Forsterker til passiv sub

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forsterker til passiv sub

Jeg har problemer med finne en forsterker til et surround sett med høytalere jeg nylg har kjøpt. Jeg er nå på jakt etter en passende å relativt rimelig forsterker til settet. Men så fant jeg ut at den medfølgte subwooferen var passiv, noe som gjør det hele litt mere komplisert. Selv er det første gangen jeg kjøper surround anlegg, så det hele er litt nytt for meg, men det kommer seg. Høytallerne jeg har er Amitech HT model 300.

Budsjettet mit er begrenset så jeg har ikke stort mer en 2000kr til å bruke på en forsterker.

Men er det mulig å bruke den passive subwooferen som en eksta høytaler og evt investere i en aktiv sub senere? og hvordan vil da utfallet bli?

Setter pris på all hjelp.
    På forhånd takk

Active Toby91 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    307
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ehm viss du får kjøpt en reciever til 2000kr så kan du jo koble opp hele anlegget front center og bak så brokobler du subben mellom Frontene dine det skal sikkert gå an.menmen lykke til videre.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan jo se på Ljudia PA utstyr DJ utstyr Lys utstyr Hjemmeelektronikk der er det en kjekk liten sak fra Zachry på 250W i 4 ohm som du sikkert kan bruke. Fordelen med denne er at du slipper å bygge den inn. Det finnes en lignende fra Proson også, koster ca. 1500 hos hificenterkjeden, denne er 150W
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •