Min HjemmekinoDrøm er endelig bestilt Benq PE8720!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Min HjemmekinoDrøm er endelig bestilt Benq PE8720!

Endelig i dag har jeg fådd bestilt min Benq PE8720 og den skal være her i løpet av neste uke, en periode jeg håper vil forsvinne veldig fort fordi jeg kan bare ikke vente LENGER

Da blir jeg endelig å kunne se mine favorittfilmer igjen og spille mine favoritt spill som Dead Rising, Hitman og PGR på 360 i Storformat i HD.

Det aller første jeg blir gjøre er å teste 360en og se på Ice-Age 2 Traileren som jeg fortsatt har på maskinen som er i 720p HD format i tillegg til Pirates of the Caribbean Traileren. dette er filmer jeg virkelig gleder meg å se i Blu-Ray HD format når det kommer hit i løpet av de neste månedene.

Dette er dagen jeg virkelig har drømt om lenge fordi dette blir første steg ( The Beginning ) av planene mine for hjemmekinoen, har planlagt en del fine ting, både store og små, men først og viktigst ut var Projektor så kommer resten av tingene som på en måte bygger seg opp "rundt" den.

Planlegger blandt annet å lage en ny Profil med navnet "Znakemaster" ettersom det er det navnet jeg bruker på 360 live og i tillegg fordi jeg planlegger å bestille Custom skilt fra Sverige fra dem som lager DTS skilt og på den vil jeg det stå "Znakemaster Cinema".

Selvsagt så kommer PS3 som er ett must fordi den ikke bare har Superb Grafikk, men også har Blu-Ray spiller og da kan jeg spille det få PS2 spillene jeg enda liker på den, men over da HDMI kabel og emulator med Trådløs spake så kan jeg parkere den ekte PS2 maskinen i Skapet eller noe.

Jeg hvet ikke om det finnes ord som kan forklare hvor glad jeg føler meg inne i meg nå, men jeg lover iallefall å sette opp bilder av Nyoppsettet mitt straks jeg har fådd Deiligheten i huset og lover at det blir gode bilder.

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med ny projektor ! Har kanonlyst på en slik selv, men siden pc'en min sliter mer enn normalt, må jeg ha ny pc før ny PJ.... damn !

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg Sku gjerne ha oppgradert min PC jeg også, min sliter godt og klarer ikke fullt ut perfekt å kjøre 720p HD klipp engang uten å hakke i svingene, men jeg måtte bare oppgradere Kinoen først.

Jeg vil gjerne etter Kinoplanene min er ferdige i løpet av året gjerne ta meg råd til å kjøpe en Bærbar PC istedet for en ny Stasjoner, selv om jeg kunne gjerne tenkt meg en god Stasjoner PC.

Men forsåvidt så er jeg ikke så opphengt i PC lenger, var viktigere for meg å få bestilt Projektor.
    Det som kommer i Ettertid det er jo Greit det, men inntil da så er det lettere å nyte det man har når man har noe som gjør at man nyter dem "Fullt" ut, HeHe

Newcomer lenerd sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Grattis!

Gratulerer med ny projektor.
    Har selv hatt 8720 nå i en måned og er kjempefornøyd....det ble mer enn litt stor forskjell fra min Samsung 32" LCD skjerm.
    Så kos deg med stoooort bilde når du får den i hus.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for Gratulasjonen, for hver koselig gratulasjon jeg får lover jeg enda bedre Digg bilder av Projektoren Kjørende med mine Favorittspill og filmer

Huff, sku gjerne Sovet gjennom hele helga og våkna midt i neste uke når den er kommet, hehe...

Men iallefall, lover noen skikkelig Grusomme Bilder av Dead Rising og noen Delishous Bilder av PGR og får foresten Gears of War også nu, Fikk elstebroren min som bor i Stavanger til å ta med seg masse gamle PS2 spill nedover og fikk byttet 12 Spill jeg "aldri" kommer til å spille mer mot Gears of War pluss en Gears of War Faceplate

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Woot nå er den kommet, men dessverre så får jeg ikke hentet den ut før kanskje halv 3 i dag når jeg er ferdig på jobben, men iallefall så har jeg fådd tadd noen fine bilder nu i går før projektoren er kommet i hus og skal ta enda flere fine bilder i dag når jeg får kjørt projektoren i gang og disse skal ut på nett så fort som mulig.
    Disse er da av ett mye bedre kamera som jeg da kan takke Svigerfar for lånet.

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syntes det er gøy att du er så entusiastisk, det er dette det handler om. Gratulerer så mye med den nye prosjektoren din, dette må jo bare bli bra..

Bilder kommer vel sikkert :-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •