd, eller kanskje begge deler :-). Hvor stort er rommet du skal ha dette på? Lengde x bredde?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja det er nok lurt å legge til ops:
    Dette ble bare skrevet litt i hu å hast. Hvis en moderator kunne stenge denne tråden hadde det vært fint så deler jeg heller opp spørsmålet om TV'n i TV delen og Anlegget i lyd delen.

Takk for tipset Oilar

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •