Hvor kan jeg få tak i Stort Tykt Svart Teppe 4-4,5m langt

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvor kan jeg få tak i Stort Tykt Svart Teppe 4-4,5m langt

Vil gjerne Bruke ett Stort Svart Tykt Kinoteppe til å gi meg 100 Lyskontroll over min kino når jeg får projektor så kan godt planlegge i tid hvor jeg får tak i det jeg trenger...

Tenkte i tillegg til vinduene å sette en rad inne så det blir som å sitte i ett mørkt rom med sort på hver side sånn at jeg ikke trenger eller rett og slett slipper å kunne se kjøkkenet når jeg ser på film, vil ikke ha muligheten engang så dette var det jeg planla...

Da i tillegg til Projektoren trenger jeg bare Teppene... takk på forhånd for hjelpen :-D

Newcomer mskjold sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    272
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det du leter etter får du i fra Norsk Sceneteknikk AS.

Molton er det du trenger. Bruker det selv med heldig resultat både på lys og lyd.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okey så den ene som er 200 cm. veier 300g per ett eller annet og den er 2 x 2m ?

Så hvist jeg har 4m så trenger jeg 4 x 2m, men på grunn av høyda blir jeg vel kanskje å måtte ta 4 x 3m ? er det slikt som er eller har jeg misforstådd...

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beregn 50% lengre stofflengde. Dersom veggen er 4 meter lang kjøper du 6 meter stoff. Dette for at stoffet skal hkunne bølge seg.

Benytt rynkebånd øverst for å holde på bølgene.

Kjør på 300gr/m² - det er det beste.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okey, men det jeg ikke forstår helt, hvist jeg kjøper da 4 x 2m, får jeg 4 løse tepper eller får jeg ett 8 meter langt tepper som er 2m høyt ?

Jeg har vel ca 4 meter så jeg burde vel da regne best med for å få det finest mulig burde jeg vel kanskje kjøpe 4 x 3m og tilpasse dem ettersom nødvendig ?

Jaja, en 50 lapp ekstra her eller der er vel ikke så mye, hvor mye tar dem egentlig for sending av hele greia ?

er jo halveis Fattig så er på budsjett så først kommer Projektoren så kommer Lerret, så kommer Wii og PS3, Gjerne før Wii og Ps3 har jeg lyst å få dette "up" and running, men så har jeg jo 2 Skinnstoler som også skal i hus...

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Neeeiiii...
    Du kjøper 6 meter av det stoffet som er 3 meter høyt, altså 6 x kr. 146,-

Det blir da ett stoffstykke - på 6x3 meter. Med de nevnte bølger blir dette da 4x3 meter. Comprende?

Finnes også i 2 meters høyde, men dette blir vel for lite? Du har ikke indikert noen mål på rommet...

Du får et kapptillegg samt frakt i tillegg. Ring dem da vel...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, Tusen Takk, dette blir vel neste Prioriterien etter Projektor og Wii, Iallefall den første som skal dekke vinduene blir første viktige Prioritering, men blir vel å få såppas råd at blir vel gjerne å skaffe meg disse Fortest Mulig, men får se det blir vel noe i denne duren:

Desember ( forhåpentligvis ): Projektor Benq 8720 og Monster S-Video Kabel
    Januar: Rammelerret + Nintendo Wii og Komponent Kabel
    Februar: Teppene
    Mars: Sony Playstation 3 og Monster HDMI

Må vel bli noe i denne retningen for å ha råd til alt så etter det så kunne jeg tenkt meg en god bærbar PC eller muligens ett godt Speilreflekskamera.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •